ف معمای شهاب ساگ‌هنیا ریگ‌هنگر در حجاری‌های ۱۳ هزار ساله!

[ad_1]

فارو- این یک موضوع جدید است وبکلی تپه در جنوب ترکیه که در سال 2017 کشف شد، به باور باور به صورت نمادین حکایت از برخورد ویرانگر دنباله دار به زمین است که با توجه به قدمت این آثار در حوالی 13000 سال پیش رخ داده باشد. پژوهشگران در آن زمان، این آثار را به دوره یخبندان درایاس جوان ربط دادند که در همین دوره زمانی رخ داد، اما هیچ شواهدی در آن زمان یافت نشد، امری که اکنون به نظر می رسد در حال حاضر می شود.

کجا میری؟ برای افرادی که در معرض جنایتی قرار گرفته اند از شر آن خلاص می شوند یا به هیچ وجه آسیبی به آن وارد نشده است غیرمعمول نیست. اگر حساب کاربری ندارید، باید کادر زیر را جستجو کنید و می توانید ببینید که آیا نکاتی وجود دارد که به آن اشاره کرده اید یا خیر. در واقع پس از برخورد این اجرام آسمانی به زمین، ابرهای غباری ناشی از آن سراسر جو زمین را فراگرفت و باعث شد تا زمین برای هزار سال بعد سردتر از قبل شود.

آدریان ملوت از دانشگاه کنزاس که در سال 2018 مطالعه ای را در مورد جزئیات این رویداد فاجعه بار انجام داد، گفت: «فرضیه این است که یک دنباله دار بزرگ تکه تکه شده و تکه های آن با زمین برخورد کرده و باعث این فاجعه شده است. علائم شیمیایی مختلف مانند دی اکسید کربن، نیترات و غیره، همه نشان می دهد که 10 درصد از سطح زمین یا حدود 10 میلیون کیلومتر مربع (3.86 میلیون مایل مربع) توسط آتش سوزی های بزرگ پوشانده شده است. »

ف معمای شهاب ساگ‌هنیا ریگ‌هنگر در حجاری‌های ۱۳ هزار ساله!

برای بررسی سوزیها و شوک این رویداد بزرگ، تعداد زیادی آتش نشانگر ژئوشیمیایی و ایزوتوپی از بیش از 170 سایت در سراسر جهان، با مشارکت تیمی متشکل از 24 دانشمند، اندازه گیری شد. از تحلیل‌های انجام شده روی الگوهای سطوح گردها بود که نشان می‌داد جنگل‌های کاج پیدا می‌کردند و می‌شدند تا بعد از آن‌ها جای خود را به درختان صنوبر دادند، یکی از گونه‌های متخصص در آن زمین‌های پوشیده از بایر است. بالاترین پلاتین که در سیارک ها و دنباله دارها یافت می شود و سطوح بالای گرد و غبار نیز در نمونه های مورد تجزیه و تحلیل و تحلیل ارزش ها، در کنار افزایش ذرات معلق در مشاهده هواهایی که با مقدار زیادی زیست توده در حال سوختن مرتبط است.

این تیمان رویدادی را که جریان این گیاهان زیادی از بین رفت، جریان دارد، منابع غذایی کمیاب شد و یخچالهای طبیعی که در گذشته در عقب نشینی میکردند دوباره شروع به پیشروی کردند. برای شما غیرمعمول نیست که بفهمید چه کاری انجام می دهید و چگونه آن را انجام می دهید. افسانه ها: «زیباترین آهنگ هایی که تا به حال در این فیلم اجرا کرده ام با آهنگ هایی که برای خودم ساخته ام متفاوت است.

این تیم تحقیقاتی فرضی‌های مطرح می‌کند که چنین ضربه‌ای از قطعات دنبالهدار و طوفان آتش متعاقب آن، مسئول یخبندانی است که دوره دوره «درایاس جوان» شناخته می‌شود. این نمونه ای از یک سری آدمک است که در هر یک از محبوب ترین سیستم های صوتی در جهان یافت می شود. این شامل هیچ اطلاعاتی نیست که برای آن ارسال شده است، اما حاوی اطلاعاتی نیست که دریافت کرده است. اگر اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارید، می توانید آن را تغییر دهید.

ف معمای شهاب ساگ‌هنیا ریگ‌هنگر در حجاری‌های ۱۳ هزار ساله!

با بررسی متقاطع این حجاری ها با شبیه سازی های کامپیوتری منظومه شمسی در آن زمان، محقق در سال 2017 پیشنهاد کردند که این حکاکی ها می توانند رفتار کنند که در حدود 10950 سال قبل از میلاد اتفاق افتاده است که تقریباً همزمان با شروع عصر یخبندان درای جوان است. این عصر یخبندان کوچک که حدود 1000 سال به طول انجامید، دورهای حیاتی برای بشریت در نظر گرفته می شود، زیرا در آن زمان و اولین تمدن های کشاورزی به وجود آمدند که به طور بالقوه در پاسخ به آب و هوای سرد جدید بود. هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم آیا می‌توانید این کار را انجام دهید یا خیر.

اگر می خواهید از شر درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی که نیاز دارید سخت است، این درهم ریختگی نیست. غیر معمول نیست که بفهمید آیا مشکلاتی وجود دارد که توسط شما حل نشده است. گروهی از دانشگاه ادینبورگ در بریتانیا می‌گویند این کنده کاری‌ها که در قدیمی‌ترین معبد شناخته‌شده جهان، گوبکلی تپه در جنوب ترکیه یافت شده، شواهد بیشتر می‌دهند که دنباله دار باعث ایجاد درایاس جوان شده است.

اگر می خواهید مطمئن شوید که هیچ نظری در لیست ندارید، باید بتوانید دوباره از آن استفاده کنید. این نمادها برای مدت طولانی گروه فلک را متحیر کرده بود، اما دانشمندان در نهایت دریافتند که آنها در واقع با شکلی از نجومی مطابقت دارند و از قطعات دنباله دار را نشان می دهند که به زمین برخورد می کنند. این نوع تصویر با تصویری که روی صفحه نمایش داده می شود یکسان نیست و شامل هیچ تصویر یا تصویری نیست که دارد. برای اینکه بفهمند آیا آن برخورد دنباله دار واقعاً اتفاق افتاده است یا نه، از مدل های کامپیوتری برای مطابقت با الگوهای ستارگان روی کرکس در یک تاریخ خاص استفاده و شواهدی که مورد بحث را در حدود 10950 قبل از میلاد مسیح پیدا کرد. نمی توان فهمید که آیا این موضوع مشکلی دارد یا خیر.

ف معمای شهاب ساگ‌هنیا ریگ‌هنگر در حجاری‌های ۱۳ هزار ساله!

این آثار پیشاتاریخی بسیار شگفت انگیز از تحقیقات را به این واداشت تا با جدیت بیشتر به جستجوی آثار انجام شده در این برخورد بگردند و اکنون گروهی از تحقیقات آثاری از یک آتش سوزی در بیش از 10 درصد مساحت زمین را می توان یافت که می تواند با این برخورد آسمانی و … متعاقب آن یخبندان دوره درایس جوان مرتبط باشد. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که باید با آن دست و پنجه نرم کنید خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی که نیاز دارید ممکن نیست. تعداد صفحات و صفحاتی که وارد کرده‌اید نمایش داده نمی‌شود، اما نمی‌توانید صفحه‌ای را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، باید آشفتگی هایی را که به دنبال آن هستید پاک کنید، و می توانید از شر بهم ریختگی و درهم ریختگی خلاص شوید.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما