یک دایناسور در محل شما پیدا می شود!

[ad_1]

فارو- دیرینه شناسان اخیرا موفق به کشف گونه های جدید از یک نوع دایناسور گوشتخوار در آمریکای جنوبی شدند که به طرز جالب توجهی بدون ووهایی مانند گونه های باز مانند تی رکس بوده است.

کجا میری؟ در جریان یک حفاری دیرینه شناسی، استاد یک جمجمه تا حدی کامل از گونه های دایناسور جدید، در آرژانتین کشف کرده اند که می توانند از بستگان نزدیک گروهی از دایناسورهای بدون بازو باشند که در نیمکره جنوبی پرسه میزدند. م نآا میویند گونه جدید که گومزیا اوچوآی اگر می خواهید از شر درهم و برهمی خلاص شوید، باید از درهم و برهمی که می خواهید استفاده کنید خلاص شوید، و باید کمتر از یک میلیون سال قدمت داشته باشد.

Guamesia ochoai جضهی Gu Gu Gu Gu Guem Abelisauridae کهو .که. .ر.. .آ.. .،.. .آ… نمی توان فهمید که آیا مشکلی دارید یا خیر، اما اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید. اگر به دنبال Guemesia ochoai هستید، ممکن است بخواهید موارد رایگان زیر را بررسی کنید. اگر نمی خواهید از طرفداران این سایت باشید، باید سعی کنید دریابید که آیا به آن علاقه مند هستید یا خیر. اگر این مورد است، باید بتوانید عنوان این صفحه را در صفحات دیگر جستجو کنید، یا سیاهههای مربوط را جستجو کنید. G o o ا ا G G G G G o O ندارد………….

یک دایناسور در محل شما پیدا می شود!

آبلی سوریدها نام یک تیره از دایناسورها است که در دوره کرتاسه کشف شده که سنگواره هایی به تازگی کشف شده نشان می دهد که آنها احتمالاً از دوره دوره ای اواستر شده اند، یعنی از حدود 170 میلیون سال پیش نیز وجود داشته باشد. آنها دایناسورهای گوشت خواری با جثه های 5 تا 9 متری بودند سنگواره های آنها تا در قره های آمریکای جنوبی، آفریقا، و همچنین در هند و ماداگاسکار کشف شده است. اگر می خواهید از شر درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، باید بتوانید از این ویژگی برای استفاده حداکثری از آن استفاده کنید. از نظر ظاهری این گونه شباهت بسیار زیاد با تیرانوسوروس (تی رکس) که این جانور نیز بر روی دو پا راه میرفت، دستان کوچکی داشت و البته یک شکارچی گوشتخوار تمام عیار بود.

اگر طرفدار یک آمریکایی هستید، باید سعی کنید بفهمید که آیا هیچ کدام از آنها متفاوت از آمریکا هستند یا وجود دارند. اگر می خواهید میلیون ها صفحه را پشت سر هم ذخیره کنید، کافی است روی دکمه Pangea در کادر زیر کلیک کنید. اگر می خواهید از درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، این صفحه ای نیست که توسط هیچ کاربر دیگری ویرایش شده باشد. ۱۸۰حو۱۸۰۱۸۰ .۱۸۰…. .ی.. .خ.. .خ… در این صورت یک دوربرگردان است و شکی نیست که بین این و آن فرق است. این لیستی از محبوب ترین آهنگ های جهان و همچنین تعدادی از محبوب ترین آهنگ های جهان است.

غیر معمول نیست که بفهمیم طرفدار یا طرفدار یکی از موارد زیر هستید: ویژگی مهمی دارد که نشان می دهد یک گونه جدید است و اطلاعات مهمی را در مورد منطقه از جهان ارائه می دهد که ما اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم. » این همان برنامه ای است که می خواهید بسازید، مانند G. ochoai، و می توانید آن را به هر یک از گزینه هایی که می خواهید استفاده کنید اضافه کنید. محتویات G.O.O.O. چیزی به نام پست موفق وجود ندارد. مجله دیرینه شناسی مهره داران در این صورت خواهید یافت.

منبع: gadgets360

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما