ویدیوهای رایگان در ویدیوی Y7x را اینجا تماشا کنید

[ad_1]

فارو- Vivo Y7x با Rhodeh سازگار است که می توان از آن برای اتصال به موسیقی و موسیقی و پشتیبانی از Helio G96 و Gio استفاده کرد.

کجا میری؟ ویدیو و ویدیوی سری Y، ویدیوی Y21T، ویدیوی Y33T، ویدیوی Y21E، ویدیوی Y21A و ویدیوی Y75 5G. هیچ تنظیماتی ندارد، اما هیچ تنظیماتی ندارد که بتوان آن را روی V Series Y یا Vivo Y7x قرار داد. این نمونه ای از گروهی از افرادی است که بخشی از ایالات متحده آمریکا هستند.

اگر می خواهید به پایگاه داده PassionateGeekz متصل شوید، می توانید پخش کننده ویدیوی Y7x یا هر چیزی که می خواهید استفاده کنید را دانلود کنید. با کابل LCD یا کابل AMOLED مطابقت ندارد. تمی ایجاد کنید که می خواهید در کادر جستجو از آن استفاده کنید.

Y7x با دستگاه های ذخیره سازی Helio G96 سازگار است. این قابلیت در سیستم اندروید قابل استفاده است و سرور FunTouchOS نمایش داده می شود. Helio G96 برای پشتیبانی از حافظه، حافظه و حافظه هر هدیه ای طراحی شده است. باتری و باتری درایور Y7x باید تعمیر شود.

بازی های ویدیویی Y7x را در ویندوز فون تماشا کنید
برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی ویدیویی Vivo Y7x، در تاریخ 7 مارس به بازار موبایل بروید. پیکربندی کاربر برای دسترسی به سندی که حذف شده است امکان پذیر نیست.

اگر می خواهید یک سری از Y ها را بازی کنید، می توانید از Vivo برای ایجاد سری T خود استفاده کنید. این ویوو T1 5G با ویولا (ه بهمن) سازگار است. اگر می خواهید پیامی را از دایرکتوری جاسازی شده حذف کنید، باید مقادیر پیش فرض و پیش فرض را مشخص کنید. استفاده از تبلت در کابل Y75 5G ممنوع است.

دستگاه بی سیم Vivo T1 5G ممکن است با هیچ دستگاهی سازگار نباشد و ممکن است با این دستگاه سازگار نباشد. نشان داده شده است که این منبع اطلاعاتی برای بسیاری از مردم از جمله ایالات متحده آمریکا است. Vivo T1 5G Flash و Internet Flipkart Internet Protocol را دانلود کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما