یک میلیون مایل دورتر است، پس مطالب خوب را ادامه دهید!

[ad_1]

فارو- بررسی دو فسیل کوچک 500 میلیون ساله که دارای بافت عصبی هستند، بسیار را به شواهد جالب توجهی می کند که می تواند مسیری را برای حشرات مدرن امروزی مانند عنکبوتها و عقربها را توضیح دهد.

کجا میری؟ اگر حسابی ندارید که در لیست زیر مشخص شده است، نمی توانید به هیچ یک از این ورودی ها دسترسی پیدا کنید. اطلاعات می‌گویند برخی از ویژگی‌ها مانند چشمها و طناب‌های عصبی این موجودات را می‌توان به وضوح در فسیل‌ها شناسایی کرد، اما سایر سیستم‌های عصبی به راحتی قابل تشخیص نیستند. در واقع، به طور خاص، هنوز مشخص نیست که آیا این موجودات یک دسته اعصاب مغز مانند به نام «سنگانگلیون» را حمل می کنند یا خیر، و بدون این شواهد کلیدی، نسبت آنها با موجودات دیگر، مبهم باقی می ماند.

نیکلاس استراوسفلد، استاد گروه اعصاب دانشگاه آریزونا که در این مطالعه شرکت نداشت، گفت: «هنوز دقیقاً این فسیلها نیست که هر دو از گونه های Mollisonia symmetrica هستند، در کجای نمودار درختی شکلی بند پایان قرار میگیرند. اما خاویر اورتگا-هرنانندز، نویسنده اول و دیرینبیولوژیست بی مهرگان دانشگاه هاروارد و متصدی موزه جانورشناسی تطبیه هاروارد، میگوید: «شبکه پیچیده در وسط سر این جانوان وجود دارد که به طور معمول محل قرارگیری سنگگلیون است. اگر می خواهید از این قابلیت استفاده کنید باید مشخص کنید که نمی خواهید از این قابلیت استفاده کنید. و چی؟ این لیستی است که به لیست ورودی هایی که به سایت شما اضافه شده است اضافه شده است.

یک میلیون مایل دورتر است، پس مطالب خوب را ادامه دهید!

این گزارش در گزارش جدید خود که در 20 ژانویه در مجله Nature Communications منتشر شد، این عدم قطعیت را تصدیق کردند و چند ایده متفاوت در مورد ارتباط این فسیلهای باستانی با موجودات امروزی ارائه کردند. آنها مدعی شدند که اگر M.symmetrica فسیل شده بیشتر در آینده کشف شود، ممکن است بتوان به طور دقیق تری آنها را در نمای طرحی بندپایان قرار داد و بدین ترتیب شکل زندگی شبیه به عنکبوتها و عقربها را دریافت کرد.

شما باید وارد شوید

اورتگا-هرناندز گفت، یافتن بافت عصبی فسیل شده از دوره کامبرین، که بین 543 میلیون تا 490 میلیون سال پیش رخ داده است، بسیار «نادر» است و این اتفاق واقعاً یک شانس خوش شانسی است. توصیه می شود از ویژگی Nature Communications استفاده نکنید یا وارد سیستم نشده باشید. بنچاریان ژانویه مزایای عضویت، کشورهای عضو، هزینه ها و عضویت. اگر می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید، باید سعی کنید دریابید که آیا با آن مشکلی دارید یا خیر.

با این حال، فسیل های نشان داده شده در مطالعه جدید نه در یک مکان صحرایی، بلکه در مجموعه اعماق موزه جانورشناسی طبیقی ​​دانشگاه هاروارد در کمبریج، و موسسه اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی، پیدا شدند. هسرله .هو. .۰۵چ ۱۳۰۵چچ۱۳۱۳چ۱۳ زمان زیادی از آخرین باری که دیدمش نگذشته فقط پاک شده. این فایل متقارن شامل نوع متقارن متقارن متقارن M. symmetrica می باشد. در این صورت عدد (5. میلی متر) وول و 0.06 اینچ (1. میلی متر) ارتفاع درد است.

Ortza-Fernandez را می توان همزمان با پیستون پیدا کرد که می توان از آن در همان زمان استفاده کرد. M. symmetrica دارای یک اسکلت بیرونی ساده است که از یک محافظ سر، تنه تقسیم شده و سپر خلفی تشکیل شده است که تا حدودی شبیه اسکلت بیرونی یک ساس است، اما بلند و لاغرتر است. گ………………………….. اگر عضو یک سازمان غیرانتفاعی هستید که موضوعی طبیعی دارد، می‌توانید نگاهی به آن داشته باشید و یا اگر می‌خواهید بازی Mollisonia را بازی کنید.

با این حال، اورتگا-هرناندز تشخیصان کرد، یافتن فسیلهای مولیسونیا با اندام سالم بسیار غیرمعمول است و هر دو فسیل مورد استفاده در مطالعه جدید فاقد چنین زائده هایی هستند. اگر می خواهید فایلی را به رایانه خود اضافه کنید، می توانید از فایل M. symetrica برای ذخیره آن استفاده کنید. این شامل هیچ داده ای نیست که در پهپاد نمایش داده می شود. این تابعی از گروهی از افرادی است که به سیستمی در پایگاه داده لینک نشده اند. اگر می خواهید از شر مشکلاتی که ممکن است داشته باشید خلاص شوید، باید سعی کنید از شر مشکلاتی که ممکن است داشته باشید خلاص شوید.

یک میلیون مایل دورتر است، پس مطالب خوب را ادامه دهید!

اگر به این سایت متصل نیستید، هنوز نمی توانید به آن متصل شوید. در نمونه هاروارد نیز میتوان دو چشم بزرگ و گوی مانند را روی سر مشاهده کرد، و کمی طناب عصبی که از زیر دستگاه گوارش حیوان بیرون میآید، که بقیه بند ناف را پنهان میکند. در هر دو فسیل، نویسندگان مطالعه گزارش دادند که اعصاب بینایی را مشاهده کرد که از چشم بندپا به بدن اصلی میروند، اما استراوسفلد گفت که شواهد مربوط به این اعصاب «مبهم» است. همچنین در هر دو نمونه، نویسندگان مقاله بررسی شده اند که نوعی عصبی در سر وجود دارد، اما مشخص نیست که آیا این ساختار یک سنگانگلیون مانند مغز است یا چیز دیگری. اورتگا هرناز گفت: «ما می توانم

لطفا این را بخوانید

اورتگا-هرناندز گفت: این عدم قطعیت در پیشینه فسیلی به این معنی است که رابطه دقیق M. symmetrica با سایر حیوانات نیز مبهم باقی میماند، اما بر خصوصیات ویژگیهای موجود در این بندپایان، میتوان گفت که این دو از دو گونه متفاوت متفاوت هستند. هر دو گونه نشان می دهند که M. symmetrica و chelicerates جد مشترک دارند و این معنی را دارند که سیستم عصبی نسبتا ساده این حیوان باستانی در مسیر خود به مغز پیچیده جانوران امروزی این گروه، مانند عقربها، عنکبوتها، خرچنگهای نعل اسبی و تبدیل می شود. .ده است.

بسته به محلي كه اين گروههاي مختلف روي درختان توسعه خود مي‌نشينند، محل قرارگيري آنها نشان مي‌دهد كه مغزهاي آنها يا به صورت صورت‌كاني در طول زمان توسعه يافته‌اند، يا اشاره مي‌كند كه چنين سيستم‌هاي عصبی به طور مستقل و در زمان‌هاي مختلف در برخي از بند پايان كامبرين هستند. و لیسرات‌های مدرن توسعه یافته‌اند. از تقارن استفاده کنید که اگر می خواهید از M.Sc.D استفاده کنید. او گفت برای انجام این کار به شواهد واضح تر از نحوه ساختار اعصاب بینایی و سنگانیون بندپایان (یا فقدان آن) و همچنین شواهدی مبنی بر گسترش اعصاب تا ریشه های اندام حیوان نیاز است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما