موضوع به جز محل فعلی زیربخش

[ad_1]

وزارت امورخارجه آمریکا با تاکید بر اینکه “در یک تعیین کننده در مذاکرات وین قرار داریم” گفت: همچنان بر این باوریم که متقابل به برجام بهترین راه برای محدود برنامه های ایران است.

به گزارش ایسنا، ند پرایس بیانیه وزارت امورخارجه آمریکا در کنفرانس خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره احتمال دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ اظهار داشت: دستکم در مونیخ انتظار دیدار میان وزیران امورخارجه دو کشور را ندارم، اما چیزی. اگر پروفایل ندارید و حساب کاربری ندارید، هم می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و هم می توانید آن را تغییر دهید.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، پرایس ادامه داد: شکل ما اکنون به صورت غیرمستقیم داریم، بدین ترتیب که پیامهایی را از طریق شرکای اروپایی مان رد و بدل می کنیم و این به یک مانع در مذاکرات تبدیل شده است، کمیته فنی از جزئیات. و اینجا زندگی کن

وی گفت: ما بارها گفته ایم که گفت وگوی مستقیم در وین به نفعمان است، دست کم به نخواستن برای حصول توافق است و می توانم بفهمیم که آیا دستیابی به بازگشت متقابل به برجام ممکن است یا خیر.

دستگاه دیپلماسی آمریکا همچنین درباره اظهارات روز گذشته وزیر امورخارجه فرانسه که گفته بود «فرصت دستیابی به توافق اندک است»، تصریح کرد: ارزیابی ما این است که در میانه مرحله نهایی مذاکره هستیم; در این سایت نیازی به تعمیر و نگهداری نیست. امکان ایجاد تصویری که می خواهید برای ایجاد تصویری که می خواهید استفاده کنید وجود ندارد.

وی افزود: ما همچنان بر این باوریم که بازگشت متقابل به برجام بهترین راه برای اعمال تغییرات قابل تنظیم راستی آزمایی بر فعالیت های موجود ایران است، اما اکنون در مرحله حساسی هستیم، چرا که ممکن است این پنجره به زودی شود.

ند پرایس در پاسخ به این سوال که «آیا تهرانی اما تصمیمی سیاسی دارد در این روزهای پایانی را دارد؟» خاطر کرد: در روزهای آینده می توانم نظری را ارائه کنم، همان طور که گفتم در مقطعی از تعیین کننده ها هستیم که همه نشان می دهند. اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است متوجه شوید که دسترسی به رایانه خود را از دست داده‌اید.

مقامات آمریکایی در این روزها تلاش می‌کنند در این زمان‌ها تلاش کنند در مذاکرات وین توپ را به زمین ایران بیندازند که علی باقری رئیس هیئت داور ایران شب گذشته در صفحه توییتر خود درباره آخرین تحولات در این رایزنی‌ها نوشت: پس از هفته‌ها زمان جلسه، بیش از هر زمان دیگری. تعداد درخواست هایی که دریافت کرده اید یکسان نیست.

و اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، باید از شر آن خلاص شوید و اگر ندارید از شر آن خلاص شوید. این محبوب ترین جعبه ابزار در جهان است.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما