خرید و نحوه استفاده داروی فلوکستین – Fluoxetine – داروشاپ – داروخانه آنلاین

پیش از مصرف داروی فلوکستین همهی داروهای مصرفیتان و مشکلاتی از قبیل مشکلات خاص قلبی مانند نارساییهای قلبی، ضربان قلب آهسته و افزایش سطح کیوتی در نوار قلب و سابقهی خانوادگی مشکلات خاص قلبی مانند افزایش سطح کیوتی در نوار قلب و ایست ناگهانی قلب را با پزشک خود یا دکتر داروخانه در میان بگذارید.سطح پایین پتاسیم یا منیزیم خون نیز ممکن است خطر ابتلا به افزایش سطح کیوتی را افزایش دهد. داروهای گروه بازدارندههای بازجذب سروتونین (SSRI) مانند کپسول پاروکستین ۲۰ هرگز نباید همزمان با داروهای از گروه بازدارندههای مونوآمین اکسیداز (MAOI) مصرف شوند؛ چرا که این دو گروه دارو با هم تداخل دارویی دارند و مصرف همزمان آنها منجر به مسمومیت دارویی و ابتلا به سندروم سروتونین میشود و حتی میتواند منجر به مرگ شود. اگر آنها را با هم بیاورید یا زمان مناسب را صبر نکنید، ممکن است سردرگمی، آشفتگی، نحوه مصرف فلوکستین بی حوصلگی، علائم معده یا روده، دمای ناگهانی بدن زیاد، فشار خون بالا یا تشنج شدید ایجاد شود. ارائه دهنده مراقبت های اولیه یا متخصص بهداشت روان بر اساس پاسخ ها، علائم و نیازهای شما سؤالات دیگری را مطرح می کند.

قرص فلوکستین ۲۰

برای اطلاع از چگونگی تداخل این دارو با چیز دیگری که مصرف می کنید ، با پزشک یا داروساز خود صحبت کنید. از قاشقهای غذاخوری خانگی استفاده نکنید زیرا ممکن است دوز مناسب را میل نفرمایید.دوز مصرف داروی فلوکستین به سن، وضعیت بیماری و پاسخگویی بدن شما به درمان بستگی دارد.برای کاهش خطر ابتلا به عوارض جانبی ممکن است پزشک شما تشخیص دهد فلوکستین را از دوز کم شروع کرده و به تدریج افزایش دهید.دستورالعملهای پزشک خود را با دقت دنبال کنید.برای تاثیرگذاری بیشتر دارو به طور منظم آن را استفاده نمایید.به یاد داشته باشید که فلوکستین را هر روز در زمان مقرر مصرف کنید.حتی اگر پس از مصرف دارو احساس خوبی داشتید آن را تا زمان تجویز پزشک مصرف کنید.پیش از مشورت با روانپزشک مصرف دارو را متوقف نکنید.ممکن است پس از قطع مصرف دارو به طور ناگهانی وضعیت شما بدتر شود.ممکن است لازم باشد دوز مصرفیتان را به تدریج کاهش دهید.شما باید یک الی دو هفته پس از مصرف دارو احساس بهتری داشته باشید اما ممکن است تا زمانی که احساس بهبودی بکنید چهار الی پنج هفته طول بکشد.در صورتی که وضعیت شما بهتر نشد یا حالتان وخیمتر شد به روانپزشک خود اطلاع دهید.قرص فلوکستین را به صورت خوراکی، طبق تجویز پزشک، معمولا یک بار در روز، صبحها، مصرف کنید.چرا فلوکستین باید صبح مصرف شود؟

فلوکستین برای چیست

از آن جا که عدم درمان مشکلات روحی و روانی (از جمله افسردگی، حملات هراس، اختلال وسواس اجباری) می تواند به یک مشکل جدی تبدیل شود در دوران بارداری از قطع این دارو بدون مشورت با پزشک خودداری کرده و در صورتی که قصد بارداری داشته یا مشکوک به بارداری هستید به پزشک اطلاع دهید. با این حال، جالب است که این دارو در افراد دچار بیشفعالی و با دوزی که پزشک تجویز میکند اعتیادآور نیست و فرد میتواند دارو را اگر لازم باشد تا سالها مصرف کند. تا الان سه داروخانه را گشتهایم و حتی همسرم از طریق دوست و آشنا پرسوجو کرده تا قرص را پیدا کند اما این دارو اصلا وجود ندارد. افسردگی بیماری پیچیده ای است که برای تشخیص و درمان باید تحت نظر متخصص باشید، بنابراین از مصرف خودسرانه این دارو خودداری کرده و برای اطلاع از انواع افسردگی کلیک کنید. برای درمان دوره های افسردگی مربوط به اختلال دو قطبی I و افسردگی مقاوم در برابر درمان ، این دارو باید همراه با اولانزاپین استفاده شود. برای افراد مبتلا به اختلال دو قطبی I: برای درمان افسردگی مرتبط با اختلال دوقطبی I نباید این دارو را به تنهایی مصرف کنید.

قرص فلوکستین 20

افسردگی: شامل افسردگی اساسی، افسردگی مرتبط با اختلال دو قطبی I و افسردگی مقاوم به درمان است. اختلال افسردگی اساسی: این دارو در کودکان زیر 8 سال برای این بیماری نباید استفاده شود. پرخوری عصبی و اختلال وحشت: این دارو در کودکان برای این شرایط مورد مطالعه قرار نگرفته است. این شرایط باعث ایجاد افکار آزار دهنده ای می شود که از بین نمی روند (وسواس فکری) و نیاز به انجام مکرر اقدامات خاص (اجباری). کپسول خوراکی فلوکستین برای درمان کوتاه مدت و طولانی مدت پرخوری عصبی ، افسردگی اساسی و وسواس فکری عملی استفاده می شود. شکستگی استخوان با درمان افسردگی همراه بودهاست و احتمال شکستگی استخوان را در هنگامی که قرص به بیمار به داده می شود . افزایش مقدار هورمن پرولاکتین در خون، قطع چرخه های قاعدگی و یا نامنظم شدن عادت ماهانه در زنان، درد در بعضی از استخوان ها، بی اختیاری ادرار، تکرر ادرار، خیس کردن رختخواب به صورت ادرار کردن شبانه.

کاهش وزن میشود یا چاقی را به همراه دارد؟

اگر ناگهان مصرف دارو را قطع کردید یا اصلاً آن را مصرف نکردید: اگر این دارو را مصرف نکنید ، علائم بیماری شما بهبود نمی یابد. اگر دوز دارو را از دست دادید یا دارو را طبق برنامه مصرف نکردید: داروی شما ممکن است خوب کار نکند یا به طور کامل متوقف شود. گیاه خواری، بلی یا خیر؟ همچنین یکی از سوالات مهم در زمینه مصرف قرص فلوکستین این است که آیا قرص فلوکستین باعث کاهش وزن میشود یا چاقی را به همراه دارد؟ پاسخ سایت روانپزشکان: معمولاً اگر دارو دوباره با دوز کمی شروع شود علایم قطع برطرف میشود و آنگاه میتوان در مورد قطع دوباره دارو (اگر پزشک معالج صلاح میداند) با سرعت کمتری نسبت به دفعه قبل اقدام کرد. همیشه در مورد دوزهای مناسب با پزشک یا داروساز صحبت کنید. در صورت سابقه مشکلات کبدی، کلیوی، قلبی (ضربان قلب نامنظم)، صرع، دیابت نوع ۲، مشکلات چشمی (مانند گلوکوم یا آب سیاه)، مشکلات خونی (خون ریزی)، تغییر خلق و خوی شدید (سرخوشی ناگهانی) حتما پزشک خود را مطلع سازید. اما این دسته از دارو ها مدت اثر طولانی تری داشته و مدت طولانی تری در بدن باقی می مانند.

همیشه درمورد تداخلات احتمالی با تمام داروهای تجویز شده ، ویتامین ها ، گیاهان و مکمل ها و داروهای بدون نسخه ای که مصرف می کنید با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود صحبت کنید. ممکن است بعد از 1 تا 2 هفته بهبودی در علائم خود مشاهده کنید، اگرچه گاهی نیز ممکن است بین 4 تا 6 هفته طول بکشد تا مزایای کامل آن را احساس کنید. دارو را می توان با غذا و یا بدون غذا و یا با یک نوشیدنی کامل مصرف کرد. این به صورت یک کپسول ، کپسول با تاخیر رهش ، قرص و محلول در می آید. در صورت بروز عوارض جانبی جدی ، سریعاً با پزشک خود تماس بگیرید. اگر شدت آنها بیشتر است یا از بین نمی روند ، با پزشک یا داروساز خود صحبت کنید. حملات پانیک به خودی خود کشنده نیستند؛ ولی میتوانند ترسناک بوده و کیفیت زندگی را تحت تاثیر خود قرار دهند. مصرف مجدد آن می تواند کشنده باشد (باعث مرگ).

سندرم سروتونین یک شرایط بالقوه کشنده و خطرناک است که به صورت شروع ناگهانی سفتی عضلانی، افزایش دمای بدن، تغییر وضعیت روانی، سندرم بدخیمی نورولپتیک، احساس بی قراری درون روانی که خود را با ناتوانی در بی حرکت ماندن و نیاز فرد به راه رفتن طولانی مدت نشان می دهد، خونریزی واژینال و رحمی، نشانه ترک، تغییرات وزن به صورت کاهش یا افزایش وزن، افکار اقدام به خودکشی و اقدام به خودکشی، اعمال خشونت غیر ارادی نسبت به دیگران مشخص می شود. اگر زیاد مصرف کنید: شما می توانید سطح خطرناکی از دارو را در بدن خود داشته باشید. CYP2D6 (ضعیف) که آریپیپرازول، کلورپرومازین، کلوزاپین، کدئین، فلوکستین، هالوپریدول، اولانزاپین، اکسی کدون، پاروکستین، پرفنازین، پتیدین، ریسپریدون، سرترالین، تیوریدازین، زوکلوپنتیکسول، و غیره را متابولیزه می کند (۴۱). CYP2C9 (متوسط) که داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی، فنیتوئین، سولفونیل اوره، و غیره را متابولیزه می کند. اگر هر یک از این داروها را مصرف کنید ، پزشک مقدار کمتری از فلوکستین را شروع کرده و شما را از نظر علائم سندرم سروتونین کنترل می کند. در این حالت ، پزشک دوز روزانه کپسول های آزاد فوری را متوقف کرده و شما را به کپسول های با تأخیر رهاسازی می کند.

به طور مرتب به پزشک و روانپزشک مراجعه کنید.

اگر MAOI مصرف می کنید یا در دو هفته گذشته مصرف MAOI را متوقف کرده اید ، نباید فلوکستین مصرف کنید. بهتر است در این موارد افکار خودرا با نزدیکان و یا مشاور خود درمیان بگذارید و آگاهانه نسبت به برطرف کردن آنها اقدام نمایید . اگر باردار هستید و قصد بارداری دارید با پزشک خود صحبت کنید. به طور مرتب به پزشک و روانپزشک مراجعه کنید. به طور مثال بیماری دیابت می تواند باعث کاهش قدرت ذهنی افراد شده و برنامه ریزی ها و اولویت بندی ها را در مغز مختل کند. ضدافسردگی ها برای اثربخشی کامل از 6 تا 12 هفته زمان می برند. کلردیازپوکساید برای پرخاشگری گربه که ناشی از استرس و اضطراب است کمک گرفته می شود. این دارو ممکن است خطر ابتلا به یک دوره مختلط یا جنون را افزایش دهد. اگر علائم شما تهدید کننده زندگی است و یا فکر می کنید که یک فوریت پزشکی دارید ، با 911 تماس بگیرید. کاربامازپین: مصرف این داروها در کنار هم میتواند باعث تاری دید، سرگیجه یا لرزش شود. زنان باردار هم فقط در صورت نیاز و با نسخه پزشک فلوکستین را مصرف کنند.

دوز معمول: 60 میلی گرم در روز صبح مصرف می شود.

از علائم مهمی هستند که باید به پزشک خود گزارش دهید . حتماً در مورد تمام داروها ، ویتامین ها یا گیاهانی که مصرف می کنید به پزشک خود بگویید. در غیر این صورت، به طور کلی عوارض جانبی داروی فلووکسامین بسیار مشابه با سایر داروی های مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین SSRI ها است. کپسول خوراکی فلوکستین می تواند با سایر داروها ، ویتامین ها یا گیاهانی که می خواهید تداخل کند. اگر این اثرات خفیف باشد ، ممکن است طی چند روز یا چند هفته از بین بروند. دوز معمول: 20-30 میلی گرم در روز. دوز معمول: 10-20 میلی گرم در روز. دوز معمول: 60 میلی گرم در روز صبح مصرف می شود. مصرف این داروها با هم می تواند مشکلات جدی در ریتم قلب ایجاد کند. مصرف این داروها با هم ممکن است باعث آرامش و خواب آلودگی بیشتر شود. به این دلیل که فلوکستین و این داروها می توانند عوارض جانبی مشابهی ایجاد کنند.

با این حال ، از آنجا که داروها در هر فرد متفاوت عمل می کنند ، نمی توانیم تضمین کنیم که این اطلاعات شامل همه فعل و انفعالات ممکن است. وارفارین: مصرف این داروها در کنار هم ممکن است باعث افزایش خونریزی شود. چند بار پشت سر هم آن را تکرار کنید. مخاطب گرامی سلام، از اینکه چند دقیقهای از اوقات ارزشمندتان را به مطالعهی این مطلب اختصاص دادید، بسیار سپاسگزارم و بینهایت خشنودم که محتوای این مطلب را مفید ارزیابی کردهاید. اما اگر فقط چند ساعت قبل از دوز برنامه ریزی شده بعدی خود به یاد دارید ، فقط یک دوز مصرف کنید. بدون اینکه ابتدا با پزشک خود صحبت کنید ، مصرف این دارو را قطع نکنید. تمام داروهایی که مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید. اما در افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند در مقایسه با افرادی که از این بیماری رنج نمی برند، احتمال کاهش شنوایی بسیار بیشتر بوده و تقریبا دو برابر می باشد. بدن افراد مبتلا به بیماری نوع 2 توانایی استفاده ی بهینه از هورمون انسولین تولید شده توسط خود را ندارد. هر کدام از این قرصها عوارض جانبی بالقوه خود را دارد.

اگر هنگام مصرف این دارو باردار شدید ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید. لیتیوم در صورت نیاز به مصرف این داروها ، پزشک باید سطح خون لیتیوم شما را کنترل کند. با این حال ، از آنجا که داروها به طور متفاوتی روی هر فرد تأثیر می گذارند ، نمی توانیم تضمین کنیم که این اطلاعات شامل همه عوارض جانبی احتمالی است. سلب مسئولیت: هدف ما این است که مرتبط ترین و اطلاعات فعلی را در اختیار شما قرار دهیم. این اطلاعات جایگزین توصیه های پزشکی نیست. را تجویز میکنند. فنلزین به عنوان جایگزین فلوکستین تجویز می نمایند. این دارو برای بزرگسالان مناسب است و در برخی موارد می تواند برای کودکان بزرگ تر از 10 سال مورد استفاده قرار بگیرد. این دارو در کودکان زیر 7 سال برای این بیماری نباید استفاده شود. این تغییرات شامل عصبانیت ، تحریک پذیری ، یا غم و اندوه است. کپسول را کامل ببلعید و آن را له، جویده، شکسته یا باز نکنید. برای آشنایی کامل با ندول های غده تیروئید و درمان های جدید آن مقاله زیر را تا انتها بخوانید. بیشتر مهار کننده های MAO همچنین نباید برای 2 هفته قبل و حداقل 5 هفته بعد از درمان با این دارو مصرف شوند.

مصرف بیش از حد این داروها می تواند عوارض جانبی جدی و تهدید کننده زندگی ایجاد کند. مهار کننده های مونوآمین اکسیداز (ضد افسردگی): مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین ممکن است اثر سروتونرژیک مهارکننده های مونوآمین اکسیداز (ضد افسردگی) را افزایش دهند. موارد مصرف فلوکستین برای رفععلائم افسردگی است. قطع سریع این دارو ممکن است علائم جدی ایجاد کند. آنها همچنین شامل تغییرات سریع در ضربان قلب و فشار خون ، گیجی و بیهوشی شما هستند. این خطر شما را برای مشکلات ریتم قلب افزایش می دهد. این دارو می تواند یک واکنش آلرژیک شدید ایجاد کند. 90 میلی گرم یک بار در هفته مصرف خواهید کرد. در طی پنج هفته پس از قطع فلوکستین، تیوریدازین مصرف نکنید. به عنوان مثال ، شنیدن اینکه انزال زودرس گاه به گاه طبیعی است و متوسط زمان از شروع رابطه تا انزال حدود پنج دقیقه است ، سبب ایجاد اطمینان خاطر می شود. فلوکستین (سایت اینترنتی) با افزایش میزان سروتونین (یک ماده طبیعی) در مغز شما کار می کند.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما