پارکینگ شگفت انگیز بایرن ؛ همه خودکارها! (تصویر)

[ad_1]

کد خبر: 1783291/42

زمان: 21:12
1400/07/10

هدیه: 15،695

بلافاصله ، او سر کار می رود ؛

تصویر اخیر جولیان ناگلزمن که برای تمرین با اسکیت بورد به بایرن مونیخ رفته بود خبرساز شد.

به گزارش “ورشش سه” ، جولیان ناگلزمن چند روز پیش از محل اقامت خود به بایرن مونیخ اسکیت زد و تصاویر او مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت. جولیان ناگلزمن علاقه زیادی به خرید خودروهای جدید ، دوچرخه ، موتورسیکلت و اسکیت برد دارد و هر از گاهی مدلهای جدیدی را انتخاب می کند. این اسکیت که از راه دور و اتوماتیک است ، جدیدترین محصول مورد استفاده این مربی جوان آلمانی است.

ناگلزمن چهار دوچرخه دارد و علاقه زیادی به دوچرخه سواری کوهستانی دارد S-Works Levo Gen3 و دوچرخه های مسابقه ای S-Works Rubyx خودشه. در اوقات فراغت خود ، ناگل زمان در جاده ایزار دوچرخه کوهستانی خود را سوار می شود و از بازی لذت می برد. رویای او این است که با دوچرخه کوهستانی از کوه های آلپ عبور کرده و سرسبزی و مناظر فوق العاده را مشاهده کند. ناگلزمن می گوید: “در واقع ، من همه چیز را برای لذت بردن از رانندگی نیاز دارم ، به جز زمان کافی.”

مربی آلمانی در دوران حضور خود در لایپزیگ ، اغلب با اسکیت بورد خود به تمرین می رفت و هواداران را شگفت زده می کرد. “من هر بار که در جاده کار می کنم اسکیت می زنم. گاهی اوقات می بینم که طرفداران می خندند و شاید آنها فکر نمی کنند که مربیان تیم مورد علاقه خود از اسکیت برای رفت و آمد استفاده می کنند. اما من این کار را می کنم” باعث خنده و تشویق مردم می شوم.

زیرا به این ترتیب ، آنها فکر می کنند که ناگلزمان نیز یک انسان معمولی است و مانند یک عضو جامعه زندگی می کند. “من همچنین علاقه زیادی به موتورسواری دارم ، اما سریع رانندگی نمی کنم ، زیرا من پدر یک خانواده هستم و زندگی من برای من بسیار ارزشمند است.”

جولیان ناگلزمن اواخر ژوئیه آئودی خود را در اختیار گرفت. خودرویی با موتور 600 اسب بخار ، حدود 205 هزار یورو. او اتومبیل جدید خود را در پیست نیوبورگ آزمایش کرد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما