رئیسی: سفرهای دولتی ارزان ترین است

[ad_1]

رئیس جمهور از ستاد تنظیم بازار و وزارت جهادکشاورزی و صنعت، وزارت معدن و تجارت خواست تا نظارت دقیقی بر زنجیره تامین و قیمت و عرضه کالاهای اساسی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به برخی موضوعات مرتبط با کمبود دارو، اظهار کرد: هیچ نگرانی برای مردم نیست.»

رئیسی با اشاره به اینکه مصوبه جدول استانی در جدول نهاد ریاست جمهوری گنجانده شده است، در ادامه سخنان خود افزود: این سفر کم هزینه ترین سفر است و اعتبارات مذکور برای اجرای تحریم ها است. سازمان برنامه و بودجه در روند تصویب نهایی پروژه ها و قانون بودجه در سفرهای استانی تمهیداتی را اتخاذ کند که این قسمت از اعتبارات خارج از اعتبارات و در ردیف مناسب باقی بماند.

رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت معاونت امور زنان و خانواده یکی از محوری ترین و اساسی ترین موضوعات مورد توجه دولت و نظام جمهوری اسلامی است و این انتصاب مستلزم بودجه و اعتبار لازم است. در دسته بندی های مربوطه ارائه می شود.

رئیسی با تاکید مجدد بر لزوم تعدیل پیوست دادگستری در تمامی تصمیمات و مصوبات دستگاه های دولتی به ویژه بودجه، گفت: هیچ یک از تصمیمات و اقدامات ما نباید خلاف عدالت باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اقداماتی که تاکنون برای شفاف سازی عملکرد دولت با لایحه بودجه 1401 انجام شده است، از همه مسئولان و دستگاه های دولتی خواست تا برای شفاف سازی عملکرد دولت به ویژه لایحه بودجه تلاش کنند. به هیچ وجه کافی نیست و همه ارکان حکومت باید در این زمینه پاسخگو باشند.

رئیسی به موضوع آلودگی هوای تهران و شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: حداقل 18 دستگاه هر سال و به ویژه در روزهای سرد سال که شرایط آلودگی هوا شدید است، وظیفه مقابله با آلودگی هوای شهرها را بر عهده دارند. اما باید اقدامات عملی و موثر انجام شود.

رئیسی به موضوع اخبار حقوق و دستمزدهای نجومی منتشر شده در برخی دستگاه ها اشاره کرد و گفت: دولت در برخورد با حقوق و دستمزدهای نجومی قاطع و مصمم است و در مواردی که مشکل با مستندات ثابت شود سریعاً اقدام می کند. درستش کن

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما