زمان را هدر ندهید! 5 اطلاعات برای شروع سفارش طراحی قالب وردپرس

برخی از قالب ها برای آن که امکانات خاصی را به کاربران یا وبمستر ارائه دهند، از کدهای ویژه ای استفاده می کنند که ممکن است امنیت سایت را در معرض خطر قرار دهد. بطور کلی دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس رایج ترین سیستم عامل هایی هستند که هنگام خرید هاست ایران و اروپا در اختیار کاربران قرار می گیرند. تفاوت دیگری که بین هاست و سرور وجود دارد نوع عملکرد آنهاست. همچنین کنترل پنل هایی که برای سیستم عامل لینوکس وجود دارد شامل دایرکت ادمین، پلسک، Kloxo و سی پنل (cPanel) شناخته شده و محبوب است.

وردپرس یکی از محبوب ترین نرم افزارهای طراحی سایت در . وبسایت دوباره سلام به عنوان فروشگاه محصولات اورجینال وردپرس، انتخابی مناسب برای تهیه قالب وردپرس استکه در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن فعالیت میکند. قالب مناسب برای هر سایت با توجه به نیازها و اهداف سایت مشخص میشود. هاست و سرورهای ویندوزی همچنین از نظر هزینه نگه داری از قیمت بالاتری برخوردار هستند، ضمن اینکه بسیاری از ابزارهای کاربردی آنها را می بایست خریداری کنید که باعث میشود هزینه آن بسیار بیش تر از خرید هاست ایران لینوکس باشد. در حال حاضر بیش از 50 هزار افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد که شما می توانید به سادگی از طریق پیشخوان وردپرس خود اقدام به نصب هریک از آنها نمائید. هم اکنون در قسمت دایرکتوری پلاگین ها در سایت وردپرس شصت هزار افزونه وردپرس مختلف موجود می باشد.

این دپارتمان همچنین اعلام کرده است که حدودا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار کسب و کار فعال تنها در اینستاگرام فعالیت می کنند! یکی از ابهامات افرادی که به تازگی قصد خرید هاست اروپا یا ایران دارند این است که برای استفاده از هاست خود باید حتما زبان لینوکس یا مهارت های کار با ویندوز را بلد باشند تا بهترین استفاده را از هاستشان ببرند. و این امر برای کاربران بسیار جالب می باشد، که بداند سایت تا چه زمانی در این حالت قرار دارد پس اگر می خواهید به کاربران خود این امکان را دهید پیشنهاد میکنم حتما از این افزونه استفاده نمایید. شما می توانید هر تعداد فانکشنی را که می خواهید به یک اکشنهوک خاص قلاب نمایید و آن ها را آنگونه که می خواهید برنامه ریزی کنید.

هر وب سایتی به یک قالب نیاز دارد. همچنین بسیاری از تم هایی که برای وردپرس طراحی شده اند، شامل لینک های تبلیغاتی هستند که در آینده برروی سئو وب سایت تاثیر منفی خواهند گذاشت. اکثر تم های امروزی قالب تمام صفحه دارند که آن ها را تبدیل به گزینه ای ایده آل برای طراحی اختصاصی قالب وردپرس می کند. نوین وردپرس مجموعه ای از تم های شگفت انگیز شخصی را برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای و شخصی تحت پوشش قرار می دهد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ساخت افزونه وردپرس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما