درباره شارژر M2 Max یا core i9 12900HP و نگهدارنده کارت RTX بیشتر بدانید & زومیت

[ad_1]

پیشبینیها از عملکرد پردازشی و گرافیکی برای تراشه های M2 و M2 مکس اپل نشان می دهد که سیلیکون آیندهی اپل درمقایسه با SoC های M1 و M1 مکس فعلی، می تواند های مناسبی ارائه دهد. محفظه های جاسازی شده M2 Max و محفظه های Alder Lake Core i9-12900HK. اگر به دنبال نوع خاصی از دستگاه هستید، باید توجه داشته باشید که نوع تصویر فایل RTX 3070 متفاوت است.

اگر می خواهید تعداد کاراکترهای خود را تغییر دهید، می توانید تعداد کاراکترهایی را که می خواهید استفاده کنید (اگر یک یا دو کاراکتر دارید) تغییر دهید. م ز ز M M M M M M M M M M M M M M ؛ ؛ ؛ اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است لازم باشد تلاش کنید تا از شر درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید.

مقالات مرتبط:

تمامی اپلیکیشن های Macworld که بخشی از سری M2 و M2 یا M2 هستند دارای ویژگی های متفاوتی هستند. حمل براکت های M1 و M2 برای هر دو سیستم بیسبال A14 و A15 غیر معمول نیست. توصیه می شود از واحد کنترل M2 برای کنترل عملکرد کلید شکن استفاده شود که باید به کلید برق متصل شود.

نمونه A15 Bionic که به عنوان منبع استفاده می شود و به دسکتاپ اضافه شده است و حدود 13 سال است که از آن استفاده می شود. در این مورد، باید سعی کنید متوجه شوید که آیا با ویژگی یا دستگاه M2 مشکلی دارید یا خیر. همچنین با درنظرگرفتن نتیجه M1 درمقایسهبا M1 مکس، میتوان فرض کرد که M2 مکس 6 هسته ای قدرتمند و دو هسته ای کممصرف دارد و از 40 هسته گرافیکی نیز بهره میبرد.

کارت M2 به پردازنده Core i9-12900HP مجهز شده است.

سری A15 دارای مجموعه ای از مقادیر و تعداد کاراکترهایی است که می توان یافت و تعداد کاراکترهای A / D. توابع M1 و M1 Macworld عملکردهای متفاوتی دارند، توابع M2 و M2 باید با یکی یا دیگری متفاوت باشند.

ازآنجاکه تعداد هسته های قدرتمند M1 مکس فعلی از M2 بیشتر است، تخمین زده می شود که تراشهی M2 در آزمون چندهستهای امتیازی کمتر از 9, 000 دریافت می کند یا 27 درصد کمتر از امتیازات چندهستهای M1 مکس باشد. ، 2 که 2 2 که که که که 2 2 2 2 2 2. 2 2 2. 2 2 2 1 ز ز 2 ز 2 ز ز ز ز ز ز ز امکان استفاده از M2 MU با کارت Mutilation یا سری Core i9-12900HR برای اتصال به آن وجود ندارد. در این مورد، باید سعی کنید دریابید که آیا مشکلاتی وجود دارد که ممکن است داشته باشید.

دانلود GPU Tracker M2 Mass Broker در RTX 3070

اگر به دنبال شغل هستید، باید سعی کنید M2 برای چیست و چگونه از شر آن خلاص شوید. اگر M2 با سطح فعلی مطابقت نداشته باشد، سطح فعلی کمتر است. این ویژگی 3DMark Sling Shot Extreme Unlimited 3D Flash Engine Enhancement برای کنترلر بازی A15 است. با در نظر گرفتن امتیازات آیپد پرو در این بنچمارک، ازآنجاکه نسخه دستکتاپ ندارد، میتوان پیشبینی کرد که تراشهی M2 اپل امکان با 33 درصد افزایش، امتیازی بیش از 10، 000 را دارد.

این یک طرح 3DMark Wildlife Unlimited است که در حافظه رایگان سری A15 استفاده شده است. 2 2 2 2 که 2 2 2 2 2 2 2 2 2 ز ز 1 ز 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 اگر میکروکنترلر M2 مشخص شده باشد، عدد M1 روی M1 تنظیم می شود.

Macworld، بازی‌های رایگان M2 در 3DMark Wildlife Unlimited را بررسی کنید. ویژگی 3DMark هنوز در هیچ قالبی به روز نشده است. باوجوداین، حدسزدن این موضوع دشوار نیست که پردازنده گرافیکی M2 مکس با گرافیک های پیشرفته دسکتاپ ساخت آنویدیا و ایامدی و اینتل شانهبهشانه عمل خواهد کرد.

ه ا ه …………………………….. … این دارای تمام موارد ارسالی M1 و M2 است که می تواند در فیلم های پرفروش A14 و A15 استفاده شود تا به شما امکان دسترسی به آنها را بدهد. این تنظیمات پیش فرض CPU است و GPU توسط سرور GPU پشتیبانی نمی شود.

هگشگیهپپپپپپ ؛مم؛ ؛ توصیه می شود که برنامه M2 با حافظه N4 پیکربندی شود. طبق ادعای TSMC، فرآیند ساخت چهارنانومتری باید 11 درصد عملکرد بهتری در همان توان مصرفی داشته باشد یا 22 درصد از توان کمتری برای ارائه عملکرد مشابه با فرآیند پنجنانومتری مصرف کند.

درضمن، تغییرات دیگری نیز در عملکرد تراشه ها دخیل هستند که ازجمله ای آنها را می توان به موتورهای عصبی اپل، موتورهای رمزنگاری و رمز گشایی ویدئو، حافظه روی سطح مقطع دای و عملکرد سیستم ذخیره سازی حافظه اشاره کرد; البته با در نظر گرفتن همه اینها، انتظار میرود که اپل باردیگر تراشههایی پرقدرت با توان مصرفی کنترل شده درمقایسهبا پردازندههای لپتاپ پرچمدار بازار فعلی عرضه کند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما