ساعت های هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایش چرخان

[ad_1]

دور، ماه گذشته، سامسونگ صفحه نمایش OLED نورد، تاشو و کشویی را معرفی کرد. از این نوع مانیتورها می توان برای گوشی، تبلت و حتی لپ تاپ استفاده کرد. اکنون که سند ثبت اختراع منتشر شده است، به نظر می رسد این فناوری جدید در ساعت های هوشمند نیز قابل استفاده باشد.

به گزارش فرارو، وب سایت LetsGoDigital اولین منبعی بود که این کشف را فاش کرد. به گفته این منبع، سند 96 صفحه ای این کشف جدید در تاریخ 2 ژوئن 2021 (12 ژوئن 1400) در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسیده و در تاریخ 9 دسامبر (18 دسامبر) منتشر شده است. لازم به ذکر است که «سازمان جهانی مالکیت فکری» یا «سازمان جهانی مالکیت فکری» یکی از آژانس های تخصصی سازمان ملل متحد است که در سال 1967 به منظور ترویج کار خلاق و حمایت از مالکیت معنوی در سراسر جهان تأسیس شد. مقر آن در ژنو، سوئیس است و خانه اکثر کشورهای عضو سازمان ملل از جمله ایران است.

ساعت های هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایش چرخان

صفحه نمایش را می توان با فشار دادن تاج ساعت یا فعال کردن صفحه لمسی بزرگ کرد. قاب خارجی ساعت برای بزرگ‌تر کردن صفحه، باز کردن صفحه‌های اضافی که دور بدنه اصلی ساعت پیچیده شده‌اند و به صفحه اصلی متصل می‌شود، گسترش می‌یابد. بدین ترتیب نمایشگر این ساعت تا 40 درصد بزرگتر خواهد بود. با کمک این فناوری کاربران می توانند از هر دو قسمت اضافی صفحه نمایش یا در صورت تمایل فقط از یک قسمت استفاده کنند. این ساعت هوشمند دارای دوربین سلفی نیز می باشد. استفاده از دوربین سلفی هیچ تاثیری در برداشتن یا جمع شدن صفحه نمایش ندارد.

ساعت های هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایش چرخان

ساعت هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایشگر طرفداران زیادی پیدا کرده است. با این حال، هنوز مشخصات فنی یا جدول زمانی برای ارائه و معرفی این ساعت مشخص نیست. اما به جرات می توان گفت که اگر سامسونگ از این فناوری همانطور که در پتنت خود توضیح داده استفاده می کرد، گام بزرگی در تکامل گجت های پوشیدنی برداشته بود. فناوری گجت های پوشیدنی شامل انواع لباس ها، ساعت ها، عینک ها و تمامی وسایلی است که در نزدیکی پوست بدن قرار می گیرند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما