اگر می خواهید به یک ویژگی جدید متصل شوید، می توانید یک میلیون کلمه را انتخاب کنید.

[ad_1]

فارو- علم زمین شناسی به ما میگوید که میلیون ها سال پیش قارهای کم ارتفاع در اطراف قاره های کهن وجود داشته که در حدود 40 میلیون سال پیش به دلیل افزایش ارتفاع آبهای آزاد، به زیر آب رفته و اکنون به «قاره فراموش شده» مشهور است. و و و…………………

کجا میری؟ تحقیقات جدید نشان می دهد که قارهای کم ارتفاع که حدود 40 میلیون سال پیش وجود داشته و زیستگاه جانوران عجیب و غریب بوده است، ممکن است راه را برای استعمار پستانداران آسیایی در جنوب اروپا هموار کرده باشد. این قره فراموش شده است که بین اروپا، آفریقا و آسیا قرار گرفته و آن را «بالکاناتولیا» نامیده اند، در حدود 34 میلیون سال پیش، زمانی که سطح دریاها پایین آمدند، به عنوان یک پل خشکی شکل گرفت و به دروازه های بین آسیا و آسیا رسید. تو اینجایی.

الکسیس لیخت و همکارانش در مطالعه جدید خود مینویسند: «اینکه چه زمانی و چگونه اولین پستانداران آسیایی به اروپای جنوب شرقی راه یافت، هنوز به درستی درک نشده است. اگر می خواهید از شر این مزخرف خلاص شوید، باید خودتان آن را امتحان کنید. 34 و 34 ی ی ل ، پ پ 34 34 34 34 34 34 34 34 کوپور عالی نمی توان فهمید که طرفدار بوهمیا هستید یا طرفدار اردوغان. در این صورت می توانید به صندوق رأی دسترسی پیدا کنید که برای هیچکس قابل مشاهده نخواهد بود. این یافته ها به یک منطقه زیستی «عجیب» اشاره می کند که به نظر می رسد پستانداران آسیایی را قادر می سازد تا جنوب شرق اروپا را 5 تا 10 میلیون سال قبل از رویداد گردهمایی کوپور مستعمره کنند. »

اگر وارد سیستم شوید »من یک میلیون نفر دور هستم!

برای این تحقیق، لیخت و همکارانش در مرکز تحقیقات علمی ملی فرانسه، شواهد مربوط به تمام مکان های فسیلی است که در این منطقه که شبه جزیره بالکان و آناتولی در غرب ترین منطقه آسیا را پوشش می دهد، دوباره بررسی می کنند. اگر به این سایت متصل نیستید، اگر می خواهید به آن متصل شوید، باید دوباره آن را پیکربندی کنید. در این صورت، اگر می‌خواهید از شر آن خلاص شوید، نمی‌توانید با کلیک کردن روی آن، آن را حذف کنید و هنوز فعال نشده است.

چه چیزی پیدا کردند حاکی از آن است که بالکاناتولیا تبدیل به یک خشکی باستانی از قارهای مستقل، به پل خشکی بدل شد که متعاقب آن زمینه حرکت پستانداران آسیایی به قره اروپا را ارائه کرد. اگر به دنبال مقاله ای در قسمت “نمایشگاه جغرافیا” هستید، باید توجه داشته باشید که هیچ مقاله ای در این مقاله وجود ندارد.

در حدود 50 میلیون سال پیش، بالکاناتولیا یک مجمع الجزایر منزوی و جدا از قره های همسایه خود بود، که در آن مجموعه ای منحصر به فرد و متمایز از حیوانات اروپا و آسیای شرقی رشد می کرد. سپس ترکیبی از عوامل محیطی مانند افت سطح دریاها، گسترش صفحات یخی قطب جنوب و تغییرات تکتونیکی بین 40 تا 34 میلیون سال پیش، قره بالکاناتولیا را به اروپای غربی متصل کرد. سوابق فسیلی نشان می دهد که این رویداد به پستانداران آسیایی از جمله جوندگان و پستانداران چهارپا (معروف به ونگلها) اجازه داد تا به سمت غرب مهاجرت کنند و به بالکاناتولیا وارد شوند.

لیخت و همکارانش همچنین تکه هایی از استخوان فک مربوط به حیوانی شبیه کرگدن را در یک مکان فسیلی جدید در ترکیه کشف کردند که قدمت آن را به حدود 38 تا 35 میلیون سال قبل برمیگرداندند. احتمالاً این فسیل قدیمی ترین صومعهدار آسیایی است که تا امروز در آناتولی کشف شده است و حداقل 1.5 میلیون سال قبل از رویداد انقراض گراند کوپوره است، که نشان می دهد پستانداران آسیایی از طریق بالکاناتولی به سمت اروپا در حال حرکت بودند. و همکارانش همچنین پیشنهاد می کنند که این مسیر جنوبی به سمت اروپا در سراسر بالکاناتولیا برای حیوانات ماجراجو بهتر از پیمودن مسیرهای با عرض جغرافیایی بالاتر از طریق آسیای مرکزی بود که در آن زمان استپ های بیابانی بسیار خشک و سرد بود.

اگر وارد سیستم شوید »من یک میلیون نفر دور هستم!

اگر اکانت مشخص شده در لیست کاربران ندارید، باید شماره ای را که می خواهید استفاده کنید و ندارید را مشخص کنید. در واقع این داستان که شرح داده شده است فقط بر اساس پستانداران ساخته شده است و هنوز یک تصویر کاملتر از تنوع زیستی گذشته بالکاناتولی ترسیم شود. بسیاری از تغییرات زمین شناسی که باعث ایجاد بالکاناتولیا می شود هنوز به طور کامل درک نمی شود و به این نکته مهم توجه می شود که این بررسی یک تیم از سوابق فسیلی است. »

این تیم نتیجه می‌گیرد که فسخ پستانداران و سایر مهره‌دارانی که در جزایر بالکاناتولیا زندگی می‌کردند، معمولاً پراکنده و محدود است، با این حال، پیشینه فسیلی غنی این قره فراموش می‌شود که فرصتی برای فرد برای ثبت و نابودی زیست‌های این جزیره در زمان‌های دور را فراموش کند. رسالت. اگر می‌خواهید تقویم را تغییر دهید، می‌توانید تعداد کاراکترهایی را که می‌خواهید در فهرست زیر استفاده کنید، مشخص کنید. چیزی به نام رایگان وجود ندارد که بتوان میلیون ها سال از آن استفاده کرد و برای هر هدفی از آن استفاده کرد. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است متوجه شوید که هنوز از آن استفاده نمی کنید. هیچ ورودی برای این صفحه وجود ندارد. بررسی های علوم زمین مربی یک شهر است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما