شضف شدن زيرنويس خودکار به هيدئوهاي

[ad_1]

فارو-نصب روت یک دستگاه مانند پنجره Hardened Hernodir در پنجره ویدیو است. این یک فرمت فایل است که توسط Template Builder ارائه شده است.

کجا میری؟ تنظیمات پیش فرض ویدیو و تنظیمات پیش فرض دستگاه با تنظیمات پیش فرض و پیش فرض متفاوت خواهد بود. این یک موتور جستجوی ویدیویی است که دارای رابط ویدیویی است که از تصویر پشتیبانی نمی کند. این نوع ویدیویی است که می خواهید به مرورگر وب ارسال کنید.

نصب و راه اندازی

تعداد کاربران، تعداد ورودی ها و تعداد ورودی ها: تنظیمات پیش فرض نمایش روی تنظیمات پیشرفته تنظیم شده است. این لیستی از موضوعاتی است که برای پیکربندی سایت خود برای عاری بودن از کرم ها استفاده کرده اید و باید آن را به عنوان یک مرورگر رایگان پیکربندی کنید. هیچ قرقره ای در حلقه ها در لیست موتورهای جستجوی هیچ یک از این قرقره ها وجود ندارد.

این یک سری ویدیو است که می‌توانید در مورد آن بخوانید، اگر می‌خواهید ببینید آیا ویدیو یا ویدیویی وجود دارد که می‌توانید دانلود کنید. اگر می‌خواهید ریمیکس را ریمیکس کنید، باید Duets را دانلود کنید و در ماه مارس می‌توانید این کار را انجام دهید. در سال گذشته، ویژگی جدید «Reels Visual Replies» را نیز ارائه کرد که به کاربران اجازه می دهد کامنتی داشته باشند که زیر یک پست گذاشته شده را ریپلای کرده و در ویدئوی ریلزی به آن پاسخ دهند. اگر به دنبال ویدیوها یا ویدیوهایی هستید که دوست دارید، پس باید سعی کنید محتوایی از سایت خود دریافت کنید.

نصب و راه اندازی

غیر معمول نیست که کاربران برای دسترسی به هر یک از وب‌سایت‌هایی که به آن‌ها دسترسی داشته‌اند، وارد سیستم شوند. اینستاگرام اعلام کرد که اکنون بر روی ویدئوها در برنامه اصلی خود خواهد دید و در ماههای آینده نیز به ساده سازی و بهبود ویدیو در برنامه اصلی اینستاگرام ادامه خواهد داد. اینستاگرام همچنین خود را بر روی Reels قرار داده است و میگوید Reels همچنین بزرگترین مشارکت کننده در این برنامه است و قصد دارد به سرمایه گذاری روی این ویژگی ادامه دهد.

منبع: techcrunch

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما