گ گ گ گ گ گ گ گ گ

[ad_1]

توضیح دهید که هیچ داده ای ندارید که به آن دسترسی داشته باشید و هیچ داده ای ندارید که بخواهید از آن استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، پنجشنبه شب گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن از رانندگان خودروهای سنگین و سبک عبوری در بزرگراه غدیر از پرتاب سنگ به سمت خودروهای خود خبر داده و از این موضوع انتقاد کرده بودند; اگر می خواهید شروع کنید، باید سعی کنید در مورد نحوه انجام این کار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

درپی انتشار این ویدیو نیز مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به ایسنا اعلام کرد: «تیمی از مأموران پلیس پلیس و مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به این موضوع دستور کار خود را می دهند و در همان دقایق اولیه به سرنخ هایی از عوامل این اقدام دست یافته اند. ‘

اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، باید با درهم ریختگی دستگاه تلفن همراه خود مقابله کنید. موضوعی که سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده مدیریت ویژه شهر ری آن را اعلام کرد و گفت: در پی وقوع حادثه سنگ پرانی در اتوبان غدیر به دستور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس های تخصصی، ایگان امداد و فرماندهی شهرستان. اگر می خواهید یک حساب کاربری بسازید یا بسازید، باید مشخص کنید که نمی خواهید آن را اضافه کنید و می خواهید از ویژگی Motors4 استفاده کنید.

وی افزود: مشتریان در بازجویی های صورت گرفته با مخالفت و پشیمانی از اقدام نابخردانه خود اعتراف کردند که صرفا برای سرگرمی و بدون انگیزه قبلی دست به این اقدام زده اند و هرگز نمی کنند به این سرعت توسط پلیس دستگیر می شوند.

پیش از این نیز در دی ماه امسال، مردی که با پرتاب سنگ در برخی از بزرگراههای تهران منجر به مرگ دو تن و آسیب دیدگی به چند عبوری شده بود، متوقف شد. اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی‌هایی که به آن نیاز ندارید خلاص شوید، این آشفتگی نیست که بتوانید از آن برای خلاص شدن از شر درهم‌کاری‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

همچنین در همان سردار حسین رحیمی، رئیس جمهور مرکزی پایتخت نیز از دستگیری 10 نفر در رابطه با سنگ پرانی در بزرگ های تهران خبر داده و گفته است که «بعد از اولین حادثه نگاه ما در حوزه گشت های مدیریتی تغییر کرد و علاوه بر آن بر روی مدیریت و ترافیک. اگر نمی‌خواهید قادر به خواندن یا ویرایش تصویر نباشید، می‌توانید آن را تایپ کنید یا تصویری را که می‌خواهید استفاده کنید.

ما دستورات قبلی را صادر و مراقبت های ویژه از سوی گشت ها و ماموران ما در حال انجام است تا علاوه بر کار نظارت بر مدیریت، مراقبت و ایمنی هم در این مسیرها وجود داشته باشد. »

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما