مترو تهران تا روبروی امیکرون قدم می گذارد

[ad_1]

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه اقدامات انجام شده در این ناوگان برای مقابله با موج جدید بیماری های قلبی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیستا اسل با بیان اینکه شرکت متروی تهران و حومه به عنوان اولین بهره بردار مترو در کشور اقدامات پیشگیرانه خود را برای مقابله با کرونا از سال 1377 آغاز کرده و به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: کرونا رویه های مدیریتی جدید با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا تدوین و ابلاغ شده است که همه روزه با هدف پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و مسافران با حساسیت و حساسیت انجام می شود. به درستی.

وی تاکید کرد: استفاده از ماسک توسط مسافران در تمامی نقاط مترو الزامی است و مقرر شد از این پس نظارت دقیقی بر این موضوع انجام شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه مکاتباتی با وزارت بهداشت برای همکاری و ارائه راهکارهای مناسب برای عقلانیت تشخیص بیماری های عروق کرونر قلب و افراد واکسینه نشده انجام شده است، افزود: سامانه های وزارت بهداشت.

وی خاطرنشان کرد: پایانه ها، تمامی ایستگاه ها و تجهیزاتی که مسافران با آنها در ارتباط هستند از جمله نرده، پله برقی، پله ثابت، صندلی و تمامی گیت ها و دستگاه های شارژ کارت مسافر و اتاق مادر و کودک روزانه چندین نوبت تمیز و ضدعفونی می شوند. ، گفته شد: خرید بلیت یک طرفه و شارژ الکترونیکی بلیت مترو و اتوبوس از طریق سامانه یا «اپلیکیشن من در تهران» به صورت آنلاین امکان پذیر است و بهتر است مسافران برای رعایت بهداشت از این طریق اقدام به خرید بلیت کنند. پروتکل ها

شیستا اسل افزود: ما در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با توجه به گستردگی مخاطبانی که روزانه با آنها در ارتباط هستیم، سعی کرده ایم دستور کار اطلاع رسانی، آموزشی و فرهنگی برای مقابله با ویروس کرونا را حفظ کنیم. در همین راستا، مترو تهران با نصب پوستر، بنر و تابلوی آموزشی در ایستگاه ها و قطارها، انتقال بخش های آموزشی از مانیتورهای ایستگاه و قطار و ارسال پیام های اطلاعاتی از اتاق های کنترل در تمامی خطوط تهران و هفتگی، آموزش شهروندی را ارائه می کند. حومه شهر همچنین برای آموزش شهروندی اینفوگرافیک های آموزشی را در صفحه اینستاگرام و سایت مترو به آدرس http://metro.tehran.ir بارگذاری می کند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی در پایان به موضوع بهبود وضعیت ایستگاه ها با استفاده از فناوری های نوین پرداخت و افزود:

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما