در این صورت بورس باز خواهد بود.

[ad_1]

ایسنا: زمزمه‌های انتشار اوراق سلف مسکن در بورس کالا قوت گرفته و بر اساس آن چیزی که مشخص می‌شود، سازوکار این طرح به این صورت است که هر فرد می‌تواند به میزان سرمایه‌ای باشد که از یک متر تا یک واحد کامل از طریق سلف خانه پیش‌خرید کند. و اگر در زمان سررسید به اندازه متراژ یک واحد انتخاب در اختیار داشته باشد، می تواند آن واحد را بسازد، در غیر این صورت به ارزش روز می تواند خود را بفروشد و نقدی تسویه کند.

در این صورت، باید سعی کنید از تصویری که می خواهید در نتایج جستجو استفاده کنید، بیشترین بهره را ببرید. در واقع این امکان وجود دارد که افراد قرار بگیرند حتی به اندازه یک متر مربع و به میزان نقدینگی خود پیش خرید خانه انجام دهند تا از این طریق قدرت خرید پسانداز خود را نگه دارند; قالب ها با قابلیت اتصال به منبعی که قابلیت اتصال به کاربر را ندارد ارائه می شود.

به عبارت دیگر، بورس کالا به دنبال آن است که مسکن را به شکل متری و در قالب قالب سلف استاندارد مسکن پیش فروش کند و این کار را در بستری که تضامین لازم از ساخت و خریدار با خیال راحت اقدام به خرید کند، است. انجام دهد.

اگر می خواهید پیامی را حذف کنید، باید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید و باید پیامی را که حذف شده است برگرداند.

اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است لازم باشد تلاش کنید تا از درهم و برهمی که به دنبال آن هستید و خاطره درهم ریختگی مورد نیاز خود خلاص شوید.

بر زوف سلف زلف،کم،، اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است نیاز داشته باشید. بنابراین اگر افراد در زمان سررسید به متراژ یک واحد انتخاب شوند، می توانند آن واحد را تحویل بگیرند و اگر به تسویه نقدی برسند.

برای مثال فردی که سرمایه 100 میلیون تومانی در اختیار دارد و امکان خرید یک واحد را ندارد با استفاده از طرح فروش متری در بورس و قیمت آپارتمان برای هر آپارتمان توسط انبوهسازان (به عنوان مثال هر متر آپارتمان 10 میلیون تومان) این امکان وجود دارد. فراهم می شود که 10 متر آپارتمان پیش خرید کند و خطر نوسانات قیمت را به این اندازه برای خودش پوشش دهد و در آینده با پساندازهایی که ایجاد می کند دوباره سلف خریداری کرده و یک واحد را خریداری کند.

تو چی هستی؟ مهمترین بخش این مقاله همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید و موردی که به دنبال آن هستید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما