آیا سردار زهر خود را بر روی زنیت خواهد ریخت؟

[ad_1]

کد خبر: 1807772/56

زمان: 10:32
1400/11/11

بازدید کنید: 6,331

سردار آزمون می تواند به زودی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف تیم سابقش زنیت روسیه برود.

به گزارش “ورزش سه”، حضور زنیت در کمپ زمستانی دبی با اتفاقی غیرمنتظره همراه بود. در حالی که صحبت از پیوستن لیون به این آزمون در تابستان سال آینده به گوش می رسید، ستاره ایرانی به یکباره با لباس لورکوزن مقابل دوربین ها ظاهر شد و انتقال ناگهانی سردار به تیم ملی آلمان فوتبال اروپا را شوکه کرد.

پس از این اتفاق روابط بین کاپیتان و مدیران زنیت بدتر شد و پس از چند روز هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که این انتقال زودتر در زمستان امسال انجام شود تا مسی ایرانی در بوندسلیگا فعلی به بایرلورکوزن بپیوندد. پاسخ ها. اضافه کردن.

با انتقال تست به لورکوزن در همین پنجره زمستانی، حضور این ملی پوش عزیز در بازی پلی آف لیگ اروپا بین زنیت و رئال بتیس لغو شد. این دیدار که قرار است 28 بهمن و 5 در اسپند برگزار شود، یکی از این دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه پیدا می کند.

در آنجا تیم آزمایشی جدید لورکوزن به همراه هفت تیم دیگر که بازی خانگی لیگ اروپا را با هدایت آنها به پایان رسانده اند، منتظر صعود تیم ها از مرحله پلی آف برای قرعه کشی این مرحله هستند و حریفان خود را در این مرحله به اطلاع آنها می رسانند. . .

اتفاق جالبی که در این مرحله می تواند رخ دهد تقابل زنیت با هم تیمی های سابقش است به شرطی که زنیت ابتدا رئال بتیس پلگرینی را شکست دهد، هرچند کار سختی به نظر می رسد. سپس در قرعه کشی پلی آف تیم های زنیت و لورکوزن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این ممکن است برای هواداران سردار و زنیت هیجان انگیز باشد.

البته باید دید که سردار چه زمانی به ترکیب ثابت لورکوزن راه پیدا می کند، جایی که علیرغم مهاجم ارشد پاتریک شیک، که در 17 بازی 18 گل به ثمر رسانده، کار آسانی به نظر نمی رسد. علاوه بر این، با توجه به فرصت خوبی که تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا وجود دارد، این امکان نیز وجود دارد که با تلاش زیاد سردار بتواند تا آن زمان به ترکیب اصلی برسد، البته شرایطی که بین زنیت و لورکوزن وجود دارد. ملاقات داشتن. بگذار این بازی بیاید و زهر خود را روی تیم قبلی اش بریزد!

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما