سوال روز هواداران فنرباغچه: علایار کجاست؟!

[ad_1]

به گزارش ورزش سه، سرنوشت اللهیار صیادمنش برای فصل آینده زیر سوال است. مهاجم جوان تیم ملی که قرارداد قرضی او با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین به پایان رسیده و در نقل و انتقالات زمستانی به ترکیه بازگشته است، اما تکلیف این بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست.

اسماعیل کارتال دو روز پیش به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید فنرباغچه انتخاب شد و این مربی نیز در تمرین امشب تیمش حاضر شد اما هنوز خبری از حضور شکارچی او در تمرینات این تیم نیست و مشخص نیست که چیست. با این بازیکن خواهد بود.

امروز روزنامه فوتوم گزارش داد زوریا تلاش می کند لوهانسک اللهیار را حفظ کند اما باشگاه ترکیه ای پیشنهاد این تیم را رد کرد. این روزنامه به نقل از منابع اوکراینی گزارش داد که زوریا با پرداخت 60 درصد از 3.5 میلیون یوروی قرارداد ماهیگیران برای خرید دائمی خود موافقت کرده است، اما پیشنهاد فنرباغچه رد شده است.

نامشخص بودن شرایط ماهیگیری آن برای فصل جدید واکنش های متفاوتی را از سوی هواداران فنرباغچه برانگیخته است. هواداران این تیم در فضای مجازی از باشگاه خود خواسته اند تا در مورد بازیکن ایرانی و اینکه در نهایت تکلیف اللهیار چه می شود، توضیح دهد.

هال سیتی و اندرلخت مشتریان جدی مهاجم ایرانی هستند و در رسانه ها 5 میلیون و 77 میلیون برای اللهیار صحبت شده است اما اتفاق جدیدی در آینده شکارچی او رخ نداده است و بس. . هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

در زیر تعدادی از توئیت های هواداران فنرباغچه در اعتراض به بلاتکلیفی الله را مرور می کنیم:


اللهیار صیادمنش از 31 دسامبر در فنرباغچه حضور دارد. فصل جایگزینی آغاز شده است. اگر قرار بود برود، باید می رفت، اما وقتی به مهاجم نیاز دارید، غیر فعال بودن منطقی نیست. سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد؟


چرا اللهیار صیادمنش سر تمرین نمی رود؟
اگر 14 بازیکن خارجی هستند، مکس مایر را کنار بگذارید!
چرا اللهیار شخصاً در استانبول تمرین می کند در حالی که شما مهاجم مرکزی ندارید؟
مدیریت فنرباغچه ما را مسخره می کند. متاسفم!

اللهیار صیادمنش کجاست؟

اللهیار صیادمنش کجاست؟

یک کلمه از او منتشر نکنید؟

(به حساب فنرباغچه) رفیق حالت چطوره؟


من تعجب می کنم که اللهیار شکارچی او اکنون چه می کند …

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما