راهنمای احمق برای چاپ و بسته بندی توضیح داده شده است

چاپ فویل گاهی اوقات توسط مشتریان چاپ تک رنگ نامیده می شود که آنها به سادگی می خواهند یک لوگوی تک رنگ روی بسته بندی شکلات چاپ شود. چه جعبه‌های آرم سفارشی یا جعبه‌های هدیه چاپ شده سفارشی، ما راه‌حل‌های بسته‌بندی زیادی را برای پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از نیازهای بسته‌بندی محصول ایجاد کرده‌ایم. ما می‌توانیم به جعبه‌های شما ویژگی‌های خاصی مانند مرکب‌سازی، اشعه ماوراء بنفش نقطه‌ای، برجسته‌سازی، لترپرس، فویل زدن و برش قالب سفارشی بدهیم. چاپخانه در دبی در اوایل سال 2000 یافت شد و به عنوان چاپگر پیشرو امارات متحده عربی و در منطقه بزرگ‌ترین چاپ، بسته‌بندی، چاپ UV، تصعید، تولید جعبه، چاپ مواد سفت و سخت، چاپ صفحه دیجیتال و ابریشم و هدیه سفارشی و چاپ هدایای تبلیغاتی بزرگ شد. همچنین. برای طراحی خیره کننده جعبه های شما، The Custom Box Packaging بهترین مواد را انتخاب می کند. مواد بسته بندی که امنیت اقلام شما را تضمین می کند همیشه برای مشتریان جذاب است. هر محصولی در نوع خود منحصر به فرد است، بنابراین این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام ماده برای اقلام شما بهترین است. استفاده از چاپی که نشان دهنده محصول باشد بسیار سودمند است. ما مرتباً روی فناوری‌ها و ماشین‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کنیم که به ما امکان می‌دهد در حجم زیاد چاپ کنیم و کمترین قیمت را برای شما تضمین کنیم.

سیستم‌های پیشرفته AGFA CTP، ماشین‌های چاپ افست چهار رنگ هایدلبرگ، ماشین‌های چاپ چهار رنگ رولند، ماشین‌های چاپ افست روتاری با کارایی بالا، و طیف کاملی از ماشین‌های پس‌پرس، از جمله دستگاه روکش، ماشین برش قالب، ماشین تاشو، ماشین دوخت زینی اتوماتیک ، دستگاه صحافی کامل، دستگاه مهر زنی داغ و غیره، که به مشتریان خدمات چاپ با کیفیت بالا را تضمین می کند. آنها همچنین گواهی های اعتبار را ارائه می دهند که راه حل مناسبی برای نیازهای شما خواهد بود. جعبه‌های گرد سفارشی در زمینه بسته‌بندی جدید هستند و به عنوان یک تکنیک بازاریابی عمل می‌کنند که افراد را تشویق می‌کند تا برند شما را نسبت به دیگران در بازار انتخاب کنند. شما می توانید جعبه های هدیه گرد خود را در هر اندازه یا طرحی بسازید. لوله های کاغذ گرد سفت و سخت ظریف هستند و همچنین نگاه خیره کننده ای به محصولات قرار داده شده در آنها ارائه می دهند. نکته مهم سفارشی سازی جعبه های گرد ابعاد لوله و قطر آنهاست. ما می توانیم روی جعبه های شکلات ساده، جعبه های شکلات چاپ دیجیتال یا جعبه های چاپ لیتو تمام رنگی چاپ کنیم.

Printing And Packaging

اگر یک طرح بسته بندی شکلات دارید که تمام رنگ است اما می خواهید لوگوی شما با پنتون مطابقت داشته باشد، چاپ لیتو ممکن است CMYK به اضافه یک یا دو رنگ نقطه ای باشد – سپس به عنوان چاپ شش رنگ طبقه بندی می شود. هزینه فیلم چاپی بر اساس مقدار چاپ شده در یک بار و تعداد رنگ هایی است که مشتری می خواهد چاپ کند. بسته بندی جعبه سفارشی یکی از بخش های اصلی برای رفع نیازهای بسته بندی شما است تا حضور محصولات شما در بازار بیشتر شود. بسته بندی سفارشی یکی از بهترین راه ها برای دیدنی تر و به یاد ماندنی تر کردن محصول شما و افزایش فروش است.

استدلال برای خلاص شدن از Printing And Packaging

فقط یک رنگ فویل را می توان در یک زمان چاپ کرد. رنگ ها یکی یکی چاپ می شوند و طراحی باید به فرآیند چاپ احترام بگذارد تا نتیجه خوبی حاصل شود. اگر به رنگ‌های دقیق پنتون نیاز دارید که تکرار شوند، آن‌ها را رنگ‌های نقطه‌ای می‌گویند. علاوه بر این، اگر به دنبال جعبه های حمل و نقل سفارشی به صورت عمده فروشی هستید، در جای مناسبی هستید. سپس جوهر روی یک پتوی لاستیکی منتقل می‌شود و سپس روی کاغذ یا زیرلایه دیگر فشار داده می‌شود و در داخل دستگاه کشیده می‌شود. چه نوع جوهری نیاز دارید؟

ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای Printing And Packaging

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لیست قیمت ماشین آلات و تجهیزات چاپ و بسته بندی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما