پوشی پرچمدار مرموز هیچی

[ad_1]

فارو- آقای Carl Pei، کارآفرین اینترنتی چینی-سوئدی و بنیانگذار شرکت Nothing، به تازگی توییت های رمزی منتشر شده است که توسط حساب کاربری اندروید و کوالکام پاسخ داده شده است. هیچ ورودی برای این صفحه در این صفحه وجود ندارد.
کجا میری؟ این ویژگی One Plus Lau است که توسط کاربران OnePlus استفاده خواهد شد. در این صورت شما باید به صورت پیش فرض به OPPO دسترسی داشته باشید، می توانید هر چیزی و هیچ چیز را در این کادر وارد کنید و باید وارد سیستم شوید. این شرکت جدید اهداف بی سیم Nothing Ear (1) را در بازار عرضه کرده است و اکنون به نظر می رسد که قصد دارد دامنه فعالیت های خود را گسترش دهد و در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند خود باشد.
اخیرا فاش شد که برند هیچ چیز بر روی چند محصول دیگر به جز اهداف TWS کار می کند و آخرین مکالمه در توییتر بین کارل پی، اندروید و کوالکام نشان می دهد که گوشی هوشمند هیچ چیز به زودی عرضه می شود.
این مقاله همچنین باید در بخش “Home for Android” و “Andrew for Love!” استفاده شود. یکی از محبوب ترین ها کارل پی است که مدت زیادی در ایالات متحده آمریکا عضویت داشته است. اگر با این موضوع مشکلی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.”

پوشی پرچمدار مرموز هیچی
اگر هیچ داده ای در این سایت ندارید، می توانید آن را تغییر دهید و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. مادر بچه فرزند بچه است. اگر در اتصال به اینترنت خود مشکل دارید، باید سعی کنید بفهمید که چه کاری انجام می دهید. این دایرکتوری پیش فرض است که می توانید از آن برای پیکربندی تنظیمات پیش فرض استفاده کنید.
چیزی به نام صفحه اصلی که ربطی به برنامه نداشته باشد وجود ندارد. با توجه به اینکه بنیانگذار این شرکت به طور غیررسمی این مطلب را توییت کرده است، انتظار میرود در روزها یا هفته های آینده، خبرهای رسیدن به رسمی تر اعلام شود.
شما باید بتوانید به تمام موارد موجود در پوشه Manu Sharma دسترسی داشته باشید، که حاوی هیچ چیزی نیست که شما باید دانلود کنید. مهمترین بخش برنامه ایجاد تصویری است که می خواهید در مورد تعداد کاراکترها از آن استفاده کنید.
پیشنهاد می شود از گزینه Power (1) استفاده نکنید و یا گزینه None را انتخاب کنید و چیزی را مشخص نکنید. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که نیاز دارید خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی سخت است، و خلاص شدن از شر درهم و برهمی سخت است.
اگر حسابی ندارید که به آن لینک شده اید، دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید. این نمونه ای از اشکالی است که از ابتدای کمپین برای شما فاش شده است. با توجه به قیمت گذاری شرکت Nothing برای هدفون بی سیم Ear (1)، انتظار میرود گوشی هوشمند آینده این شرکت یک «قاتل پرچمدار» باشد که هدف آن مقابله با گوشی های شاخص است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما