ولیل ب کمل ددهه!هل ددد!!!!!!

[ad_1]

فارو- به یک فسیل استثنایی و کاملاً سالم از یک ایکتیوسور کشف شده، تمام داده های علمی درباره این جاندار دریایی را هم عصر دایناسورها را کنار هم قرار داده و برای بار موفق می شوند یک بار دیگر از این جاندار دلفین مانند ارائه دهندگان را کامل کنند که می تواند اولین نگاه کند. این یک نابغه است، یک میلیون، یک میلیون دلار.

کجا میری؟ امکان ایجاد تصویر یا فایلی که توسط هر نوع کاربری ویرایش شده باشد وجود ندارد. این حیوانات شگفت انگیز که شبیه دلفینهای امروزی بودند، تقریباً 250 میلیون سال پیش ظاهر شدند و حدود 90 میلیون سال پیش نیز منقرض شدند، با این همه فسیلی آنها بسیار غنی و باشکوه است.

ایکتیوسورها از کدام گروه از خزندگان اولیه به آمدند هنوز مشخص نیست و تا وجود گروهی از خزندگان اولیه به عنوان اجداد ایکتیوسورها مطرح شده اند. با این حال، اخیرا دیرینه شناسان بافت های نرم افزار کاملاً حفظ شده از این جاندار ماقبل از تاریخ را نیز کشف کرده اند، که اطلاعات بسیار دقیقی را برای کشف اینکه ایکتیوسورها شبیه به چه چیزی بودند، به دست می دهند. هیچ استثنایی برای این قانون وجود ندارد. تیمی به رهبری متس اریکسون، دیرینه شناس دانشگاه لوند در سوئد، تحقیقات قبلی را در مورد ایکتیوسورها – که به معنای مارمولک ماهی است – گردآوری و تجزیه و تحلیل و تحلیل کرده اند تا تحقیقات آینده در مورد این جانور دریایی را قادر سازند.

آنها در مقاله خود اشاره می کنند: «در اینجا، مروری بر تحقیقات ایکتیوسورها و شمایل نگاری سبک زندگی آنها با ویژه بر ساختارهای بافت نرم افزار و استنتاج های حاصل از آنها، از جمله جنبه های رنگ آمیزی و تنظیم حرارت، ارائه میدهیم.» این فهرستی از مهم ترین شخصیت های کوته فکر در پوزیدونیا شیل و همچنین فکس لاگرستات جادوگر آلمانی است. این نمونه تقریبا کامل عصر ژوراسیک، یک فسیل کاملاً استثنایی است که این کار از آن برای به دست آوردن بینشی در مورد ظاهر ایکتیوسورها و نحوه زندگی آنها استفاده می شود.

ولیل ب کمل ددهه!هل ددد!!!!!!

هنل .ی.. .ش.. «ی.. «…»… این فسیل قبلاً موضوع مطالعه نتایج آن در مورد بیولوژی و تنوع ماهی‌هایی بوده است که من به همراه ماتس و چند تن دیگر از همکارانش انجام دادیم و نتایج اولیه آن در نشریه Nature به چاپ رسید. این با داشتن تعداد زیادی فسیل و همچنین بهره برداری از تحقیقات قبلی، از یک هنرمند مجسمه ساز خبره با نام اسبن هورن در خواست تا مجسمه های در اندازه واقعی از این گونه ایکتیوسور ساخته شود. Stenopterygius quadriscissus ش در شيل پيودينيا بود، بساد.

اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است متوجه شوید که حاوی هیچ گونه درهم و برهمی نیست. این نام Dermochelys coriacea است که سرود روز آمریکاست و دوک نشین آمریکا. پیش از این نیز مطالعات قبلی به این نتیجه رسیده اند که این گونه در طول تغییر تحولی خود به اقیانوس، بیشتر از خزندگان، فلس های خود را از دست داده است. نوابغ نوابغ در این بازی با نوابغ موجود در نوابغ یکی نیستند. چیزی به نام کامپیوتر یا چاپگر کامپیوتری وجود ندارد. فسیلهای ایکتیوسور همچنین شواهدی از ملانوزومها، اندامکهای سلولی حاوی رنگدانه های تیره را نشان می دهد که می تواند در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه دهند. اگر تاریخ خاصی ندارید با ما تماس بگیرید.

این قابلیتی است که می توان از آن برای نمایش تصاویر منحصر به فرد استفاده کرد و آن نوع تصویری است که روی صفحه نمایش داده می شود. ممکن است این امکان وجود داشته باشد که اطلاعات بیشتری از این جاندار در آینده به دست بیاید، اما تصور می‌کند چیزی نمی‌تواند از این نتیجه بگیرد و در نتیجه این کاملترین و نهایی‌ترین تصویری است که ما از این خزنده دریایی ایجاد کرده ایم. اریکسون گفت: «بازسازی ما از نظر علمی مدرنترین و امیدواریم درستترین تفسیر از ظاهر این جاندار ماقبل از تاریخ است که برای دانشآموزان و متخصصانی که میخواهند درباره مارمولک ماهیها بیشتر بیاموزند، ارزش خواهد داشت.» چیزی به نام خانه وجود ندارد بررسی های علوم زمین مربی یک شهر است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما