ویژگی های جدید iOS 15.4

[ad_1]

فارو-اپل به تازگی اولین نسخه بتا iOS 15.4 را منتشر کرده است. این نسخه شامل تغییرات و بهبودهایی برای کاربران آیفون است. مواردی مانند پشتیبانی از استفاده از Face ID هنگام استفاده از ماسک، کنترل جهانی، ایموجی جدید و غیره را می توان در به روز رسانی جدید مشاهده کرد. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

تشخیص چهره با ماسک هنگام استفاده از Face ID

IOS // ویرایش

یکی از بزرگترین تغییرات در iOS 15.4 پشتیبانی از استفاده از Face ID هنگام استفاده از ماسک است. سال گذشته، اپل پشتیبانی از باز کردن قفل آیفون با اپل واچ در هنگام استفاده از ماسک را معرفی کرد. با این آپدیت، نیاز به اپل واچ برای این قابلیت به طور کامل از بین می رود. هنگامی که آیفون شما برای اولین بار با iOS 15.4 راه اندازی می شود، با گزینه “فعال کردن با استفاده از Face ID با ماسک” روبرو خواهید شد.

اپل می‌گوید: «تشخیص چهره زمانی دقیق‌تر است که فقط تمام صورت را تشخیص دهد». اما می‌تواند ویژگی‌های منحصربه‌فرد اطراف چشم را نیز شناسایی کند تا در صورت استفاده از ماسک، صحت شما را تأیید کند.» اگر می خواهید این ویژگی را فعال کنید، اپل شما را در فرآیند تنظیم Face ID برای پوشیدن ماسک راهنمایی می کند. مانند این است که برای اولین بار هنگام تنظیم یک آیفون جدید، Face ID خود را تنظیم کنید. اگر از عینک استفاده می کنید، برای دقت بیشتر می توانید صورت خود را با عینک و بدون عینک اسکن کنید.

کنترل جهانی

IOS // ویرایش

قابلیت کنترل جهانی بالاخره با کمی تاخیر به سیستم عامل iOS اضافه شد. این ویژگی به شما امکان می دهد مک و آیپد خود را با استفاده از صفحه کلید و ماوس / کرک پد یکسان کنترل کنید. کنترل به طور پیش‌فرض در آخرین نسخه‌های بتا iPadOS 15.4 و macOS Monterey 12.3 فعال است. اکنون می‌توانید کنترل جهانی بین Mac و iPad را با macOS 12.3 و iPadOS 15.4 بتا امتحان کنید.

تغییرات دیگر

1- آپدیت جدید دارای یک ویجت برنامه جدید است که موجودی و جزئیات اپل کارت شما را نمایش می دهد.

IOS // ویرایش

2- اگر از AirPods یا سایر هدست های بلوتوث استفاده می کنید و تماس دریافت می کنید، کیفیت صدا در حین پخش آهنگ زنگ کیفیت صدای بلوتوث معمولی خواهد بود. کیفیت صدا فقط با پاسخ دادن به تماس کاهش می یابد.

3- iOS 15.4 و iPadOS 15.4 شامل بیش از 30 ایموجی جدید از جمله Eye-Melting Emoji و Trolls خواهند بود.

IOS // ویرایش

4. iOS 15.4 به کاربران اجازه می دهد برای اولین بار یادداشت هایی را به رمزهای عبور iCloud Keychain خود اضافه کنند. این یک ویژگی محبوب برای مدیران برای رمزهای عبور شخص ثالث است.

5- اپل می‌گوید: «ویژگی پیش‌نمایش رمز عبور در آپدیت جدید اضافه خواهد شد.» این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آیفون با رمز ذخیره‌شده، به سایت‌ها و برنامه‌های سازگار با رمز عبور در مک و آی‌پد متصل شوید.

6. tvOS 15.4 روشی جدید و هوشمند برای استفاده از آیفون برای دسترسی به شبکه های Wi-Fi مزاحم در Apple TV معرفی می کند. زنجیره های تهاجمی انواع زنجیره هایی هستند که بیشتر در هتل ها، خوابگاه ها و ساختمان های اداری یافت می شوند.

7. اپل اعلام کرده است که اکنون می تواند از ویژگی ماشه تطبیقی ​​کنترلرهای سونی DualSense با آیفون و آیپد استفاده کند.

8. iOS جدید اکنون از ویژگی افزودن سوابق واکسن در قالب گواهی‌های دیجیتال COVID COVID (EU DCC) به کیف پول و برنامه‌های مراقبت بهداشتی پشتیبانی می‌کند.

IOS // ویرایش

9- قابلیت SharePlay هم اکنون به نسخه جدید iOS اضافه شده است، به گزارش فرارو، با این قابلیت می توانید همزمان با تماشای تماس ویدیویی، تماشای فیلم و سریال، صفحه نمایش آیفون، آی پد یا مک خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. زمان یا گوش دادن به موسیقی . توجه داشته باشید که این ویژگی فقط در برنامه هایی که از SharePlay پشتیبانی می کنند موجود است.

10. کارت های شناور AirPads اکنون با اتصال پین ها و جعبه شارژ، حروف کوچک R و L یا نماد جعبه شارژ را نمایش می دهند.

11. iPadOS 15.4 یک گزینه جدید روشنایی صفحه کلید را معرفی می کند که می تواند به مرکز کنترل اضافه شود.

12. اکنون می توانید آنچه را که در صفحه نمایش «بعدی بالا» برای نمایش تلویزیونی نمایش داده می شود، از جمله گزینه های «Still Frame» یا «Poster Art» انتخاب کنید.

IOS // ویرایش

13. در یادداشت ها، اکنون می توانید انتخاب کنید که چه اتفاقی می افتد زمانی که “تند کشیدن به چپ” یا “تند کشیدن به راست” رخ می دهد. گزینه‌هایی برای انتخاب عبارتند از یادداشت سریع، اسکرین شات و خاموش.

منبع: 9 to5mac

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما