رونالدو هم عصیان کرد!

[ad_1]

کد خبر: 1791157/42

زمان: 22:20
1400/08/18

هدیه: 22731

کسی را خیس نکن؛

به نظر می رسد بسیاری از بهترین بازیکنان منچستریونایتد می خواهند وت گونار سالشر را کنار بزنند.

به گزارش “ورجهش سه”، شیاطین سرخ در هفته های اخیر شکست های سنگینی را مقابل تیم هایی مانند لسترسیتی، لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر پذیرفته اند و عملکرد خوبی نداشته اند. هواداران یونایتد در روزهای اخیر بارها خواستار آزادی وت گونار سالشر و تعیین سرمربی جدید شده اند و به نظر می رسد ستاره های بزرگ رختکن نیز با او موافق هستند. عملکرد ضعیف یونایتد انتقادات بازیکنان این تیم را نیز برانگیخته است و به نظر می رسد هیچکس نمی خواهد سرمربی اولدترافورد روی نیمکت بماند.

دیلی میل امروز گزارش داد که بازیکنان ارشد در رختکن منچستریونایتد از جمله کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز نسبت به سوء مدیریت اوله گونار سولشر و کادر فنی نروژی، کیفیت بازی ضعیف باشگاه و البته بی عدالتی ابراز نگرانی کرده اند. رفتار سرمربی توسط بازیکنانی مانند دنی فن دبک بیان شده است.

به این ترتیب، به نظر می رسد علیرغم برنامه ریزی اولیه باشگاه برای حفظ وت گونار سالشر تا پایان فصل، سرانجام هفته آینده دوران سرمربیگری روی نیمکت شیاطین سرخ در اولدترافورد به پایان خواهد رسید. تا همین اواخر به نظر می رسید که کریستیانو رونالدو برای ماندن روی نیمکت یونایتد یک مدافع سرسخت است، اما سرمربی نروژی آنقدر بد عمل کرده است که کمتر بازیکن و هوادار کمتری برای ادامه فصل و موفقیت یونایتد محتمل است.

رونالدو در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات یوونتوس را ترک کرد و پس از 13 سال به اولدترافورد بازگشت. اما یونایتد علیرغم عملکرد درخشان خود در 6 بازی از 12 بازی اخیر خود شکست خورده است و کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور از ذهن خواهد بود. بنابراین رونالدو که رابطه خوبی با سلشر دارد حالا مشکلی برای جدایی از این مربی ندارد.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما