لستر 4 – 2 یونایتد ؛ درس هایی برای آموزش برای Sulcher

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، فراز و نشیب تیم Bitter Day و Wet Gunnar Sullhar همچنان ادامه دارد. در لحظه ای خوش شانس ، این تیم امروز 2-4 مقابل لسترسیتی شکست خورد ، بنابراین موفقیت هواداران تیم در این فصل کمتر از حد انتظار است.

لسترسیتی شروع خوبی داشت و می توانست در دقیقه 6 با حرکت تیمی و ارسال زمینی یوری تیلمانس در محوطه جریمه گل اول را به ثمر برساند اما هری مگوایر با موقعیتی دقیق فرصت را از دست داد.

اما در ادامه منچستریونایتد بر بازی مسلط بود و در دقیقه 18 گل اول را به ثمر رساند. روی پاس برونو فرناندز ، میسون گرینوود صاحب موقعیتی به سمت راست و پشت محوطه جریمه شد و با ضربه بدون توقف و فوق العاده در گوشه دروازه ، گل اول را به ثمر رساند.

لسترسیتی خیلی زود پیاپی فرصت مساوی را داشت ، اما ابتدا ضربه کیلیس ایهیناسیو به هری مگوایر برخورد کرد و این بار در ریباند ، داوید دخیا ضربه جیمز مدیسون را مهار کرد.

اما لسترسیتی در دقیقه 31 بازی را به تساوی کشاند. روی اشتباه هری مگوایر ، ایهیناسیو توپ را دزدید و آن را به پشت دروازه فرستاد که یوری تیلمانس فرصت گلزنی داشت و موفق شد با یک ضربه فنی و تصویری دروازه داوید دخیا را باز کند.

در پایان نیمه اول ، مدیسون فرصتی را برای کیلیس ایهیناسیو برای گلزنی مجدد ایجاد کرد ، اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت و بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در اولین دقیقه نیمه دوم ، پریرا با آمدن ایهیناسیو به شرایط خوبی فرستاده شد اما ضربه این بازیکن چندان قوی و دقیق نبود و به داوید دخیا داده شد.

یونایتد با حرکت برونو فرناندز در دقیقه 65 گل دوم را به ثمر رساند. میسون گرینوود در بین جمعیت مقابل دروازه موقعیتی داشت اما کاسپار اسماعیل به ضربه او واکنش شدیدی نشان داد و این موقعیت را از دست داد.

در دقیقه 75 ، یوری تیلمانس با اشتباه نمانیا ماتیچ به گل دوم مقابل لسترسیتی نزدیک شد اما ضربه فنی او از پشت محوطه جریمه نیز بعد از داوید دخئا به تیرک منچستریونایتد برخورد کرد.

چند دقیقه بعد ، این بار داکا در سمت راست منطقه موضع گرفت و می توانست دروازه را باز کند ، اما ضربه زمینی وی با دید مهار شد. اما این کرنر گل دوم لسترسیتی بود. ضربه پرز دوباره توسط دروازه بان یونایتد دفع شد ، اما در ریباند ، سوینچو موفق شد دومین گل لسترسیتی را با ضربه خالی به ثمر برساند.

اما دقایقی بعد یونایتد بازی را به تساوی کشاند. پاس بلند دیدنی ویکتور لیندلوف موقعیت یک به یک را برای مارکوس رشفورد به ارمغان آورد و او با شوت محکم به دروازه بازی را به تساوی کشاند.

اما لستر خیلی زود دوباره قهرمان شد. ارسال اوو پرز به سمت چپ زمین توسط جیمی واردی با شوت دیدنی و مهار نشدنی به گوشه دروازه انجام شد و هیچ اتفاقی از سوی داوید دخیا رخ نداد.

اوو پرز چندان نزدیک به زدن گل سوم در دقیقه 85 نبود ، اما این بار دخیا دروازه را دفع کرد. اما در نهایت بازیکن موفق شد برای چهارمین بار دروازه داوید دخیا را در وقت اضافه و از فاصله نزدیک باز کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و لسترسیتی با نتیجه 2-4 رقبای ستاره خود را شکست داد.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما