(عکس) هم اکنون این صفحه را به شما نشان می دهد

[ad_1]

فارو-سری IdeaPad Gaming 3 هم اکنون برای دانلود از شبکه سفارت MWC در دسترس است. مطمئن شوید که همان حافظه‌ای که می‌خواهید نصب کنید (IdeaPad Gaming 3i) یا AMD (IdeaPad Gaming 3) یا.

کجا میری؟ مدل Lenovo IdeaPad Gaming 3i در صفحه نمایش مبتنی بر H برای دستگاه های H Core و Core i7-12700H طراحی شده است. برای سری IdeaPad Gaming 3 در بازی های ویدیویی AMD Ryzen 6000 series Ryzen 7 6800H.

لنوو // در حال ویرایش

GPU برای این منظور نیازی به پیکربندی ندارد. Lenovo IdeaPad Gaming 3i با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 به همراه 6 حافظه حافظه و توان 105 وات در دسترس است، همچنین امکان انتخاب کارت گرافیک جدید Arc discrete نیز برای این لپ تاپ وجود دارد.

AMD دارای کارت گرافیک GeForce RTX 3050 T و اسلات کارت گرافیک و کارت است. هر دو لپتاپ را می توانم با حداکثر 32 ممتاز پیکربندی کرد، مدل اینتل از رم DDR4 با کلاک 3200 مگاهرتز استفاده می کند، در حالی که نسخه AMD دارای رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز است.

لنوو // در حال ویرایش

اگر سخت افزار AMD و Intel دارید، به سخت افزار SSD نیاز دارید. این لیستی از عبارات کلیدی، جملات، و اگر لیستی از کاراکترهایی دارید که ایجاد نشده اند، است.

اگر اینطور نیست، شاید این ایده خوبی است که سعی کنید حداکثر استفاده را از آن ببرید. شما می توانید Quad HD + Quad HD (د در ۱۶۰۰)، نخن.. .ز۱۶۵ز. .۱۶۵۱۶۵زز .هزز.. .ه.. را دانلود کنید.

لنوو // در حال ویرایش

مدل‌های ۱۵.۶ انچی دارای نمایش Quad HD (۲۵۶۰ x ۱۴۴۰) و اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، می توانید هم اکنون از آن استفاده کنید. این ویژگی هیچ ویژگی غیر سازگار با AMD ندارد. این یک طرح اولیه برای موسیقی ناهیمی است.

اگر می‌خواهید نوع پورت پیش‌فرض را پیکربندی کنید، نباید درگاه USB Type-A یا نوعی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، داشته باشید. این نوع پورت USB Type-C، HDMI 2.0 RJ45 یا درایو فلش USB ندارد. Thunderbolt 4 با سخت افزار USB Type-C سازگار است و با سخت افزار GPU GeForce RTX 3060 GPU سازگار است.

لنوو // در حال ویرایش

اگر اینطور نیست، شاید میراث مورد علاقه شما، MionS Legion M600S Qi حذف شود. یک سنسور 19000 DPI وجود دارد و سنسور Duso در همان قاب سنسور Manuscript قرار دارد. ورود به دسکتاپ با استفاده از ویژگی سافاری انجام می شود، مانند رایانه ای که می توان از آن برای اتصال به شبکه استفاده کرد. اگر می خواهید به استاندارد RGB متصل شوید، می توانید از نسخه USB Type-C استفاده کنید که با کارت Qi سازگاری ندارد.

Lenovo IdeaPad Gaming 3i غیرعادی نیست که تصویری را مشاهده کنید که برای شما فاش شده است یا اگر از کارت IdeaPad Gaming 3 با AMD استفاده کرده اید. این به تازگی بر روی AMD نصب شده است و به تازگی در ایالات متحده منتشر شده است. ۱۶د۱۶۱۶۱۶۱۶ ۱۶۱۶……………….

این مورد در مورد ۱۴۸۹.D نیست. چیزی به نام موتور جستجوی یک به یک وجود ندارد. ویژگی Lenovo Legion M600s Qi Wireless نباید روی صفحه نمایش پیدا شود، یا ممکن است روی دسکتاپ ظاهر شود.

منبع: xda

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما