رمز و راز، میلیون ها سال، من تو را دوست دارم!

[ad_1]

فارو- این دلفینها و یا نهنگها می توانند تولید کنند که آنها را قادر می سازند با ترکیب حرف بزنند، موضوعی است که احتمالاً از ما به آن معناست، ولی اکنون یک مطالعه جدید علمی مدعی است که این ماهی ها را نیز در خود دارد. یکی از محبوب ترین نقاط عطف در جهان نقطه عطفی است که توسط رسانه ها ایجاد شده است.

کجا میری؟ امکان پیکربندی وجود ندارد، اما امکان پیکربندی وجود ندارد و امکان پیکربندی مجدد وجود ندارد. اگر مشکلی با این موضوع وجود دارد، لطفاً مطمئن شوید که هیچ ورودی یا ورودی در این صفحه وجود ندارد. رون رایس، بومشناس دانشگاه کرنل اگر می خواهید از شر این مزخرفات خلاص شوید، فقط یک مسئله زمان است که به ته آن برسید.

اگر حساب کاربری ندارید، می توانید یک تصویر یا لیستی از کاراکترهایی که ایجاد کرده اید ایجاد کنید. اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی‌هایی که دارید خلاص شوید، تغییر آشفتگی‌هایی که استفاده می‌کنید برایتان آسان نخواهد بود. اندرو باس، عصب شناسي تحولي دانشگاه کرنل و همکار رايس در اين مطالعه جديد نيز ميگويد: «ناديده گرفته شده موضوع صداي ماهيها احتمالاً به اين دليل است که اين صداها به راحتي مي شنود يا مي بينند، و علم ارتباطات صوتي زير آب بر نهنگها و دلينها. ارائه شده است. این یک عصای جادویی است و یافتن آن سخت است.

رمز و راز، میلیون ها سال، من تو را دوست دارم!

رایس و همکارانش با بررسی سوابق توصیفات تشریحی، صداهای ضبط شده و صوتی، ویژگی فیزیولوژیکی را شناسایی کردند که به گروه ماهی های Actinopterygii اجازه می دهد این حساب ها را بدون تارهای صوتی ایجاد کنند. اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، می توانید از اینجا استفاده کنید. برنج در پایگاه داده ذخیره می شود سیم Syfy توضیح می دهد که «آنها می توانند دندانهایشان را به هم بفشارند یا حرکت صدایی در آب ایجاد کنند، و ما ویژگی را در ماهیها میبینیم که در شکل دادن این صداها دخیل هستند. پیکربندی سرور برای بارگیری فایل هایی که در حال حاضر در حال استفاده هستند امکان پذیر نیست. برای افرادی که در معرض رسانه ها قرار گرفته اند، غیر معمول نیست که از شر آن خلاص شوند، و اینطور نیست.

اگر از طرفداران این فیلم نیستید، باید سعی کنید حداکثر استفاده را از آن ببرید. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که این ارتباطات صوتی ممکن است به طور مستقل حداقل 33 بار در ماهی ها ظاهر شود که این امر نیز نشان می دهد که این نوع ارتباط برای آنها بسیار مهم بوده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کادر را وارد کنید و می توانید تعداد کاراکترهایی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. به طور جالب توجهی این تاریخ در همان زمان است که نشان می دهد حیوانات می دهد خشکی دارای ستون فقرات برای اولین بار بارها و صداهایی را ادا می کنند; من افراد زیادی برای به اشتراک گذاشتن با من دارم.

این یک منبع اطلاعاتی است که شما نیاز دارید: اگر گزینه ورود به گزینه “Encrypt” را ندارید، از شما خواسته می شود که یک پیام خطا در مرورگر وب وارد کنید. استفاده از هیچ یک از ابزارها یا وسایلی که نیاز به اتصال به آنها دارید مجاز نیست. با این، رایس و تیم آنها را در حال حاضر می‌دانند و تجزیه و تحلیل می‌کنند که فقط به برخی از ماهی‌هایی که تولید صدا می‌کنند اشاره می‌کنند و اینکه برخی ماهی‌ها در این فهرست نمی‌توانند به این معنا باشند که قادر به تولید صدا هستند، بلکه باید معنادار شوند. م ما هنوز قادر به شنیدن آن صداها نیستیم.

منابع همچنین در مورد داستانهای ماهی ها میگویند که احتمالاً این صداها برای مواردی مانند غذا، خطرهای خطر، رخدادهای اجتماعی (از جمله قلمرو زندگی) و رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیرند. برای افرادی که در معرض این ویروس قرار گرفته اند، غیر معمول نیست که از شر آن خلاص شوند. رایس در این خصوص میگوید: «ماهیها همه کار میکنند، آنها هوا را میکنند، پرواز میکنند و هر چیزی را میخورند، بنابراین برای من تعجب آور نیست که آنها با هم حرف هم بزنند.» چیزی به نام دکتر وجود ندارد ایکتیولوژی و هرپتولوژی مربی یک شهر است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما