یک سندرم عجیب در مصر؛ دعوا نکن (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1807711/58

زمان: 22:17
1400/11/10

بازدید کنید: 22,386

همان سرنوشت منجی اول و دوم.

دروازه بان دوم تیم ملی مصر که به عنوان جانشین الشناوی جایگزین او شده بود به دلیل مصدومیت در بازی روز تعویض شد.

به گزارش «ورشو سا»، تیم مصر موفق شد با غلبه بر مراکش در وقت اضافه به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقا 2022 راه یابد. این پیروزی برای شاگردان آسان نبود. آنها خیلی سریع از حریف به گل رسیدند اما در ادامه با درخشش صلاح موفق شدند 2-1 پیروز شوند. یکی از اتفاقات جالب این بازی مصدومیت و تعویض مجدد دروازه بان تیم ملی مصر بود.

در حالی که در آخرین بازی مقابل ایوری سئات، کی روش به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض دروازه بان اول تیمش شد، دروازه بان دوم مصر در آن بازی مصدوم شد تا دروازه بان سوم وارد زمین شود.

محمد الشناوی، دروازه بان اول مصر که بارها در بازی با ساحل عاج مانع از فروپاشی تیمش شده بود، در دقیقه 75 مصدوم شد و زمین را ترک کرد و محمد ابوجبل، دروازه بان 32 ساله الزمالک جایگزین او شد. . . ابوجبل توانست فضای آزاد الشناوی را به خوبی پر کند و با مهار بازیکن حریف در ضربات پنالتی یکی از ستاره های مصر در راه رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی شد.

ابوجبل با بادهای شدیدی که از بازی قبل گرفت، در بازی امروز مقابل مراکش بار دیگر روی دروازه مصر ایستاد تا جای خالی الشناوی احساس نشود. در حالی که بازی دو تیم در نیمه دوم با تساوی یک بر یک همراه بود، ابوجبل با مصدومیت شدید همراه با توقف بازی مواجه شد. مصری ها برای دومین بازی متوالی در آستانه تعویض یک دروازه بان بودند. اتفاقی که البته تا وقت اضافه با اصرار دروازه بان آنها رخ نداد. این در حالی بود که دروازه بان ذخیره مصری در حال گرم کردن و آماده شدن برای ورود به زمین مجاور زمین بود.

ابوجبل پس از مداوا به نیمکت نشینان اعلام کرد که هنوز لنگ است و قصد دارد ادامه دهد و علاقه ای به تعویض ندارد. کی رو که در حال بحث بر سر این موضوع بود تصمیم گرفت به دروازه بان خود اعتماد کند و از اتفاق عجیبی که بین کاپا و ساری در سال 2019 رخ داد جلوگیری کند. ساری در آن بازی قبل از ضربات پنالتی قصد تعویض کپا را داشت که دروازه بان چلسی برای ناراحتی سرمربی خود حاضر به تعویض نشد.

کی روش دقایقی بعد دروازه بان سوم مصر را به نیمکت بازگرداند اما مشکل ابوجبل جدی بود و مقاومت او نتیجه ای نداشت. در نهایت در دقیقه ششم باخت با چشمانی گریان از زمین خارج شد و محمد صبحی جای او را گرفت تا سندروم مصدومیت دروازه بان در مصر عود کند و دروازه بان دوم جایگزین دروازه بان اول شود. ، سوئیچ شد. خودت را به دروازه بان سوم بسپار! جالب اینجاست که تنها چند دقیقه پس از این تبادل، مصر به برتری رسید.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما