واردات کالاهای خانگی کره ای نیز برای مرزنشینان ممنوع شد

[ad_1]

مدیرکل (صمت) دفتر تنظیم مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت آماری 16 تعرفه کالاهای خانگی تولیدی با علامت تجاری کره جنوبی که مشمول مقررات مبادلات مرزی است، به صورت موقت خبر داد. مرز غیر رسمی بازار، ملوانان و پینه دوزان.

به گزارش ایسنا، در نامه ای که سعید عباسپور به مرکز توسعه تجارت الکترونیک نوشت، اوایل آذرماه نامه ای مبنی بر ممنوعیت ثبت آماری لوازم خانگی و علائم تجاری در کره جنوبی صادر شد. مبادلات بازار به مرزها و مقررات غیرمجاز موقت برای ملوانان و کشتی های با ظرفیت کمتر از 500 تن اطلاق می شود که مجوز خروج (PC) آنها هنوز صادر نشده است.

وی در ادامه نرخ های لوازم خانگی را برای درج در سامانه جامع معاملات ارسال کرد و درخواست کرد که ثبت آماری لوازم خانگی ساخت کشور کره جنوبی طبق لیست نرخ های پیوست سامانه جامع معاملات امکان پذیر نباشد. محصولات کره جنوبی برای مرزبانان، همکاران و عوامل و ملوانان آنها توسط کاربران مرتبط.

تعرفه های محدود شامل یخچال، فریزر و ساید بای ساید است. ماشین لباسشویی؛ ماشین ظرفشویی؛ جارو برقی؛ اتوپرس و برقی؛ توستر میوه خشک کن; سرخ کن خانگی و رستورانی; انواع کیک، مایکروفر، مایکروفر خانگی و صنعتی; غذاساز، آسیاب، همزن و همزن خانگی؛ تجهیزات صوتی، تصویری و اجزای آن؛ ساندویچ ساز خانگی و رستورانی، دی وی دی پلیر; قهوه ساز و قهوه ساز، چای ساز خانگی، رستورانی و صنعتی; کتری برقی سماور برقی و گازی; کولر گازی است.

ممنوعیت کالاهای خانگی بیش از سه سال است که اعمال شده است، اما اثرات این ممنوعیت در ماه های اخیر احساس شده است. به عنوان مثال مدارک ثبت سفارشات لوازم خانگی منتشر شد. در نهایت اعلام شد که ترددهای مرزی و واردات مزارع به دلیل مسائل معیشتی مشمول محدودیت و محدودیت نمی باشد.

اکنون به نظر می رسد قوانین جدیدی از جمله دستور اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهای خانگی خارجی و اظهارات تولیدکنندگان مبنی بر سوء استفاده از واردات لوازم خانگی از طریق روش های فرامرزی وضع شده است.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما