9 و نیم کار بسیار ساده ای که می توانید انجام دهید تا در بسیاری از ماساژ صرفه جویی کنید

ماساژ بارداری – این ماساژ که مخصوص خانم های باردار طراحی شده است، می تواند به مشکلات عضلانی ناشی از بارداری کمک کند. بدون شک به پزشک خود کمک کنید تا او یکی از مناسب ترین کمک ها را به شما ارائه دهد. پزشک می تواند به شما توصیه کند. اگر دردی که تجربه می‌کنید از زیر استخوان سینه یا گردن سرچشمه می‌گیرد یا به سمت بازوی چپ تابش می‌کند، با تنگی نفس همراه است، و با تنش عاطفی و/یا فشار فیزیکی ایجاد می‌شود، فوراً به پزشک مراجعه کنید. تمام تنش های بدن را کاهش می دهد و به شما کمک می کند خواب بهتری داشته باشید. کاهش گردش خون با جلوگیری از تجمع مایع در حین پیشرفت فرآیند التهابی به کاهش تورم کمک می کند.

بالا نگه داشتن قفسه سینه و سر، حتی اگر دراز کشیده اید، به اسیدهای معده کمک می کند تا در جایی که به آن تعلق دارند (و نه در قسمت تحتانی مری) باقی بمانند. پرتوهای خورشید می توانند شما را بسوزانند، حتی اگر هوا خنک باشد، و نور خورشید که از آب یا برف منعکس می شود، می تواند بسیار قوی باشد. شب ها حمام کنید تا پوست خود را بلافاصله در معرض هوای بیرون قرار ندهید. پس از چند دقیقه لذت بردن از این تجسم، چند نفس آهسته و عمیق دیگر بکشید و به آرامی چشمان خود را باز کنید.

ماساژ بافت عمیق تماماً در مورد شدت است و می تواند احساسی شبیه نودل خیس به شما بدهد – اما نودلی خیس با فشار خون پایین تر و خلق و خوی بهتر از ترشح اکسی توسین و سروتونین. این درمان انقلابی عضله عمیق با استفاده از سکته‌های سریع و تکراری، تنش عضلانی را آزاد می‌کند و جریان خون و لنفاوی را افزایش می‌دهد و در عین حال به نواحی خاص ناراحتی می‌پردازد. جریان لنفاوی و خون را افزایش می دهد و تمام تنش را از بدن و ذهن کاهش می دهد یا از بین می برد. از طرف دیگر، ماساژ پزشکی به طور خاص نیازهای منحصر به فرد بدن شما را برآورده می کند و برای تسکین درد، افزایش جریان خون به بافت نرم و تسهیل بهبودی طراحی شده است. ماساژ ممکن است استرس و اضطراب را کاهش دهد، گردش خون را افزایش دهد، درد را کاهش دهد و پیوند بین شما و سگتان را تقویت کند. موارد استفاده از صنوبر: اسانس‌های صنوبر و کاج، دردهای عضلانی و روماتیسمی را تسکین می‌دهند و هنگام استفاده در روغن ماساژ یا وقتی به حمام یا حمام اضافه می‌شوند، گردش خون ضعیفی را افزایش می‌دهند.

ساعت زنگ دار آروماتراپی ژاپنی از رایحه جنگلی کاج یا صنوبر همراه با اکالیپتوس برای زنگ بیداری خود استفاده می کند. ماساژ و روغن های حمام احتمالا آرام بخش ترین شکل های رایحه درمانی ضد افسردگی هستند. به سادگی بو کشیدن آن می تواند فشار خون را اندکی کاهش دهد، اگرچه حمام کردن با روغن یا استفاده از آن در روغن ماساژ، تجربه آرامش را تا حد زیادی افزایش می دهد. ماساژ اسپا تنها با در نظر گرفتن یک چیز طراحی شده است: افزایش آرامش. هیچ کالای بلیط بزرگی مانند هدیه ای که می گوید: "من برای شما بی تفاوت هستم" میل قلبی او را برطرف نمی کند. گل ها خوب هستند، شکلات یک فکر شیرین است، و یک روز آبگرم برای عاشقی که استرس دارد ممکن است واقعاً به نقطه مطلوب برسد. با شروع از 25 کیلومتر (15 مایل)، همچنین می توانید در صورت تمایل هر 5 کیلومتر (3.6 مایل) ماساژ دریافت کنید (اگرچه احتمالاً برای زمان پایان شما معجزه نمی کند). به هر حال من لباس های قدیمی ام را از ارتش رستگاری می گیرم. متوجه خواهید شد که او لزوماً مجبور نبود از توضیحات خاصی در مورد انتخاب گزینه تمرکز شغلی خود برای رساندن هدف خود استفاده کند. مجدداً، درمانگر یا پزشک شما باید دلایل و گزینه های درمانی روشنی را به شما ارائه دهد تا شما را به زندگی و فعالیت عادی خود بازگرداند.

کفش های راحتم را به من بده اگر معمولاً آرایش می‌کنید، یک روز در هفته به پوست خود فرصت نفس کشیدن بدهید. من فوق العاده مراقبم حتی اگر دمپایی را فراموش کنم جوراب می پوشم. اما این بدان معنا نیست که حتی اگر احساس خوبی دارید، باید از پوست خود غافل شوید. این کار تقریباً به همان روشی عمل می کند که مالش ناحیه آسیب دیده احساس درد را پس از ضربه ناگهانی کاهش می دهد. برای تجربه "نقطه تفاوت" Oasis ما، خود را برای یکی از جلسات شگفت انگیز "ترکیب" ما رزرو کنید – ترکیبی هم افزایی از ماساژ حرارتی FIR خوشمزه و سالم، با مزایای اضافی ماساژ دست ماهر که به موارد خاص شما می پردازد. نیاز دارد و به شما احساس آرامش و نشاط می دهد.

به عنوان کسی که از درد مزمن رنج می برد، ماساژ دیگر آن تجربه لذت بخش یا آرامش بخشی نیست که قبلا برای من بود، با این حال به شدت احساس می کنم ماساژ باید یکی از عناصر مدیریت درد من باشد، زیرا در حال بررسی روش های درمانی برای یافتن راه حل هستم. میز ماساژ واقعاً نوع تجربه ای را که مشتری می تواند انتظار داشته باشد تعیین می کند. مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، زمانی که زیر نور آفتاب هستید از یک ضد آفتاب محافظ استفاده کنید. پوست خود را بیش از 15 دقیقه در معرض دید قرار ندهید.

سپس ماساژدرمانگر می تواند یک ارزیابی انجام دهد تا مشخص کند کدام نوع ماساژ برای شما بهترین است. درمانگر فشار و کشش ملایمی را بر روی نواحی حیاتی بدن مراجعه کننده اعمال می کند تا به تراز بهتری از سیستم کارنیو-خاجی دست یابد. در این صورت، اگر از فشار دادن و بریدن کوتیکول خودداری کنید، بهتر در برابر عفونت های سالن محافظت خواهید شد. چه خوب باشید و چه نگرانی های سلامتی دارید، ماساژ درمانی می تواند به شما کمک کند آرامش داشته باشید و احساس بهتری داشته باشید. اما برخی از درمان‌های جایگزین ممکن است به مبارزه با بی‌خوابی ناشی از استرس کمک کنند. برای مقابله با استرس یا بی خوابی، چند قطره به حمام خود اضافه کنید. قابلمه را از روی حرارت بردارید و از حوله حمام به عنوان چادر استفاده کنید در حالی که اجازه می دهید بخار به مدت 3 تا 5 دقیقه روی صورتتان بالا بیاید.

از طرف دیگر، چند قطره اسانس توس، همراه با یک یا دو قطره روغن دیگر مانند اسطوخودوس برای ملایم کردن عطر تند توس، می‌توانید به همین منظور به حمام خود اضافه کنید. ماساژ روغن NURU یک ساعته در ماساژ بوریرام 400 بات است. موارد استفاده از توس: در روغن ماساژ یا روغن ماساژ، توس را می توان روی نواحی دردناک مالید تا درد و سفتی عضلانی و آرتروز را کاهش دهد. استنشاق همچنین ممکن است روحیه شما را تقویت کند، زیرا به نظر می رسد استشمام روغن به عنوان یک راه حل برای مقابله با ناتوانی عمومی عمل می کند. کیپ می به‌خاطر سواحل و خانه‌های جذاب ویکتوریایی به سبک نان زنجبیلی معروف است. اگر نمی‌توانید به یکی از آن‌ها مراجعه کنید، ماساژدرمان‌های محلی ممکن است با خانه تماس بگیرند.

در حالی که کسب و کار آنها روی یخ مانده است، برخی از ماساژدرمانگرها قبلاً به سرمایه گذاری های جدیدی روی آورده اند، در حالی که برخی دیگر تا زمانی که بتوانند به آنچه که بهتر می دانند بازگردند، در صف ایستاده اند. اکثر ایالت‌ها ماساژ درمانی را تنظیم می‌کنند و ماساژ درمانگران را ملزم به داشتن مجوز یا گواهی می‌کنند. برخی از مطالعات نشان می دهد که ماساژ درمانی می تواند تعداد میگرن های فرد را کاهش دهد و همچنین خواب را بهبود بخشد. اولین سوالی که هنگام بروز درد ساق پا به ذهن خطور می کند این است که آیا فرد باید به برنامه ورزشی جدید خود ادامه دهد یا خیر. فاسیا به شبکه ای از بافت همبند زیر پوست اشاره دارد، ماهیچه ها را پشتیبانی می کند و به فرد اجازه می دهد آزادانه حرکت کند. یک تکنیک عملی که شامل اعمال فشار ملایم پایدار به بافت همبند است که فاسیا نیز نامیده می‌شود و محدودیت‌ها را کاهش می‌دهد و حرکت بازگرداندن درد را از بین می‌برد. بازسازی چسبندگی های دردناک ناشی از بافت اسکار نیز معمولاً درمان می شود. ما می دانیم که چقدر ناامید کننده است که می شنویم به دلیل بیماری درمانگر، قرار ملاقات شما باید تغییر کند یا لغو شود – اما آخرین کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که میکروب هایمان را به شما منتقل کنیم.

گری می‌گوید: «چیزی که همیشه به من امید می‌دهد این است که من فقیر بزرگ شدم. بعلاوه، هیئت مدیره گفت که «از هیچ شرایطی آگاه نیست» که در آن یک ماساژدرمانگر به طور تصادفی واژن مشتری را لمس کند. MT توسط یک درمانگر آموزش دیده، دانشجویان روانشناسی، یا افراد مهم شرکت کنندگان پس از آموزش توسط یک درمانگر تحویل داده شد. او یک ماساژ درمانی ورزشی، یک معلم ماساژ برای متخصصان پزشکی و پرستاری در خارج از کشور بوده است. نمونه هایی از این موارد به ترتیب عبارتند از ماساژ ورزشی، ماساژ تایلندی، ماساژ Cayce-Reilly، یا ماساژ کاهش استرس. ماراتن واقعی برلین توسط SCC-Running، یکی از بزرگترین باشگاه های ورزشی برلین، و توسط هایپر مارکت های واقعی (پاسخ آلمان به وال مارت) حمایت می شود.

سه دونده دیگر – اینگو سنسبورگ و اوتا پیپیگ از آلمان و رناتا کوکووسکا از لهستان – سه بار برنده ماراتن برلین شده اند. شروعی فروتنانه، بله، اما تنها سه سال بعد، اولین رکورد جهانی خود را ایجاد کرد، زمانی که کریستا ولنسیک در 2:34:47 به پایان رسید. ماراتن تا زمانی که در سال 1981 به شهر منتقل شد در مسیر گرونوالد باقی ماند – اما این مسابقه در سراسر دهه 1980 به برلین غربی محدود شد. در سال 1990، سه روز قبل از اتحاد مجدد آلمان، 25000 ماراتن برای اولین بار از دروازه براندنبورگ دویدند و وارد برلین شرقی شدند. و اگر می‌خواهید برای یک خیریه بدوید، سایت رسمی ماراتن برلین کار را آسان می‌کند و فهرستی از تقریباً 50 سازمان را ارائه می‌کند — تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ایمیل به موسسه خیریه انتخابی خود ارسال کنید و بگویید که دوست دارم برای هدفش بدوم برای شروع، لباس‌های زیر زنانه سکسی را از فهرست آنچه که او همیشه آرزو داشت، انتخاب کنید – این یک هدیه برای شماست. در بخش بعدی، از اصول اولیه به چیزی خاص تر تغییر می کنیم: مراقبت از دست ها و ناخن ها. من فقط ناخن هایم را درست کردم. در سال 2009، 48740 نفر از 121 کشور در رویدادهای مختلف ماراتن برلین شرکت کردند (40923 دونده ماراتن، 7612 اسکیت باز، 169 دوچرخه سوار و 36 ورزشکار با ویلچر).

کورس مینی ماراتن شامل 4.2195 کیلومتر (2.62 مایل) آخر مسیر ماراتن است — در سال 2009، حدود 9000 شرکت کننده حضور داشتند که بسیاری از آنها با تیم های مدرسه ای 10 نفره در یک مسابقه شدید دویدند که در آن زمان دوندگان دویدند. در مجموع به یک زمان کامل ماراتن (تیم برنده 2009 "در 2:29:49" به پایان رسید). دونده‌ها می‌توانند نوشیدنی‌ها و تنقلات خود را بیاورند و آن‌ها را بگذارند تا در مکان‌های نوشیدنی توزیع شود، اما برگزارکنندگان مسابقه تأکید می‌کنند که یافتن چیزهای خوب شما تقریباً غیرممکن است. صبح شنبه، شرکت‌کنندگان ماراتن می‌توانند در «دوی صبحانه» شرکت کنند، یک آهسته دویدن 6 کیلومتری به سمت استادیوم المپیک، جایی که صبحانه سرو می‌شود. همچنین در صبح روز شنبه، «بامبینی ران» 500 و 1000 متری (3.3 و 0.6 مایلی) برای کودکان 10 سال و زیر وجود دارد. بعد از ظهر، ماراتن اسکیت درون خطی و مینی ماراتن برای بچه های بزرگتر برگزار می شود. اگر شما یک ماراتن کهنه کار هستید و به دنبال کسب بهترین های شخصی هستید – یا تازه واردی هستید که به دنبال یک مسیر مسطح و سریع برای اولین ماراتن خود هستید – ماراتن برلین می تواند مسابقه ای برای شما باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ماساژ جای آمپول (اینجا کلیک کنید).


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم