رسمی؛ ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور شد & ورزش سه

[ad_1]

خدا خبر: 1812895 |
08 اسفند 1400 ساعت 22:20 |
3,443 بازدید |

0
دیدگاه

اگر به دنبال مشتری شخص ثالث هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

به گزارش ورزش سه، 72 ساعت پس از برکناری زوونیمیر از سولدو و آغاز مذاکرات با ارطغرل ساغلام، باشگاه تراکتور از توافق با این سرپرست ترک تبار خبر داده است.

ساغلام 52 ساله که سابقه هدایت تراکتور در نیم فصل دوم لیگ هفدهم را دارد، در حالی که هدایت تراکتور را برعهده می گیرد که پس از دیدار با سپاهان، 10 بازی برای ایجاد تغییر در این تیم تبریزی فرصت خواهد داشت.

این قهرمان باتجربه که سابقه قهرمانی با سامسون اسپور را دارد، در بشیکتاش نیز برای دورهای حضور داشت و علاوه بر سامسون اسپور، در بورسا نیز دو دوره مختلف کار کرد و حالا آماده دومین دوره همکاری با سرخپوشان تبریزی می شود.

سهرابی در خصوص توافق با ساغلام اظهار داشت: پیرو توافق و توافق اولیه با ساغلام، جهت تسریع در روند مذاکرات و حصول توافق شخصا در استانبول حضور یافت که موفق شد از انجام مذاکرات نهایی به توافق لازم برای همکاری با آقای ساغلام دست یافت.

باشگاه باشگاه در ادامه افزود: سایر ترکیبات تراکتور صورت گرفته، اوتکو یورک اوغلو، شاهین اویسال و تایفون تورکمن بهعنوان سه دستیار ترکیه ای ساغلام انتخاب شده اند که آقایان یورکاوغلو و اویسال امروز در تبریز حضور یافتند.

سهرابی با اشاره به زمان حضور ساغلام در ایران عنوان کرد: همچنین هماهنگی های لازم برای حضور ساغلام و تورکمن در تبریز در حال انجام است تا آنها نیز در اسرع وقت با حضور در تبریز کارشان را در تراکتور آغاز کنند.

یورک اوغلو مربی 46 ساله اهل ترکیه است که سالها بهعنوان در تیم های پایه ترکیه کار کرده و همچنین به دستیار ساغلام در تیم های بورسا اسپور، مالاتیا اسپور و تراکتور حضور داشته است. این شامل هیچ اطلاعاتی در مورد آن نیست، و همچنین اطلاعاتی در مورد آن ندارد، اما برای دامنه عمومی اعمال نمی شود.

این وظیفه دولت ایران است که با استاندار توافق کند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما