مشتاق سئو ایران؟ 10 دلیل زمان آن است توقف!

برای شروع فرایند سئو سایت و بهینه سازی، بررسی و رفع موارد سئو داخلی از اهم فعالیت هاست. همانطور که اشاره شد، در جلسه مشاوره ساعتی سئو، سرپرست سئو ایران وب لایف بعد از بررسی کامل سئو داخلی و خارجی سایت شما پیش از جلسه، راهکار های تست شده و عملی در جهت افزایش ترافیک و بهبود رتبه سایت در کلمات کلیدی مختلف ارائه می دهد. گوگل فقط محتوای خوب نمیخواد، بلکه میخواد افراد متخصص در حوزه تخصصی خودشون، صحبت کنن و محتوای مفید به کاربر ارائه بدن. با نوشتن محتوای غنی که دارای ساختار و خواندن آسان باشد و به وضوح در متن موضوع مورد بحث قرار گرفته باشد، شانس خود را برای عملکرد خوب در نتایج جستجو افزایش می دهید.

اگه این مورد رو رعایت نکنید در آینده نه چندان دور رتبه های خودتون رو از دست میدید و دیگه اون جایگاه خوب خودتون گروه سئو تلگرام – https://virgool.io/@yousefimehran2001/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%A6%D9%88-j7scgevxnkxx – رو نخواهید داشت. در مورد تکرار کلمات کلیدی نیز به همین شکل خودتون رو بگذارید جای کاربری که متن رو مطالعه میکنه آیا از تکرار کلمات خسته می شوید و آزار دهنده هست یا خیر؟ از جمله مواردی که در پکیج پایه یا موقعیت یابی به چشم می خورد میتوان به گزارش و رفع ایرادات URL، بهبود SSL، گزارش دهی ماهیانه طی بیلان های منظم، تولید محتوای 10 محصول و 2 مقاله تا حدود 10 هزار کلمه در ماه، دریافت بک لینک و … که در پروپوزال انتهای مقاله می توانید تمامی آن ها را مطالعه نمایید.

در حالی که ممکنه فکر کنین که دریافت بکلینک و جمعآوری اونها برای سایت شما عالی هستش، باید بگیم که سخت در اشتباهید. به ندرت در واژگان سخت بدون بکلینکسازی حرفهای به نتیجه خواهیم رسید. طراحی سایت اختصاصی به معنای کدنویسی شخصی از صفر تا صد یک سایت است. با این حال این یک نکته بسیار مهم است که محتوای یک سیلو به محتوای سیلوی دیگر لینک نمیشود. هر یک از شبکه های اجتماعی در زمانی بیشترین ترافیک را دارند. آیا می خواهید همه چیز را در مورد سئو یا بهینه سازی سایت یاد بگیرید؟ چراکه بعد از اتمام پروژه بر اساس کلمات کلیدی، شرکت سئو وظیفه ای در قبال بهینه سازی سایت ندارد. البته باید بدانیم که سئو یک روند مستمر و ادامه دار برای حیات یک سایت است و بعد از اتمام پروژه، تولید محتوا و دریافت بک لینک باعث حفظ رتبه و حتی بهبود آن می شود.

رایجترین روش در این قسمت، دریافت لینک از سایتهای دیگر است که فقط و فقط از طریق تولید محتوای با ارزش انجام میشود. ایراد دیگری که به این روش قیمت گذاری میتوان گرفت، عدم پایداری نتایج بدست آمده بعد از تحویل پروژه است. ایراد اساسی قیمت گذاری بر اساس کلمات کلیدی این است که ممکن است بعد از گذشت زمان داده شده توسط شرکت سئوکار، هنوز رتبه مورد نظر کسب نشده باشد و این باید در قرارداد ذکر شود که اگر به نتیجه دلخواه نرسیدیم چه خواهد شد؟ برای کار در حوزه سئو میتوانید مدرک بازاریابی داشته باشید، اما مهمترین عامل در موفقیت در سئو و استخدام به عنوان یک سئوکار داشتن تجربهی کاری موفق و رزومه درخشان است.

موفقیت زمانی اتفاق میافتد که ترکیب مناسبی از این دو را داشته باشیم. ما به عنوان فرهنگساز در مقولات جدید نباید عادات بد را پایه گذاری کنیم. از همین رو همواره به کارفرمایان توصیه می کنیم بعد از اتمام پروژه نیز این موارد را حتما رعایت کنند تا مشتریان آنها کاهش نیابد. بعد از اتمام پروژه و دستیابی به اهداف تعیین شده، رتبه های سایت تقریبا پایدار خواهند بود، چراکه از روش های کلاه سفید برای افزایش ارگانیک رتبه استفاده شده است. در واقع سئو کارانی که از روش های کلاه سفید برای این کار استفاده می کنند عموما روی این بخش متمرکز می شوند. سئو کلاه سفید، مجموعه ای از تاکتیک های تایید شده بهینه سازی موتور جستجو است که برای افزایش موقعیت وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) طراحی شده اند.

قیمت گذاری سئو بصورت پروژه ای، بر اساس پارامتر های مورد توافق در جلسه مشاوره سئو مانند افزایش ورودی سایت به میزان مشخص، بهبود رتبه در کلمات کلیدی که اکنون رتبه دارند، لینک سازی و … این هزینه بر اساس میزان سختی کلمه کلیدی ارائه شده توسط کارفرما، میزان فعالیت رقبا در آن کلمه کلیدی خاص و وضعیت فعلی سایت تعیین می شود. هزینه شروع پکیج تارگتینگ ایران وب لایف از 6 میلیون تومان آغاز و بر اساس نوع پروژه قابل ارتقا نیز می باشد. پکیج موقعیت یابی برای شروع به کار سئو هر وبسایتی توصیه می شود و شامل اقدامات پایه سئو تکنیکال داخلی، محتوا و سئو خارجی می شود.

پکیج هدف گذاری به کسب و کار های متوسط تا بزرگ پیشنهاد می شود که قصد دارند ورودی سایت خود را افزایش دهند. قبل از اینکه به شما نحوه عملکرد و نحوه انجام آن را آموزش دهم ، ابتدا به تعریف سئو و سپس به نحوه عملکرد SEO می پردازم. بنابراین متناسب با شرایط هر کسب وکار و سایت آن می بایست یک استراتژی سفارشی برای آن تبیین گردد. در ایران وب لایف 5 نوع از کسب و کار شناسایی و متناسب با نیاز هر کدام، پروپوزال ارائه می شود.

ارائه قیمت سئو تضمینی به معنای این است که طی مدت مشخصی سایت به رتبه دلخواه خود می رسد، اما اگر نشد چه؟ بر عکس خدمات سئو، انجام مشاوره های سئو بصورت ساعتی رواج دارد و مهم آن است که اطلاعات پایه ای در مورد سئو سایت داشته باشید تا در جلسه مشاوره، به بررسی نکات فنی و کاربردی پرداخته بشود. به عنوان مثال افزونه سئو رنک مث یا یواست سئو اکثر موارد مربوط به سئو داخلی مانند بررسی محتوا، درج متای تایتل و توضیحات، ساخت نقشه سایت و … سپس وضعیت رتبه و سئوی سایت مشتری ها را بررسی کنید.

این ابزارها میتوانند در کیفیت کار تاثیر زیادی داشته باشند و زمان شما را بهینهتر کنند. وجود مسیر راهنما بر روی سئو و تجربه کاربری یک وب سایت تاثیر بسیار زیادی دارد. قیمت ماهانه سئو باید بر اساس فعالیت ها به همراه درصدی سود برای شرکت دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته شود و اعتماد طرفین باید بر اساس میزان موثر بودن خدمات در نمونه کار های سئو سایت مشخص باشد. البته بسته به نیاز هر صنعت و میزان شدت رقابت، این میزان متغیر است. است. هزینه سئو سایت طراحی شده با وردپرس هم مانند سایر سایت ها بر اساس میزان رقابت و صنعت تعیین می شود و صرفا وردپرس باعث آسانی اجرای فعالیت های سئویی می شود.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما