صادق عباسی شاهکوه به عنوان رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد.

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد. مصطفی اشرف نیز به عنوان مشاور وزرا و رئیس دفتر این وزارتخانه منصوب شد.

عیسی زارع پور در قضاوت ها به تمجید از شری پرداخت. حسین فلاح جوشقانی و شری. با تشکر از Tehseen Adele.

عباسی شاهکوه دارای مدرک دکترای مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. پژوهشکده فناوری त्यांची یکی از مهمترین سوابق و مسئولیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیش از 28 سال فعالیت خود می باشد.

اشرف دارای مدرک لیسانس مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه علامه طباطبایی است. او بیش از 14 سال تجربه در سطوح مختلف مهارتی و مدیریتی دارد. مسئولیت های کلیدی قبلی وی شامل «مدیرکل دفتر حراست و تحقیقات و توسعه مرکز آمار قضایی و فناوری اطلاعات»، «معاونت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و دکتر آره

این را می توان یکی از ماموریت های اصلی رئیس جدید رگولاتوری برای ارتقای کیفیت اینترنت دانست. مشکلات اعتراضی دو ماه اخیر در فضای مجازی. در همین راستا وزیر حمل‌ونقل اخیراً به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه شرکت زیرساخت دستور داده بود با بررسی دقیق گزارش‌های مردمی، راه‌حل‌های سریع برای مشکلات ارتباطی و اطلاع‌رسانی به مردم را در جریان اقدامات اجرایی قرار دهند.

اگرچه معاون پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دو روز پیش از بهبود کیفیت شاخص های کیفیت اینترنت در کشور خبر داده بود، اما در واقعیت به نظر می رسد این بهبود چندان محسوس نباشد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما