(فیلم) محمدرضا گلزار از کودکی گفت; من شاگرد اول بودم

[ad_1]

شخصیت محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 در تهران است. گلزار دارای مدرک مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش اهل تهران و خانه دار است. برادر علیرضا مهندس عمران، خواهر آتوسا مترجم آلمانی و برادر کوچکتر بردیا مترجم انگلیسی است.

گلزار چگونه بازیگر شد؟

محمدرضا گلزار در فروردین 1379 در کافی شاپی در شهر خزر با ایرج گادری کارگردان آشنا شد و سر میز او رفت و او را به اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد. اما ایرج قادری در پاسخ از او برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد تا پس از مدتی تست و پیش تولید گلزار در سال 1358 اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

محمدرضا گلزار، هر چند بهرام بیضایی برای «عصر پرتگاه»، داریوش مهرجویی برای «مهمان مامان»، مسعود کیمیایی برای «سربازان جمعه» و ابراهیم حاتمی کیا برای «دعوت». به آستانه بازی در فیلم رسید.

محمدرضا گلزار

به عنوان گلزار و مجری در تلویزیون ظاهر می شود!

محمدرضا گلزار در سال 1376 از طریق یک برنامه مسابقه محور به نام “برنده” در تلویزیون ظاهر شد. «برنده» کم نداشت و علیرغم رای گیری، با حمایت همه جانبه صدا و سیما برای رای دادن به بهترین برنامه پرمخاطب رادیویی به کار خود ادامه داد.

صدور فتوا از سوی آیت الله مکارم شیرازی غوغایی در فضای مجازی به پا کرده است. یکی از مراجع تقلید از وی پرسید: مسابقه حضوری به نام مسابقه برد بزرگ از شبکه سه سیما در حال پخش و پخش است که معمولا کمتر از 5 میلیون تومان نیست شرط شرکت در این صورت این است که آنها باید از طریق یک اپلیکیشن ویژه سوالات و پاسخ های مناسب را خریداری کنند آیا شرکت در مسابقه مجاز است؟”آیا شرکت کننده مالک قانونی جایزه خواهد بود؟”

آیت الله مکارم شیرازی نیز در پاسخ گفت: «این قمار است و شرکت کنندگان ثواب ندارند».

برنامه پر سر و صدای محمدرضا گلزار در نهایت توسط برخی به دلیل آلودگی قمار از کنداکتور شبکه حذف شد. چیزی که سازندگان و حامیان سرسخت «برنده» هنوز نمی توانند باور کنند.

واکنش جالب محمدرضا گلزار درباره بازی با مهناز افشار

فعالیت های دور در زمینه موسیقی

ربه موسیقی را از سال سوم دبیرستان به دلیل مخالفت پدر شروع کرد.

گلزار فعالیت موسیقی خود را به عنوان نوازنده گیتار با گروه آریان در سال ۱۳۵۶ آغاز کرد. وی در گروه آریان گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای نواخته است. گلزار همچنین گروه دارکوب را با همایون نصیری و سایرین در صنعت موسیقی راه اندازی کرد. سپس گروه ریزار (رازار؛ مخفف رضا گلزار) را به عنوان فعال ثبت کرد.

فعالیت های گلزار در عرصه خوانندگی

محمدرضا گلزار بازیگر مشهور سینما همواره علاقه خاصی به سایر رشته های هنری داشته و در زمینه های موسیقی، خوانندگی، بازیگری و مدلینگ فعالیت داشته است. او قبل از اینکه به دنیای بازیگری برود در گروه «آریان» نوازنده بود و خوانندگی را نیز از اوایل دهه نود آغاز کرد. کنسرت های گلزار از سه چهار سال پیش آغاز شد و این هنرمند هر ساله کنسرت های زیادی را در تهران و شهرستان ها برگزار می کند.

فعالیت های ورزشی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به ورزش های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی وجود دارد. به گفته محمدرضا گلزار از 6 سالگی والیبال بازی می کند.

محمدرضا گلزار از سال 1362 کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که در آن مسابقات برای کمک های مردمی برگزار می شد اما در سال 86 به دلیل مشغله کاری از این تیم جدا شد. وی مربی بدنساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپرلیگ 87 والیبال به درخواست آقای شهیدیان بود.

شخصیت محمدرضا گلزار

فعالیت های دور در زمینه مدلینگ

محمدرضا گلزار به دلیل علاقه زیادی که به دنیای مد و مدلینگ داشت، در سال 1359 به عنوان اولین مرد فتومدل پس از انقلاب ظاهر شد. او یکی از اولین مدل های تبلیغاتی در ایران بود که عکسش برای تبلیغات ایکات احتکار شد. پس از اکران شام آخر در سال 1980، اقتدار رضا را دعوت کرد و او در سال 1981 با این شرکت قرارداد بست. او در سال 1981 با این شرکت قرارداد امضا کرد. الگویی برای شرکت ها چرم و علف شیر نیز فعال شده اند.

مشاغل مختلف گلزار

گلزار سرآمد انواع شغل هاست. او مدتی صاحب یک باشگاه زیبایی مردانه بود، سپس یک رستوران انار راه اندازی کرد، سپس با یک برند مکزیکی به نام Eclipse در زمینه لباس کار کرد.

در حال حاضر دو فروشگاه دیجیتال به نام Go Sport به نمایندگی از فرانسه و یک مرکز برنزه سازی به نام “Sun Tint” در دبی دارد و شایعه شده که در حال ساخت و فروش برج است.

جالب است بدانید که گلزار 100 واحد درسی زبان عربی و کنکور خوانده است، در دانشگاه علوم تربیتی و دینی تدریس کرده و به گفته خودش فردی بسیار مذهبی است.

حقوق میلیاردر

او با دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه 1375، با دستمزد متوسط ​​200 میلیون تومان برای هر فیلم به یکی از گران ترین بازیگران ایران تبدیل شد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در کدام فیلم بازی کرده است؟

1398 رحمان 1400،
1398 همه با هم هستیم
آینه بغل 2017
1395 سلام بمبئی
خشکسالی و دروغ 2015
2014 Atomic Heart I.
1393 دلم میخواد
1390 بانوی ماه
1390 من و تو.
1389 با احتساب شهرستان
1390 شیش و بش
دموکراسی در سال 1389
1387 دو خواهر
2008 مثل اون شب
لیلی از سال 2007
2007 موفقیت اجباری
بال کلاغ 1386
مهر 1384
ترقه 1385
1384 غذای عروسی
1383 گل برفی
1382 بوتیک
2002 سیزده گربه روی پشت بام
1382 کمتر
2002 چشمان سیاه
1381 زهر عسل
1380 بالای شهر پایین شهر
1380 بار
1380 آخرین وعده غذایی
1379 سام و نرگس

محمدرضا گلزار در کدام یک از این نمایش ها بازی کرده است؟

گاسو
1397 ساخت ایران 2,
عاشق 1395
2014 عشق خاموش نیست
1390 در ایران انجام شد

محمدرضا گلزار مجری کدام مراسم بود؟

برنده مسابقه 1397 باشید

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما