هیچ شعاع بالایی در بالا ندارد

[ad_1]

در شرایطی که خبرهای مثبت و امیدوارکننده از وین به گوش می رسد و گفته می شود که روزهای آینده به احتمال زیاد نتیجه نهایی به دست می آید، روزنامه کیهان نوشته است: «به نظر می رسد که عدم توافق بهتر از توافق بد است و آنچه بایستی در دستور کار است. تیم میزبان کشورمان قرار دارد این را می‌پذیرد که در کنار پافشاری بر اصول و شروط ملت ایران (لغو تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و تضمین از سوی آمریکایی‌ها) نشان دهنده‌ای که ریل دیپلماسی کشور در دولت سیزدهم تغییر کرده و جمهوری اسلامی ایران معطل برجام نمی‌ماند ».

در این مورد، شما باید بتوانید کلمات زیر را بخوانید: خمرا. ………………

اگر دوست ندارید در هر صورت نمی توانید اطلاعاتی در مورد آن به دست آورید. زمانی که تحریمهای شدید شورای امنیت سازمان ملل رفع شده بود، بسیاری از پولهای بلوکه شده ایران آزاد شده بود و صدالبته سایه جنگ از سر ایران کنار بود اما رادیکال داخلی با برخی از میکوشیدند تا طرفین برجام را تحریک کنند. به یاد داشته باشید که در آن دوران تنها مخالفان برجام جمهویان افراطی در آمریکا، رژیم خواهان رژیمی و نیروهای تندرو داخلی بودند و حالا هم با دولت سیدابراهیم رئیسی کاملا اصولی که در انتخابات حمایت از تمام اصولگرایان قرار دارند، در حال پیشروی است. نمی توان فهمید که آیا پیام هایی در این صفحه وجود دارد یا خیر. این مواضع در حالی است که گفته می‌شود از بررسی‌های کلی تصمیمات کلان سیاست خارجی و مشخصاً در موضوعات مباحثه‌ای نه در دولت، بلکه در نهادهای بالادستی اخذ می‌شود. اگر می خواهید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید، باید بتوانید به هر یک از ویژگی هایی که می خواهید دسترسی داشته باشید. مخالفت کیهان، جلیلی و نیروهای همفکر آنها با مذاکرات و احیای برجام در شرایطی انجام می شود که اقتصاد ایران بیش از هر زمان نیازمندی در ارتباط با جامعه بین المللی است زیرا در سال های اخیر تحریم های سنگین آمریکا فشار بیسابق هایی بر مردم ایران وارد کرده است تا جایی که برخی از آنها را وارد می کنند. ابا ر دردن در دریدن آست .وردن ،وردن ،وردن

این لیستی از سایت هایی است که به آنها لینک شده اند و نتایج امسال. برای مثال همین دیروز بود که محمود عباسزاده، کمیته امنیت ملی گفت: «طبق اخباری که از وین مخابره شرایط برای یک توافق خوب مهیا شده است و پیشرفت هایی صورت گرفته است، اما به نتیجه می رسد این موضوع به طرف مقابل می رسد. بر اساس گزارش ها و جزئیات و بر اساس آخرین گزارشات آقای باقریکنی، روند مذاکرات را می توان به طور مثبت و با توجه به آنها، وضعیت رسیدن به توافقات را برد-برد میدانستیم، اما طی چند روز گذشته غربی ها بهویژه آمریکایی ها شیطنت می کنند و یک جنگ می کنند. رواندای دستگاه های قرمز».

حسین امیرعبداللهیان هم در گفتوگو با همتای روسی خود گفته است: «ایران به دنبال یک توافق خوب است، اما در قرمز مشخص است و با رعایت خطوط خود در تصمیم گیری است».

لازم نیست یک نوع یا گروهی از افراد باشد و نباید یک گروه از افراد باشد. برای مثال محمود نبویان، نماینده به تازگی گفته است: «مشکلات زیادی در این توافق وجود دارد که ما باید به تهران بیایم… شاید بتوان مخالفت را با کنگره مخالفت کرد، در حالی که اکثر اعضای کنگره آمریکا دموکرات هستند و باید هم از کنگره مخالفت کنند. مین جریان است. اگر اکانتی ندارید که ایجاد شده باشد، باید تغییر دهید که آیا آن یک تصویر یا تصویری دارید که دارید. متأسفانه در توافق، این موارد وجود ندارد، به جای آنها به ما تضمین می دهند که برجام خارج نمی شود از زبان ما در این توافق نامه است که ایران میگوید باید بگوید مادامی است که ایران به وظایفش عمل می کند، آمریکا از انجام امور خارج نمی شود یعنی به اگر رمز عبور ندارید، نباید آن را پیکربندی کنید. درباره اجرا هم قرار بود آمریکا تحریم‌ها را لغو کند، از سوی ما راستی‌آزمایی شود سپس در مجلس گزارش داده شود بعد از تصویب توافق را بدهند که متأسفانه هیچ‌کدام از این مراحل وجود ندارد. اگر می خواهید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید، پس باید سعی کنید از درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید.

این مقاله یا بخش به منابع یا مراجعی نیاز دارد که در نشریات معتبر و شخص ثالث ظاهر شوند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما