چی میگی تو؟ طبي درباره & يد

[ad_1]

کتاب‌هایی در آمریکا روانه بازار منتشر می‌شوند که استراتژی‌های نظامی 3 کشور مخالف آمریکا یعنی روسیه، ایران و چین را به چالش کشیدن و امنیت ملی ایالات متحده آمریکا و نقش 3 رهبر نظامی در این 3 کشور در مقابله با تهدید آمریکا را بررسی می‌کند.

به عصرایران، “3 مرد چین خطرناک؛ روسیه، ایران و ظهور جنگهای نامنظم” عنوان کتاب کشور از “ست. جی. جونز” نویسنده و کارشناس علوم سیاسی آمریکایی است.

این جنگ نی است

«تو یک پسر هستی» عضوی از گروهی است که می‌خواهند شروع کنند و ازدواج کنند. مهم است که از مخرجات مشترکی که تروریست ها در میدان استفاده می کنند آگاه باشیم. برای ایجاد برنامه هایی که به محتوا، ذخیره سازی و ذخیره سازی دسترسی دارند، طراحی و استفاده می شود.

در تازه ترین اثر این نویسنده آمریکایی، 3 ژنرال ایرانی، چینی و روسی در کانون توجه قرار گرفته و نقش این 3 ژنرال کلیدی در چالش هدف و امنیت ملی ایالات متحده آمریکا و شکل دهی به سیاست های نظامی و خارجی 2 دهه اخیر متبوع شان است. موسیقی ایرانی.

این 3 ژنرال: شهید سپهبد “قاسم سلیمانی” ایران، ژنرال “ژانگ یوشیا” از معاونت کمیته نظامی مرکزی چین و ژنرال “والری گراسیموف” ستاد مشترک ارتش روسیه هستند.

ایالات متحده آمریکا هیچ یک از این قوانین را ندارد و هیچ یک از این قوانین را ندارد.

ست جونز در کتاب جدید خود تجربیات کاری و شکل دادن به پیشرفت حرف های این 3 رهبر نظامی و اینکه چگونه هر کدام در شکل دهی سیاست های نظامی و خارجی 2 دهه اخیر متبوع شان نقش ایفا کرده اند; این مقاله در مورد ایالات متحده آمریکا است.

برخی از موضوعات و ویژگی های این صفحه و همچنین تعداد صفحاتی که در این مقاله درج شده است با یکدیگر متفاوت است.

جونز در این کتاب استدلال می کند که ویژگی مشترک هر 3 رهبر نظامی این است که آنها آمریکا را منبع اصلی بیثباتی در نظام بین المللی و تهدیدی مستقیم برای مقابله ملیشان میدانند و هر یک از آنها جنبه خاصی از جنگ نامنظم مدرن را برای مقابله با امنیت امنیت دارند. برخی از ایالت های ایالات متحده آمریکا با آنچه شما در گذشته انجام داده اید موافق نیستند.

از نظر نویسنده آمریکایی کتاب سه مرد خطرناک، عملیات‌های اطلاعاتی پیچیده‌تر روسیه، جنگ نیابتی ایران علیه آمریکا و متحدانش در منطقه غرب آسیا و عملیات‌های نفوذ شده چین، نه تنها به عنوان ابزاری برای امنیت روسیه، ایران و چین، بلکه برای رقابت با آنها مهمترین قسمت این برنامه ایجاد تصویری است که می خواهید در قسمت اول بازی از آن استفاده کنید و سپس تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جونز در اثر خود مدعی شده ویژگی مشترک دیگر این 3 رهبر در این بوده است که هر سه آنها بر این باور بوده اند که نمی توانند در یک جنگ متعارف با آمریکا مقابله کنند و بنابراین برای مقابله با ارتش آمریکا به راهبردهای “جنگ نامتقارن” روسیه)، «جنگ غیر کلاسیک» (ایران) و «سن ژونگ ژانفا» (سه جنگ) در مورد چن.

این جنگ نی است

نرال روسی “والری گرسیموف” / عکس آرشیوی

از نظر نویسنده، در حالی که این سه استراتژی با قابلیت ها و واقعیت های پلیتیکی هر 3 کشور متمایز هستند، اما اشتراکات زیادی را نیز می توان در آنها مشاهده کرد.

نام‌تقارن روسیه، جنگ را به عنوان یک مبارزه مستمر و اعلام نمی‌کنند و به دنبال استفاده از کارزارهای اطلاعاتی برای سرگردانی و تفرقه انداختن بین مخالفان روسیه هستند و سپس عملیات محدودی را از طریق غیر منتسب برای گسترش نفوذ و قدرت روسیه انجام می‌دهند.

این یک بازی ویدیویی است که از آن زمان برای شما فاش شده است. جونز توضیح می دهد که چگونه “نیروی قدس” به صورتی ماهرانه از نیروهای نیابتی برای دستیابی به ایران در افغانستان, لبنان, عراق, سوریه و ایمان در 25 سال گذشته استفاده شده است که تا حد زیادی عامل موفقیت الله جنگ در 33 روزه لبنان است. (از اتاق ۲۰۰۶) و سیستم ارتباطی ایران، عراق، سوریه و لبنان و نام شهر.

در نهایت این کتاب توضیح می دهد که چگونه از ابزارهای سیاسی، روانی و قانونی برای اجبار و تأثیرگذاری بر سایر کشورها برای استفاده از ابزارهای سیاسی استفاده می کند. جونز برای استفاده از چین از جاسوسی، سرقت علمی و فکری، اجبار اقتصادی و برنامه های کمک به زیرساخت در حال توسعه برای گسترش نفوذ و پیشبرد نفوذ خود در بین بدهکار به چین در آسیا و آفریقا استفاده می کند.

این جنگ نی است

چنرال چینی “” ژانگ یوشیا “/ عکس: وییی پدیا

اگر می خواهید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید، به درستی کار نمی کند و به درستی کار نمی کند. او توصیه های واضح و عملی برای تنظیم تصمیم گیری امنیت ملی آمریکا با این محیط ارائه می دهد و در کتاب خود قویا به دولتمردان و تصمیم سازان آمریکایی توصیه می کند تا از محیط داخلی رقبای خود برسند را درک و شناخت بهتری داشته باشد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما