داستانی جالب از تولد فوتبالیست ها در یک روز

[ad_1]

کریستیانو رونالدو در 5 فوریه 37 ساله شد و تولد او با نیمار و کارلوس تو برابر است.

اگر نوزاد شما در 5 فوریه به دنیا آمد، فوراً بروید و برای او کفش و لباس فوتبال بخرید! می پرسی چرا؟ خب، شانس بسیار خوبی وجود دارد که فرزند شما به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود. این دلیل است اگر باور ندارید، لیست بازیکنان متولد پنجمین ماه از ماه دوم میلادی را بررسی کنید.

چگونه با کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستریونایتد و پرتغال شروع کنیم؟ اسطوره شیاطین سرخ که امروز 37 سالگی خود را جشن می گیرد، تقریباً تمام عناوین فوتبال را به دست آورده است. لیگ برتر، لالیگا، سری آ، لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی اروپا، توپ طلا. اسمت را بگذار متوجه می شود. همه اینها علاوه بر شرکای زندگی معروفش، فرزندان شماره 5 و 6 در راه، تعداد زیادی ماشین لوکس، حرفه مدلینگ و خانه های مجلل در سراسر جهان. CR7 بسیار خودآگاه است.

سپس پاری سن ژرمن و ستاره های برزیلی قرار دارند. نیمار که 198 میلیون دلار ارزش دارد و امروز 30 ساله است، 5 فوریه. چند روز پیش او دوباره برنده جایزه سامبا شد که به بهترین بازیکن برزیلی فعال در اروپا اعطا شد.

اما آنها تنها دو نفر نیستند.کارلوس طاووس در 5 فوریه متولد شد و امروز تولد 38 سالگی خود را در زادگاهش آرژانتین جشن می گیرد. ستاره آرژانتینی در طول دوران حرفه ای خود برای منچسترسیتی، منچستریونایتد و یوونتوس بازی کرده است و با درآمد 615 هزار در هفته در چین به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شده است. با این حال، پس از یک دوره ضعیف در لیگ برتر چین، او به باشگاه دوران کودکی خود، بوکاجونیورز بازگشت، اما در ژوئن استعفا داد و بازیکن آزاد باقی ماند.

این سه نفر در حال حاضر سه نفر از بهترین بازیکنان جهان هستند، اما ستاره های سال های زیادی مانند گئورگی حاجی نیز در این روز متولد شده اند. حاجی به دلیل مهارت بالای خود لقب «کارپات مارادونا» را به خود اختصاص داده است.

در جای دیگر، میزبان فعلی و سابق لیگ برتر در یک روز به دنیا آمدند. جردن رودز، مهاجم 32 ساله هادرسفیلد و عدنان جانویسی، ستاره سابق منچستریونایتد، 27 ساله در یک تاریخ به دنیا آمدند. پاتریک رابرتز، بازیکن سابق منچسترسیتی، 25 ساله، اکنون در ساندرلند، و اسطوره شفیلد یونایتد، بیلی شارپ، 36 ساله، تنها دو نفر دیگر در این لیست هستند. دارن چورلوکا 36 ساله بازیکن سابق تاتنهام و رودریگو پالاسیو بازیکن 40 ساله سابق آرژانتین دو نفر دیگر در 5 فوریه به همراه ستاره سابق آرسنال و مربی فعلی رنجرز، جیووانی پانبرونکورست که امروز 47 سالگی را جشن می گیرد، متولد شده اند.

اما این تاریخ عجیب فوتبال فقط مربوط به بازیکنان نیست… دیوید سالیوان 73 ساله، مالکان وستهم و مایکل شین، 53 ساله که نقش برایان کلاو را در دان یونایتد بازی می کرد، نیز در 5 فوریه به عنوان سرمربی سابق انگلیس متولد شدند. اسون گوران اریکسن، 74 ساله.

اما چه جادویی می تواند چنین سرنوشتی را برای متولد پنجشنبه بهمن ماه رقم بزند؟ خب، ستاره شناس معروف جهان من فون استرونکل ادعا کرد که این یک تصادف نبوده است. او مدعی است: دلو (متولد بهمن ماه) نابغه هستند، مستقل هستند. سریعتر از دیگران تصمیم می گیرند.

خوب، این است: اگر شما در 5 فوریه متولد شده اید، یک ستاره هستید.

منبع: خبر ورزشی

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما