دل لیونل مسی در بارسلونا جا مانده است!

[ad_1]

نزدیک به سه ماه از انتقال جنجالی لیونل مسی به پاری سن ژرمن می گذرد و فوق ستاره آرژانتینی هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. بارسلونا در پایان تابستان به طور غیرمنتظره ای اعلام کرد که نمی تواند قرارداد خود را با کاپیتان 34 ساله تمدید کند و زمان جدایی فرا رسیده است. به این ترتیب همانطور که انتظار می رفت پاری سن ژرمن خیلی سریع عمل کرد و با لیونل مسی قرارداد بست.

مسی تمرینات پیش فصل بارسلونا را در تابستان از دست داد و در واقع بدون تمرین راهی باشگاه جدیدش شد. تصور این بود که این بازیکن در هفته های اولیه از تیم پاری سن ژرمن کنار گذاشته شود و این اتفاق هم افتاد. اما حضور او در این تیم و در بازی های لیگ فرانسه تاکنون برای تیم متمول فرانسوی بی تاثیر بوده است و شاید تنها خاطره لیونل مسی تا اینجای کار عصبانیت او از مائوریسیو پوچتینو پس از این انتقال باشد.

اما لیونل مسی در دو بازی اخیر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوردو و لایپزیگ پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت غایب بوده و نتوانسته به تیم جدیدش کمک کند. اما به محض شروع اردوی بازی های ملی، لیونل مسی راهی آرژانتین شد و امروز با آمادگی کامل در تمرینات تیم ملی کشورش شرکت می کند.

این رفتار اولین واکنش رسمی پاری سن ژرمن و مدیر فنی برزیلی این تیم، لئوناردو را در پی داشت. وی امروز در مصاحبه ای مدعی شد که اجازه دادن به بازیکن برای تیم ملی در دوران نقاهت و عدم حضور در تیم ملی غیر منطقی است و در این صورت فیفا باید جایگاه بازیکنی داشته باشد. مشاوره بگیرید

در واقع لئوناردو تلویحا اعتراض کرد که چرا لیونل مسی این هفته به دلیل مصدومیت مقابل بوردو به میدان نرفت اما او خیلی زود به اردوی تیم ملی آرژانتین رفت و با دقت مطلق تمرین کرد.

لیونل مسی در این مدت حتی یک گل در لیگ یک برای پاری سن ژرمن به ثمر نرسانده است و در واقع نزدیک به شش ماه است که آخرین گل رقابت های لیگ برعکس شده است. تنها درخشش لیونل مسی در پیراهن پاریس معطوف به لیگ قهرمانان اروپا بود، جایی که او سه گل در این رقابت ها به ثمر رساند، اما یک بار از روی نقطه پنالتی بود.

دادن دستمزد شگفت انگیز برای خرید لیونل مسی مطمئنا نمی تواند چنین عملکردی داشته باشد و مسئولان پاری سن ژرمن انتظار بیشتری از ستاره 34 ساله خود دارند. لیونل مسی در آخرین مصاحبه خود با مجله اسپورت از سبک زندگی در پاریس گلایه کرد و گفت که فکر نمی کند حداقل در شرایط فعلی از این انتقال خوشحال باشد. اما لئوناردو همچنین نشان داد که در باشگاه نارضایتی وجود دارد و باید دید فصل آینده در رابطه با پاری سن ژرمن لیونل مسی چه اتفاقی خواهد افتاد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما