عههوو عععععع ب

[ad_1]

فارو-مایکروسافت دسا… .ص…… .ه…… .ا..،خ..، هیچ ویکی در این سایت یا در هیچ یک از سایت هایی که در سایت قرار گرفته اند وجود ندارد. این غول نرم افزاری قصد دارد برنامه Xbox HDR Game Calibration خود را به ویندوز 11 بیاورد و بازی های قدیمی را با تغییر کمتر، HDR خودکار و نرخ تغییرات (VRR) اجرا کند.

کجا میری؟ کالیبراسیون HDR ویندوز خود را با پهنای باندی که می‌خواهید روی کالیبراسیون Xbox HDR خود تنظیم کنید آزمایش کنید و فایل‌های HDR یا RMB را دانلود کنید. اگر به دنبال تصویری هستید که بتوانید با فرمت HDR از آن استفاده کنید، می توانید از تصویر HDR و ویدیویی که باید بخوانید استفاده کنید.

عههو عععببببق

ویندوز 11 با ویژگی Auto HDR از کنسول های Xbox Series X / S عرضه می شود و مایکروسافت اکنون در حال حاضر برخی از بهینه سازی ها برای بازی های پنجره ای است که باعث می شود از پشتیبانی کننده های Auto HDR و VRR ایجاد شود. در مورد آثار مایکروسافت دو ویژگی اصلی این سری وجود دارد. مشخصات بازی های پنجره ای در بازی های Windows Media Player، Windows Media Player، Windows Media Player، DirectX 10 و DirectX 11 گنجانده شده است.

در شرایطی که در گذشته مجبور بودید بازیها را به صورت تمام صفحه اجرا کنید تا از تمام امکانات و عملکرد آن استفاده کنید، مایکروسافت تغییرات را در DirectX در هر دو ویندوز 10 و ویندوز 11 ساخته است تا بازیهای در حال اجرا در حالت پنجرهای ایجاد شود. تو اینجایی. هانا فیشرمی می گوید «این بهینه سازی جدید به طور خاص برای بازی های پنجره دار و بدون حاشیه اعمال می شود، زیرا وقتی در حالت تمام صفحه اجرا می شود بدلیل وجود بهینه سازی مشابهی که از قبل وجود دارد، این مکان جدید بدون توجه به حالتی است که در حال اجرای آن است. من باید به سمت نیروهای مسلح حرکت کنم.»

بهبود مملکرد بازیهای

این پایگاه داده حاوی هیچ تنظیماتی نیست که توسط کاربر اصلاح شده باشد. با قابلیت های رایانه ای که ویندوز 11 برای بازی های آنلاین ارائه می دهد، ویژگی هایی مانند صدا برای بازی های قدیمی امیدوار کننده تر خواهد بود، اما ممکن است باگ ها و مشکلاتی نیز داشته باشد. مایکروسافت این هفته به گیمرهای رایانه شخصی این امکان را می دهد که در بیلدهای آزمایشی ویندوز 11 از این بهینه سازی ها استفاده می کنند و می توانند در صورت مشکلی، بازی ها یا برنامه های خاص را حذف کنند.

فیشر میگوید: «ما برنامه‌هایی را که به صورت پیشفرض دارای مشکلاتی هستند می‌توانیم بدانیم تا مطمئن شویم که بهترین گزینه را بدون نیاز به حدس زدن در مورد آنچه ممکن است اشتباه باشد، داشته باشیم.» مایکروسافت به آزمایش جدید این افزودنی های جدید بازی را در ویندوز 11 آغاز کرده است، بنابراین ممکن است ماهها طول بکشد تا آنها را به طور کامل در همه کاربران قرار دهند. اگر می خواهید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید، اجرای آن در موتور جستجو ممنوع است.

منبع: theverge

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما