فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه قیمت الکتروموتور افزایش دهید

طراحی بهینه، اصلی ترین هدف در طراحی الکتروموتور است. نماینده دیزل ژنراتور لوول LOVOL (دیزل ژنراتور چینی – دیزل چینی درجه یک – دیزل ژنراتور کوچک – دیزل ژنراتور ارزان قیمت – دیزل ژنراتور زیر ۱۰۰ کاوا – دیزل ژنراتور کارگاه ) – در بین برند های وارداتی دیزل ژنراتور در ایران می توان گفت که واردات دیزل ژنراتور لوول به عنوان برند چینی یکی از معروف ترین ها و دیزل درجه یک چینی در جایگاه خود می باشد که بسیار پر فروش و ارزان قیمت نسبت به سایرین می باشد. نمایند دیزل ژنراتور کامینز CUMMINS (دیزل ژنراتور – دیزل ژنراتور صنعتی – دیزل ژنراور انگلیسی – دیزل کامینز – دیزل ژنراتور سایلنت – دیزل ژنراتور کوپله اصلی – دیزل ژنراتور کامینز پاور ) – در بین برند های وارداتی دیزل ژنراتور در ایران می توان گفت که واردات دیزل ژنراتور کامینز به عنوان برند انگلیسی و هندی یکی از معروف ترین ها و باکیفیت ها در جایگاه خود می باشد. لازم به ذکر است الکتروموتور ها دارای دو بخش ثابت و گردان هستند. از طرفی لازم به ذکر است این موتور الکتریکی با سری 1450 دور بر دقیقه کوپله می شود چرا که از استهلاک کمتری برخوردارند.

مصرف کنندگان گرامی می توانند برای کسب اطلاع از قیمت الکتروموتور موتوژن مد نظر خود به وبسایت گستره آبی مراجعه نمایند و با توجه به لیست قیمت الکتروموتور موتوژن منتشر شده توسط گستره آبی قیمت محصول مد نظر خود را استعلام فرمایند. مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشند برای کسب اطلاع از قیمت الکتروموتور سه فاز 18.5 کیلووات موتوژن می توانند به لیست قیمت الکتروموتور موتوژن در وبسایت گستره آبی مراجعه فرمایند و البته لازم به ذکر است در این لیست قیمت، مبلغ مربوط به قیمت الکتروموتورها برای دور موتورهای مختلف آورده شده اند. آن طور که از نام آن برمی آید، این نوع از الکتروموتور تنها یک پیچه یا یک کلاف (کلاف اصلی) دارد و با یک منبع تغذیه متناوب تک فاز کار میکند. زیمنس یک شرکت جهانی نیرو محور با تمرکز بر زمینه های برقی/الکترونیکی ، اتوماسیون و دیجیتال سازی می باشد. قبل تر از آنکه تسلا موتورهای جریان متناوب را اختراع کند موتورها با حرکت دائم یک هادی در بین میدان مغناطیسی ثابت حرکت می کردند.

در محیطهای صنعتی انواع مختلفی از الکتروموتور وجود دارد که هر کدام به انجام یک وظیفه خاص مشغول هستند. در الکتروموتور عمودی معمولا جهت چرخش خلاف عقربههای ساعت است که با تغییر در مسیر ورودی به موتور میتوان جهت چرخش موتور را تغییر داد و البته انجام این کار به وسیله دستگاه اینورتر سادهتر خواهد بود. از این الکتروموتورهای سه فاز به منظور رسیدن به دقت بالا در زمان انجام کار کار استفاده می شود . در قسمت های مختلف ازمایشگاه مواد و قطعات تهیه شده توسط دستگاه های مختلف تست میشود و پس از تایید و اطمینان از سالم بودن به کارگاه ها ارسال میشوند. الکتروموتور سه فاز 18.5 کیلووات موتوژن به طور کلی برای کوپله با پمپ گریز از مرکز و پمپ فشار قوی به کار برده می شود و در اینجا انواع این پمپ ها بر اساس دور موتور 2900 دور بر دقیقه و 1450 دور بر دقیقه را که برای الکتروموتور سه فاز 18.5 کیلووات موتوژن مناسب است معرفی می نماییم. با وصل شدن الکتروموتور سه فاز به منبع تغذیه جریان متناوب نیروی الکترومغناطیسی لازم برای چرخش روتور درون استاتور وجود به وجود می آید و در نتیجه عملیات پمپاژ سیال برای پمپ فشار قوی و پمپ گریز از مرکز امکان پذیر می شود.

برای مثال در دسته موتورهای 493 امکان استفاده از دو بلبرینگ کف گرد وجود دارد، اما در دسته 445 فقط از یک بلبرینگ کف گرد میتوان استفاده کرد. برای انتخاب یک الکتروموتور مناسب ابتدا باید وظیفه آن را مشخص کنیم؛ سپس بررسی کنیم که کدام الکتروموتور برای کاربردی که مد نظر داریم گزینه بهتری است و میتواند نیازهای ما را به خوبی پوشش دهد. با این کار میزان RMS لرزش مشخص خواهد کرد. برای کارکردهای مختلف این اهداف می تواند متفاوت باشد برای نمونه می توان از میزان گشتاور حداکثری، ضریب حداکثر چگالی گشتاور، حداکثر کارآمدی خنک کنندگی و یا حداکثر وزن نهایی الکتروموتور را نام برد. توجه داشته باشید روتور در فاصله مهندسی دقیقی از استاتور قرار می گیرد و از نوع قفس سنجابی است. بخش متحرک روتور نام دارد و بار مکانیکی را از طریق شافت در مرکز الکتروموتور به یکدیگر اتصال میدهد. سوییچ ها جزو اجزای دوار و متحرک الکتروموتور محسوب میشوند. بخش متحرک که معمولا در درون موتور قرار می گیرد، روتور نام دارد و قسمت بدون حرکت آن را استاتور می نامند.

معمولا قدرت الکتروموتورهای عمودی بین 25 تا 375 اسب بخار برخوردار هستند. این عدد نشان میدهد که قدرت الکتروموتورهای عمودی نسبت به سایر موتورهای الکتریکی بیشتر است؛ زیرا در بیشتر موتورهای الکتریکی معمولی با قدرت 1 یا 2 اسب بخار رو به رو هستیم. بطور کلی این دو نوع الکتروکوتور AC با توجه به سرعت روتور نسبت به سرعت استاتور متمایز می شوند. موتورهای پلهای یا سرو موتور در خود شامل روتور درونی و آهنرباهای دائمی است که قابلیت روشن و خاموش شدنرا دارد. مدل دوم موتورهای AC هستند که شامل دو مدل القایی و سنگ رون می باشند.

ضمناً خدمات سیم پیچی ما شامل گارانتی است. سایت ما پس از ثبت سفارش مشتری تلاش میکند تا در کمترین زمان ممکن محصولات را از طریق پست ارسال کند. الکتروموتورهای عمودی به دسته 445 و 493 تقسیم میشود که هر کدام از آنها امکان افزایش ظرفیت را به شیوههای گوناگونی دارند. سایت ماناموتور با عرضه انواع موتور عمودی، امکان خرید این دسته از تجهیزات صنعتی را تنها با چند کلیک فراهم کرده است. از طرفی گشتاور نامی 48.97 نیوتن-متر است. علاوه بر این می بایست اشاره نماییم سرعت موتور در بار نامی برابر با 1455 دور بر دقیقه است. به عنوان اولین موتور الکتریکی که به عنوان الکتروموتور سه فاز 15 کیلووات موتوژن مورد بررسی قرار می گیرد، می بایست بیان نماییم الکتروموتور سه فاز 160L2B 15 کیلووات موتوژن در تیپ موتور معادل 160L2B و قدرت خروجی 15 کیلووات یا 20 اسب بخار قرار می گیرد. راندمان برای این الکتروموتور سه فاز معادل 89.3 درصد و همچنین ضریب قدرت 0.92 است. همچنین قدرت خروجی برابر با 15 کیلووات یا 20 اسب بخار است.

در واقع در مشخصات الکتروموتور سه فاز 160L4B 15 کیلووات موتوژن ابتدا می بایست به تیپ موتور اشاره نماییم. در واقع الکتروموتورها در دور موتورهای مختلف تهیه می شوند و در هر مدل قیمت متفاوتی خواهند داشت. بلبرینگ: در الکتروموتور ها بلبرینگ ها که نقش تعلیق بار را ایفا می کنند همراه با کاهش اصطکاک در نزدیکی شافت خروجی الکتروموتور واقع شده اند. اکثر الکتروموتور ها براساس اصول الکترومغناطیس عمل می کنند، در عین حال موتور هایی هم وجود دارند که بر اساس اثر پیزوالکتریک و نیروی الکترواستاتیک کار می کنند. موتورهای الکتریکی به قدری در پیرامون زندگی آدمی وجود دارند که باعث شده بیاهمیت جلوه داده شوند و کمتر کسی به آنها توجه کند. معمولاً در دینام سه فاز محور موجود در دینام الکتروموتورها با سرعت کمتری از فرکانسی که توسط منبع تغذیه ایجاد میگردد، در حال گردش است و دلیل این امر، این است که این نوع چرخش باعث میشود تا محور موجود در الکتروموتور با استفاده از فرایندی که ذکر کردیم به حرکت دربیاید همچنین در صورتی که این فرآیند به درستی صورت نپذیرد میدانهایی که وظیفه ایجاد تعادل را در روتور به عهدهدارند به وجود نخواهند آمد.

با توجه به این نکته که محور پمپ به روتور متصل است با به گردش در آمدن روتور، پروانه پمپ نیز به گردش در می آید و در نتیجه عملیات پمپاژ آغاز می گردد. استاتور جزء ثابت در الکتروموتور است که دارای سیمپیج یا آهنرباست که از طریق ایجاد میدان مغناطیسی و تبادل این میادین با روتور باعث چرخش روتور که در مرکز آن شافت قرار گرفته میشود. در یک الکترو موتور بخش دوار که معمولا داخل آن است روتور و بخش ثابت استاتور نام دارد. هر چند این امر در شرایط بحرانی میتواند یک مزیت باشد، اما ارتباط مستقیم راننده با موتور را حذف میکند، امری که احتمالا به مذاق برخی خوش نمیآید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از https://upsanat.ir/product-category/electricmotor/ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما