به‌روزرسانی‌های زنده میکایلا شیفرین برای اولین بار در بازی‌های المپیک در Downhill شرکت می‌کند

[ad_1]

اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

ژانگجیاکو، چین – یازده فینالیست اسکی آزاد به نوبت تلاش کردند تا مسیر اسلوپ استایل را طی کنند، که در این بازی‌های زمستانی خود را دشمنی سرسخت نشان داده است.

مجموعه ای از ریل ها و موانع به دنبال سه مجموعه پرش های بزرگ، که همگی در برف به گونه ای ساخته شده اند تا دیوار بزرگ را تداعی کنند، برخی از بهترین اسکی بازان و اسنوبوردها را خیره و مبهوت کرده است.

اما در یکی دیگر از روزهای سرد و خنک دیگر در پارک برفی گنتینگ، ماتیلد گرماد سوئیسی از سایرین، از جمله آیلین گو، که امیدوار بود یک مدال طلای دیگر به چین بدهد، بهتر عمل کرد.

گرمو در دومین دوی از سه ران خود امتیاز 86.56 را به دست آورد و گو که دوم شد و کلی سیلدارو از استونی که مدال برنز گرفت را پشت سر گذاشت.

گو یک رویداد دیگر برای تلاش برای کسب مدال طلای دوم دارد. شرایط لازم برای رویداد نهایی او، هاف پایپ، برای پنجشنبه برنامه ریزی شده است. گو یک مورد علاقه برای برنده شدن است.

سه برگزیده این رویداد – سیلدارو، تس لدوکس از فرانسه و گو – به این ترتیب در دور اول پیش افتادند. اما Gremaud دومین راند از سه ران را با امتیاز 86.56 باز کرد و امتیازات مورد علاقه را افزایش داد.

تا زمانی که گو برای دومین بار دویدن خود را انجام داد، از رقابت مدال خارج شد. و هنگامی که از ریل سوم به عقب افتاد، تمام امیدهایش برای کسب مدال به اجرای نهایی او سپرده شد. او با امتیاز 86.23 به مقام دوم رسید.

اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

قرار بود 12 فینالیست در رشته اسلوپ استایل حضور داشته باشند، اما مارین همیل از ایالات متحده پس از آسیب دیدگی از ناحیه پا در دومین مسابقه مقدماتی خود در روز قبل، در مسابقه شرکت نکرد. او با آمبولانس از مسیر خارج شد و تیم گفت که او برای ارزیابی به خانه پرواز خواهد کرد.

این امر امیدهای آمریکایی ها را به هم تیمی همیل، مگی وویسین، انداخت. وویسین که یک کهنه کار پیست اسکی آزاد جهانی بود، اما هنوز 23 سال داشت، سومین حضور خود در المپیک را انجام داد. در سال 2014، در سن 15 سالگی، او در بازی های سوچی حضور داشت، اما در تمرین قبل از مسابقه، پایش شکست. در بازی‌های 2018، او چهارم شد. او گرسنه برای مدال وارد چین شد اما پنجم شد.

بیشتر تمرکز مسابقه بر روی گو، جوان 18 ساله ای بود که توسط یک مادر چینی با ریشه های عمیق در پکن در کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد. او چند سال را با تیم ملی ایالات متحده گذراند تا اینکه در سال 2019 اعلام کرد که برای چین مسابقه خواهد داد، تا حدی برای کمک به ساختن بازار ورزش های زمستانی این کشور.

گو یک ستاره نوظهور و حضور همه جا در تلویزیون چین در این المپیک است. به نظر می رسد که چهره او که با نام Gu Ailing شناخته می شود، همه جا دیده می شود، از جمله در آسمان (نمایش نوری اخیر با استفاده از بیش از 500 هواپیمای بدون سرنشین پرتره ای از او ایجاد کرد) و در تبلیغات بسیاری از حامیان مالی چینی او. در سال گذشته، او همچنین مدل Tiffany & Company، Louis Vuitton و سایر خرده‌فروشان سطح بالا شده است.

مادر او، یان گو، دارای اعتبار است – اکثر آمریکایی‌ها نمی‌توانستند خانواده و دوستانش را به دلیل محدودیت‌های دوران همه‌گیری به چین بیاورند – و در این رویدادها حضور داشته و دخترش را تشویق کرده است.

پس از اینکه گو روز دوشنبه یک مسابقه مقدماتی جامد و پر فشار را در اسلوپ استایل انجام داد، با اطمینان در انتهای مسیر ایستاد و منتظر امتیازی بود که می‌دانست او را به فینال می‌برد. او از جیبش یک شائو بینگ، نوعی نان تخت چینی، بیرون آورد و آن را گاز گرفت. در عرض چند دقیقه، او و شائو بینگ به یک هشتگ محبوب در رسانه های اجتماعی چین تبدیل شدند.

در یک ماه گذشته یا بیشتر، و بیشتر در هفته گذشته از زمانی که او برنده شد، تعداد فالوورهای اینستاگرام گو – بیشتر در غرب، که به ندرت در چین دیده می شود – شش برابر شده و به 1.1 میلیون نفر رسیده است. او در Weibo، یک سایت چینی مشابه توییتر، فالوورهای بسیار بیشتری دارد، جایی که او بیشتر پست می گذارد. صبح روز سه شنبه، حساب کاربری او به پنج میلیون فالوور نزدیک شد، تقریباً پنج برابر تعداد فالوورهای او در ابتدای سال.

تصمیم او برای رقابت برای چین سوالاتی را هم در آنجا و هم در ایالات متحده ایجاد کرده است. چین تابعیت مضاعف را مجاز نمی‌داند و گو از سؤالاتی درباره اینکه آیا پاسپورت آمریکایی خود را تسلیم کرده است طفره رفته است. منتقدان آنلاین در روزهای اخیر پیشنهاد کردند که استفاده او از سایت‌هایی که در چین ممنوع شده‌اند نشان می‌دهد که او با مبارزات میلیون‌ها چینی که با سانسور مواجه هستند، ارتباطی ندارد.

اما در طول مسابقات المپیک، او درخشیده است و چین او را به گرمی در آغوش گرفته است. بیشتر کسانی که در روز سه‌شنبه در دمای زیر صفر جسارت کردند، به دنبال او بودند، پرچم‌های کوچک را تکان می‌دادند و هر زمان که او اجرا می‌کرد مشتاقانه کف می‌زدند. دوربین ها و سرها مدام به سمت او نشانه رفته بودند. هیاهو او را در سراسر شیب دنبال کرد.

رابطه عاشقانه فقط با یک مدال بیشتر – به خصوص یک مدال طلا – عمیق تر می شود.

آخرین تعداد مدال ›

جمع
پرچم NOR

نروژ

9 5 7 21
پرچم ROC

کمیته المپیک روسیه

4 6 8 18
پرچم ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده

7 6 3 16
پرچم AUT

اتریش

6 6 4 16
پرچم GER

آلمان

8 5 2 15

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما