پادکست هایی که دوست دارید در خانه به آنها گوش دهید

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

تنهایی می تواند یک کلمه عمیق در انسان باشد و بسیاری آن را تلخ می دانند ، اما افرادی نیز هستند که به تنهایی زندگی می کنند. تنهایی معمولاً به معنای تلخ ، خالی و پر از ترس است ، اما در دل این توضیحات ، اگر در تنهایی عمیق هستید ، می توانید از خود و ذهن خود درس بگیرید. اکثر مردم از تنهایی اجتناب می کنند و نمی خواهند وقت خود را صرف فکر کردن کنند. این فرار برای همه دلیلی است و اکثر مردم دلیل آن را می دانند اما سعی می کنند از آن فرار کنند. فقط جدا شدن از دنیا شما را از شخصیت واقعی شما دور می کند و اجازه نمی دهد در دنیای خودتان غرق شوید. در حقیقت ، تنهایی و این غوطه ور شدن در دنیای او شما را با روح واقعی شما آشنا می کند. برای درک بهتر خود ، باید از دنیای انسانها به دنیای کتابها و داستانهای کوچک حرکت کنید. کتاب ها چشم های شما را باز می کنند و شما را با دنیای اطراف خود بیشتر آشنا می کنند. تجربه افراد متفکر گزینه دیگری است که می تواند به ما در شناخت جهان و خود واقعی ما کمک کند. گاهی تنهایی و تنهایی را با خود انتخاب کنید و از خود همه انسانها به خودتان پناه ببرید و بدانید که در قلب همه ترس از تنهایی الماس درونی خود را پیدا خواهید کرد و به شخصیتی دست پیدا خواهید کرد که بیشتر از دیگران باعث ایجاد او می شود. غرور شما در خلوت خود کتاب بخوانید ، فکر کنید ، به کتابهای صوتی یا بهترین پادکست ذهنی ، انگیزشی یا عاشقانه گوش دهید تا دنیای فکری شما منسجم و قدرتمند شود. ما در شرف ورود به دنیای تنهایی شما هستیم و به آن رنگ و بوی تازه می دهیم و با معرفی پادکست قابل شنیدن ، خمیر شخصیت شما را شکل می دهیم تا به زیباترین ابعاد شخصیت شما برسد.

1- زندگی زندگی نمی کند

زندگی اولین قدم برای زندگی تنها در جهان است. بیش از 90 درصد خانواده ها ناکارآمد هستند و تأثیرات مخربی بر شخصیت فرزندان خود دارند. بسیاری از بچه های بزرگتر در ما زندگی می کنند و ما آنها را هر روز در محل کار ، در تاکسی ها یا آن طرف خیابان می بینیم. برخی از این افراد لبخند می زنند و تسلیم می شوند و برخی دیگر جدی و خشک هستند. زندگی بی جان احتمالاً سهم او در دنیای کودکی بوده است. این پادکست کار مجتبی شکوری است و بعداً خواهید شنید که شاید غم انگیزترین کلمات این دنیا زنده نمانده باشد. بسیاری از ما وقتی به نقاشی درباره خودمان می پردازیم ، یک رفتار آرام و آرام داریم. والدینی که ممکن است در تمام وجود فرزند خود را دوست داشته باشند ، اما گاهی با نادیده گرفتن و تمرکز تنها بر کار خود ، گاهی اوقات استقلال و توانایی کودک را نادیده می گیرند ، گاهی موانع جدی در کودک ایجاد می کنند و پتانسیل او را خفه می کنند. دخترانی که رابطه خوبی با پدر خود دارند اغلب با پدر خود به نوجوانی می رسند و پدر سعی می کند با ایجاد حس پیوند و مالکیت ، پسر را از جهان و جامعه دور کند. محدود کردن آن پسر فقط او را تشنه تر می کند ، بنابراین کودکی و نوجوانی دختر را خراب می کند. گاهی اوقات والدین قادرترین و مسئولیت پذیرترین فرزند خود را نه در کودکی بلکه به عنوان والدین تربیت می کنند و به طور مشابه یک بزرگسال باید با یک خلأ عمیق روبرو شود و بنابراین زندگی نمی کند. در پایان این داستان ، می توانید با درک زخم های عاطفی عمیق خانواده که به طور غیر منتظره ای شما را تحت تأثیر قرار داده است ، گام های موثری برای تصحیح سقوط و جلوگیری از فروپاشی ذهنی بردارید.

2- اصل ذهن

رنگها یکی از ملموس ترین و بدیهی ترین چیزها در جهان هستند. و همانطور که در روانشناسی رنگ می خوانید ، اطلاعات زیادی در مورد جهان به ما می دهند. رنگها می توانند خطرات را به شما نشان دهند و همچنین احساسات متفاوتی را به شما القا کنند. دیدن رنگ ها می تواند به شما احساس آرامش ، عشق ، ترس یا بسیاری از احساسات دیگر را بدهد. رنگ یک مفهوم ذهنی است و در واقعیت وجود خارجی ندارد و طول موج های مختلف را منعکس می کند. برداشت های متفاوتی از این رنگ ها در ذهن افراد مختلف شکل می گیرد و هر فرد احساس خاصی نسبت به رنگ های مختلف دارد. در واقع ، درک هرکس احساس متفاوتی است و هیچکس نمی تواند دقیقاً بفهمد احساسات طرف مقابل چیست. البته تشخیص احساسات بر اساس رنگ برای افراد کم بینا قابل درک است و کسانی که نابینا هستند رنگ را درک نمی کنند. آیدین اسلامی در ادامه اظهار می دارد که عدم درک عینی یک مشکل ، شکاف بیان نامیده می شود. وی در ادامه می گوید که موضوع برای نابینایان چقدر غیرقابل دسترسی ، عجیب و بی معنی است. افراد مختلف با توضیحاتی در مورد رنگ نمی توانند به فرد نابینا دقیقاً نشان دهند که چه رنگی است و چه موجود است. این پادکست شما را با دنیای بصری آشنا می کند و می توانید با کاوش در دنیای درونی ، بیشتر در مورد دنیای ذهن و رابطه آن با جهان پیرامون خود بیاموزید.

3- آفتاب سمی

پادکست گوینده توسط آرش کاویانی در قسمت 22 برای شما یک داستان صوتی و عاشقانه آورده است. این پادکست درباره والدین و دختران نوجوان است. داستان این قسمت حقیقت فعلی جهان است که خانواده ها با ایده های سنتی ارائه نمی کنند. این یک داستان در مورد خورشید است. داستان از جایی شروع می شود که زن و مرد بعد از ازدواج دچار مشکل می شوند و پس از بچه دار شدن و فرزند متاثر از این ازدواج به مادر مرد سپرده می شود و از هم جدا می شوند. اندکی بعد مردی به نام سیاوش با دختری به نام سارا ازدواج کرد. سیاوش و سارا پس از 13 سال دو پسر و یک دختر به نام خورشید به دنیا آوردند. خورشید بسیار فعال بود و همه بازی هایش کودکانه بود. به همین دلیل ، خورشید مانند یک کودک شد و بچه ها همه اخلاق و رفتار را داشتند. او پس از مادر شدن سعی کرد او را با دنیای دختران آشنا کند و مدتی او را از هم بازی هایش جدا کرد. خورشید که بزرگ شد و فیلم های عاشقانه تماشا کرد ، توهم و نیاز به آن صحنه های عاشقانه را در ذهن خود ایجاد کرد و در 14 سالگی اولین تجربه جنسی خود را تجربه کرد. این داستان بر اساس واقعیت است و اگر می خواهید بدون تجربه آن اشتباهات ، جذابیت و تجربه واقعی را بدست آورید ، قطعاً به شما پیشنهاد می کنیم که به این قسمت گوش دهید.

علاوه بر موارد فوق ، بارگیری و گوش دادن به پادکست کانال B درهای جدیدی را برای شما باز می کند تا تنهایی خود را پر کرده و جهان و خودتان را بشناسید و بدون تجربه اشتباهات دیگران می توانید از آنها درس بگیرید.

نویسنده: سارا اقبالی

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما