سومین طرح فروش Fidelity با افزایش قیمت 25 میلیون اعلام شد

[ad_1]

سه ماه از حرکت قطار می گذرد عظمت بهمن موتور به عنوان یکی از محصولات گروه چینی دانگ فنگ ، نمی گذرد که این شرکت قصد دارد کراس اوور دیگری به نام Fidelity را روانه بازار کند ، کراس اووری که نه تنها مربوط به دانگ فنگ نیست ، بلکه شگفت آور است که یکی از محصولات برند چینی است. Janter به تازگی تأسیس شده است و یکی از زیرمجموعه های Cherry است. از ماشین استقبال نمی شود.

سومین برنامه فروش وفاداری اعلام شد [به‌روزرسانی] – اکتبر 1400

به گفته شرکت بهمن موتور ، کسانی که مایل به خرید خودروی Fidelity هستند می توانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 13 مهر به وب سایت این شرکت به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کرده و ضمن پرداخت 735 میلیون تومان نسخه 5 نفره خودرو را خریداری کنند. به به

توجه داشته باشید که این شرایط فروش به صورت نقدی ، با قیمت ثابت و تاریخ تحویل یک ماهه انجام می شود.

بهمن موتور دو شرط به شرایط خرید عمومی خودروی Fidelity اضافه کرده است ، گواهینامه و سن بالای 18 سال.

شایعات افزایش قیمت وفاداری [به روز رسانی]- شهری 1400

قیمت جدید خودروی ویژه Fidelity برای سپتامبر 1400 در رسانه ها منتشر شد. بر اساس این خبر ، با افزایش حدود 50 میلیون تومان ، شاهد بودیم که قیمت مدل 5 نفره به 712 میلیون تومان و قیمت مدل 7 نفره به 725 میلیون تومان رسید ، اما چند ساعت بعد ، بهمن موتور این خبر را تکذیب کرد و بر این اساس به نظر می رسد که شاید منتظر بمانید. باز هم آمارهای بیشتری را در راستای افزایش نرخ ارز نگه دارید.

بخشنامه فروش فوری وفاداری رسمی خودرو [به روز رسانی] – اوت 1400

گروه بهمن قصد دارد فروش فوری خودروی جدید Fidelity را با قیمت ویژه از سه شنبه 14 آگوست 1400 آغاز کند.

این بخشنامه در روز سه شنبه 4 اوت 1400 از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر (یا با ظرفیت کامل) قابل اجرا است.

فروش خودرو بهمن موتور وفاداری به تعویق افتاد [به روز رسانی] – ژوئیه 1400

از روز گذشته و در پی اعلام بسته شدن مراکز مالی و بانک ها از سوی ستاد ملی کرونا ، تعداد زیادی از مشتریان محترم درخواست کردند که به دلیل این موضوع (تعطیلی مراکز مالی) خودروهای فیدلیتی برای دومین بار به فروش برسد. تعطیلات.

بنابراین ، از آنجا که گروه بهمن رضایت مشتریان گرامی را می خواهد ، اطلاع می یابد که زمان فروش آنلاین از 26 مرداد به سه شنبه 12 مرداد تغییر یافته است.

طرح دیگری برای فروش خودروهای Fidelity اعلام شد [به روز رسانی] – ژوئیه 1400

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن اعلام کرد:

شرایط فروش خودروی جدید Fidelity از ساعت 10 صبح روز 26 آگوست آغاز می شود و تا رسیدن ظرفیت ادامه خواهد داشت. وفاداری در دو مدل 5 نفره با قیمت 655 میلیون تومان و نقدی برای 7 نفر با قیمت 670 میلیون تومان در اختیار خریداران این خودرو قرار می گیرد.

گروه خودروسازی بهمن Fidelity را در رنگهای سفید ، مشکی ، سربی ، آبی ساتن ، سرمه ای و خاکستری کهکشانی به منظور احترام به سلیقه مشتریان خود به فروش می رساند.

بخشنامه رسمی فروش خودرو وفاداری [به روز رسانی] ژوئن 1400

قیمت ثابت ماشین جدید Fidelity Prime بصورت آنلاین (در تعداد محدود) با شرایط فروش فوری نقدی سه شنبه ، 01/04/1400 از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در همان روز اعلام می شود. با جدول زیر و شرایط اعلام شده.

شرکت بهمن موتور به منظور جلوگیری از واسطه ها و افزایش شانس ثبت نام برای مشتری نهایی خودرو ، در صورت مغایرت با شرایط ثبت نام ، فیلترهایی را مطابق شرایط دستورالعمل ها و شرایط مندرج در قوانین نصب کرده است. همانطور که در قوانین و مقررات دستورالعمل ذکر شده است ، ثبت نام خریدار از شرکت بهمن موتور لغو می شود و پول وی مسترد می شود.

بخشنامه رسمی فروش خودرو وفاداری

قیمت وفاداری کمتر از 670 میلیون تومان اعلام شد ؛ فروش از 1 جولای [به روز رسانی] ژوئن 1400

بهمن موتور قصد دارد هفته آینده دومین کراس اوور متوسط ​​خود را با نام Fidelity روانه بازار کند و آنچه در این زمینه خبرساز شده است ، تعیین قیمت 655 میلیون تومان و 670 میلیون تومان برای مدل پنج سرنشین است. نسخه هفت سرنشین این خودرو. که عملا رقابتی برای کراس اوور یک میلیارد تومانی موجود در بازار است. همچنین فروش این خودرو از اول تیر آغاز می شود.

بهمن موتور Fidelity را محصولی استراتژیک و سرنوشت ساز می داند و بر همین اساس تصمیم گرفته که صاحب پلت فرم این خودرو شده و مستقیماً در ساخت خط تولید پیشرانه (سری موتور تیوان) سرمایه گذاری کند. بر اساس این گزارش ، محمد جرابیان ، مدیرعامل بهمن موتور از آغاز عملیات اولیه 9200 واحد Fidelity برای سال 1400 خبر داده است ، که در صورت توجه ، می تواند آن را به عنوان پرفروش ترین خودرو در کشور توسط خودروسازان خصوصی ، طبق گزارش کرمان خودرو ، اعلام کند. پرفروش ترین محصولات مدیران خودرو کمتر از 6000 واحد فروش داشته اند.

قیمت وفاداری

اگر بهمن موتور بتواند تفاوت قیمت بیش از 200 میلیون تومان این محصول را با همان خودرو حفظ کند ، وفاداری به رقیبی قوی برای کراس اوورهای عملاً سطح پایین تبدیل می شود و در واقع می تواند با یک تیر از هر دو قسمت عبور کند. صرفه جویی های اقتصادی تک دیفرانسیل (مانند MVM X33 و Tigo 5) و محصولات نیمه لوکس مانند Chery Tigo 7 و Jack S7.

Fidelity مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر است که توسط شرکت اتریشی AVL طراحی شده است و از نظر ساختار شبیه به موتور مورد استفاده در سری Cherry است ، اگرچه این امکان وجود دارد که به دلیل متفاوت بودن تنظیمات ECU ، موتور گیلاس قدرت بیشتری می گیرد. گیربکس شش سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

قیمت وفاداری

به گفته مقامات بهمن موتور ، Fidelity یک ماشین قدرتمند از نظر امکانات رفاهی است ، با کیفیت بالا و گزینه های به روز از سقف پانوراما تا سیستم تشخیص نقطه کور 360 درجه و شارژرهای بی سیم تلفن همراه ، رادار خطی. ، و یک صندوق عقب برقی ارائه می دهد.

با این اوصاف ، انتظار می رود که بهمن موتور بتواند نام خود را به عنوان سومین خودروساز بزرگ کشور و بزرگترین تولیدکننده خودروهای شخصی در آینده نزدیک با پیشی گرفتن از سطح تولید گروه کارمان خودرو و مدیران خودرو مطرح کند.

می توانید تست وفاداری اولیه را بخوانید و از طریق این پیوند آن را مرور کنید.

تولید آزمایشی بهمن وفاداری آغاز شد [به روز رسانی] – 1400 مه

به گزارش روابط عمومی گروه بهمن ، تولید آزمایشی کراس اوور Fidelity آغاز شده و قرار است به زودی این خودرو به طور رسمی در بازار عرضه شود.

در حال حاضر شرکت بهمن موتور تولید انبوه Dignity Prime را آغاز کرده و حمل و نقل کراس اوور جدید این شرکت خودروسازی در جاده های کشور آغاز شده است.

اخیراً مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کردند که سبد محصولات مسافری خود را به 1400 افزایش می دهند و در راستای این طرح ، امسال محصولاتی مانند Dignity Prime و Prestige ، Fidelity و سدان های جدید را ترکیب خواهند کرد. به در حال حاضر ، Fidelity Crossover در حال رسیدن به تولید انبوه با 30 درصد داخلی سازی است و به زبان ساده ، این کراس اوور اولین خودرویی است که در بین تولیدکنندگان خودروهای خصوصی با داخلی سازی نسبتاً بالا حضور دارد.

در نمایشگاه قطعات خودرو در سال 1399 ، شرکت کروز همچنین بخشی از قطعات و قطعات برق ، ایمنی و وفاداری را به نمایش گذاشت و بدین ترتیب اعلام کرد که عرضه این قطعات جدید تولیدی گروه بهمن با ظرفیت داخلی آغاز شده است. همچنین پس از راه اندازی کارخانه تیوان ، می بینیم که مونتاژ رسمی موتور 1.5 لیتری توربوشارژ Fidelity در شهرک صنعتی کاسپین آغاز شده است و این شرکت مهندسی پیشرانه قرار است چندین هزار مجموعه موتور Fidelity را بهمن موتور عرضه کند. در سال 1400

تولید آزمایشی وفاداری بهمن

در همین حال ، تردد وفاداری با پلاک موقت در جاده های کشور ادامه دارد. تصاویر منتشر شده نشانه هایی از وسایل نقلیه وفاداری بهمن آبی پوشانده شده و پلاک موقت مجموعه ای از آزمایشات فنی را در حال حرکت در بزرگراه های تهران نشان می دهد. برنامه گروه بهمن نشان می دهد که سهم عزت و وفاداری در بازار کراس اوورهای ایران در سال 1400 قابل توجه خواهد بود و امسال این خودروساز با نام خود جهش چشمگیری در بازار خودروهای سواری خواهد داشت.

قبل از شروع سال جدید ، گروه بهمن جزئیات رسمی Fidelity را در وب سایت خود قرار داد. این خودرو در دو نسخه 5 و 7 صندلی روانه بازار می شود و مشتریان می توانند بر اساس ترجیح و نیاز خود نوع مورد نظر را انتخاب کنند. همچنین رینگ های این خودرو از نوع 20 اینچی در دو طرح عرضه می شود و خریداران این خودرو با توجه به سلیقه خود رینگ های وفاداری خود را انتخاب می کنند. کراس اوور جدید گروه بهمن از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و 230 نیوتون متر استفاده می کند.

این پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های وفاداری جلو نیرو می بخشد. رادار خطی ، رادار نقطه کور ، درب صندوق عقب برقی با سنسور حرکت پا ، سقف پانوراما ، دوربین 360 درجه ، شارژر بی سیم تلفن همراه ، صندلی جلو برقی با بخاری ، تهویه اتوماتیک ، آمپر جلو دیجیتال ، ترمز پارکینگ برقی ، سیستم کنترل پایداری ، چرم داخلی Trim Push-Start start و … ویژگی های وفاداری بهمن است.

بهمن یک موتور کراس اوور به نام Fidelity راه اندازی می کند [به روز رسانی] – در نظر داشته باشید

در پی دور جدیدی از محدودیت های اخیر در صنعت خودرو ، بسیاری از مارک های چینی تصمیم گرفتند همکاری خود را با خودروسازان ایرانی قطع کنند و بقیه به تدریج به عنوان مارک جدید تأسیس شده و ناشناس به جای نام تجاری اصلی خود انتخاب کردند. ادامه در بازار ایران. به همین دلیل ، پس از خروج هاوالا از بازار ایران ، بهمن موتور مجبور شد Dignity را به عنوان خودروی خود با نشان جدید روانه بازار کند تا حداقل روی کاغذ سند و شواهدی برای اعتراض به دانگ فنگ وجود داشته باشد. به

در همین راستا ، اخیراً Cherry قرار دادن لوگو بر روی محصولات خود در ایران را متوقف کرده و اخباری مبنی بر انتشار Cherry Arezo 5 Turbo با نشان MVM منتشر شده است. کرمان موتور قصد داشت خودروهایی با نام تجاری جک را با لوگوی خاص خود (KMC) روانه بازار کند ، اما چنین اقدامی از زمان تغییر و رفع محدودیت ها در نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا حدودی وضعیت خوبی نداشته است. گنگ

این کراس اوور را وفاداری می نامند

با این حال ، می توان گفت که در چنین شرایط آشفته ای ، بهمن موتور با آرم Finglish Fidelity (نسبتاً صادقانه یا وفاداریدر ایران ، کراس اوور کوپه یا دانگ فنگ IX5 این شرکت با صفت انگلیسی Dignity ارائه شده است ، اما رابطه معنایی این کلمات با نام خودروها به عنوان یک محصول فنی و تجاری چندان روشن نیست.

اما صرف نظر از این مسائل ، Fidelity از نظر ویژگی های فنی بسیار نزدیک به Cherry Tigo 7 به نظر می رسد و از موتور 1.5 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر (رایج در خودروهای Cherry) با قدرت 147 یا 157 اسب بخار استفاده می کند. منابع مختلف) قدرت می یابد. مانند محصولات Cherry ، گیربکس اتوماتیک CVT یا دو کلاچه وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد و اگرچه بهمن موتور Fidelity را به عنوان SUV معرفی کرد ، اما عملاً یک کراس اوور است. بازار این کشور ، که طبیعتاً نمی تواند از نظر عملکرد خارج از جاده چیز زیادی بگوید.

با توجه به قیمت مبهم ارز در زمان عرضه (اوایل سال 1400) و عدم وجود لیست دقیق امکانات ، برآورد قیمت وفاداری آسان نیست ، اما به راحتی می توان گفت که این خودرو باید در Cherry Tigo 7 عرضه می شد. قیمت طبقه بندی و بنابراین ، واضح است که ما نه تنها باید با کراس اوور ارزان قیمت طرف باشیم ، بلکه انتظار داریم این خودروها به عنوان محصولات لوکس و پرچم دار به بازار عرضه شوند تا جای خالی خودروهای کره ای وارد شده را پر کنند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما