لیورپول 2 – 2 شهر ؛ پپ بدون توجه به کاری که باشگاه انجام داد پاسخ داد!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، لیورپول نتوانست برتری خود را یک شبه حفظ کند زیرا در نیمه دوم دو بار از منچسترسیتی پیش بود تا این دیدار هیجان انگیز در ورزشگاه آنفیلد با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اتفاق خاصی روی گل های دو تیم در دقایق ابتدایی رخ نداد و پاس های لیورپول و منچسترسیتی دقیق نبود ، مدافعان حریف از آنها جلوگیری کردند. در دقیقه 17 تحت تأثیر ژائو کانسپشن از سمت چپ ، گابریل ژسوس می توانست گل اول را به ثمر برساند اما اندرو روبرتسون به دلیل حضور به موقع اجازه نداد این اتفاق رخ دهد.

در دقیقه 20 ، برناردو سیلوا یک حرکت انفرادی به فیل فودن داد و یک پاس زمینی به سمت چپ محوطه جریمه داد ، اما خروج آلیسون بیکر اجازه نداد ضربه چیپ ستاره جوان به یک ضربه تبدیل شود. هدف

در دقیقه 32 ، فیل فودن به چپ حرکت کرد و با یک پاس دقیق موقعیت خوبی را برای سیتی به ارمغان آورد ، اما ضربه سر کوین دی بروین ضعیف و دروازه لیورپول بود.

در ثانیه های پایانی نیمه اول ، فیل فودن می توانست با گل لیورپول تک به تک شود که آلیسون اجازه نداد و سیتی با وجود برتری ملموس برای سیتی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیورپول در نیمه دوم بازی خوبی را آغاز کرد و در دقایق ابتدایی چرخش دیدنی دیگو جوتا شانس گل اول را داشت اما ضربه این بازیکن زاویه نداشت و ادرسون توپ را مهار کرد.

اما لیورپول گل اول را در دقیقه 60 به ثمر رساند. محمد صلاح ، که برای بازی در خانه برگشت ، با شروع عالی خود از سمت راست سر خورد و در نهایت با پاس عمقی فرصتی به سادیو مانه داد. ستاره سنگالی در بیش از یک موقعیت با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد و لیورپول را در خانه پیش انداخت.

اما منچسترسیتی سعی کرد جبران کند و در دقیقه 69 بازی را به تساوی کشاند. گابریل عیسی یک حرکت فنی از راست به چپ انجام داد و با پاس زمینی خود به فیل فودن فرصت داد. ستاره جوان در گوشه زمین روی توپ قدم گذاشت و با یک ضربه زمینی کار را تمام کرد.

اما لیورپول دوباره در دقیقه 75 گلزنی کرد. محمد صلاح ستاره مصری از سمت راست از طریق برناردو سیلوا و آمریک لاپورت عبور کرد و موفق شد با یک ضربه دقیق به کرنر گل دوم را به ثمر برساند.

اما سیتی نمی خواست زمین را ترک کند و در دقیقه 81 بازی را به تساوی کشاند. کوین دی بروین در انتهای محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه فنی بعد از ضربه زدن به جوئل ماتیپ و ورود به دروازه لیورپول باعث تغییر بازی 2-2 شد.

در دقیقه 86 در خروج اشتباه ادرسون ، فابینیو صاحب موقعیتی مقابل دروازه سیتی شد اما تاخیر این بازیکن سرانجام چهره دروازه تیمش را نجات داد. اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما