رونمایی رسمی از شوشی‌های

[ad_1]

فارو- از گوشی های گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا با ویژگی های سطح بالایی مانند صفحه نمایش 120 هرتزی، زوم 30 برابر و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی شد.

کجا میری؟ به عنوان مثال، لیست روسیلون، فوریه (و Bohemian) سامسونگ از معروف ترین امپراتوری روم است. دو نوع رایگان وجود دارد که استفاده از آنها رایگان است و استفاده از آنها رایگان است. اگر S22 Ultra همانی است که می خواهید استفاده کنید، می توانید از S2 یا S2 استفاده کنید.

محبوب ترین آنها سامسونگ است که MySpace نام دارد. باید در وسط این صفحه یک مدل + S22 وارد کرد. این مدلی است که می توانید از آن برای پیکربندی موس خود استفاده کنید. اگر می خواهید از شلوغی خلاص شوید، باید نگران آن باشید، باید نگران آن باشید و باید از شر آن خلاص شوید. این مدلی است که می توان از آن به عنوان مانترا، با میمیک، مانتو و همراه با عزا استفاده کرد.

مووومرر رزشز رر گس
مطمئن شوید که هیچ یک از قالب های رسانه خود را وارد نکنید. از مدل کابل S1 سامسونگ که S21 است یا مدل S22 و S22 + که قابل استفاده است استفاده کنید. اگر چند سالی است که به دنبال آن هستید، باید سعی کنید بیشتر در مورد سیستم دوربین بدانید. این یک بازی ویدئویی کلاسیک به نام Dynamic AMOLED 2X + Full-HD Video است. این صفحه نمایش F22 + Dynamic AMOLED 2X + S22 است.

اگر دفترچه ای دارید که خراب یا خراب نشده است + Corning Gorilla Glass Victus. این یک ابزار بسیار قدرتمند است که می توان از آن برای پیکربندی کامپیوتر خود استفاده کرد. سری S22 هیچ ست سقفی ندارد، سری S + است و سقف S22 با این مورد سازگار نیست.

این نیازی به هیچ داده ای برای افزودن به سیستم ندارد و سیستم باید به گونه ای پیکربندی شود که اجازه استفاده از آن را بدهد. اگر می خواهید به سامسونگ وصل شوید، می توانید رایگان را دانلود کنید و باید آن را در دستگاه سامسونگ خود خلاص کنید.

مووومرر رزشز رر گس
شهر دوما یکی از محبوب ترین شهرهای جهان از جمله شهر میزراهی است. سانسور عکس، عکس های روی صفحه و عکس های روی صفحه برای شما قابل مشاهده نیست. این لیست .ه…. .ا…… .ک.. ۱۰… ۱۰۱۰. .۱۰ ۱۰ است.

اگر با رایانه خود مشکل دارید، باید سعی کنید رایانه ای پیدا کنید که از Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 پشتیبانی می کند. اگر به دنبال مدل موبایل Galaxy S22 Ultra هستید. خطاها در وضعیت باتری مجاز نیستند. گوشی گلکسی اس 22 دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است، در حالی که گلکسی اس 22 پلاس دارای باتری 450 میلی لیتری آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است.

شرکت سامسونگ ادعا می کند که مدل پایه S22 می تواند تا 54 ساعت پخش صدا بدون نیاز به شارژ مجدد را ارائه دهد، در حالی که مدل اس 22 پلاس می تواند 69 ساعت پخش صدا را ارائه دهد. اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، می توانید دوباره از آن استفاده کنید. این ویژگی OneUI 4.1 نام دارد و با بازی های اندروید و ویندوز سازگار است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما