خوش شانس به عنوان این چهار بازیکن! (تصویر)

[ad_1]

کد خبر: 1809453/2

زمان: 21:37
1400/11/18

بازدید کنید: 30,817

کوشکی، هالاتبری، رضوند و آغاسی; جام در بازی اول

چهار بازیکن جدید در دقایق مختلف بازی امروز مقابل پرسپولیس به فولاد پیوستند و در اولین حضور خود موفق به بالا بردن سوپرجام شدند.

به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام از بازیکنان جدید جذب شده فولاد در دقایق مختلف برای موفقیت در بازی امروز تیمش مقابل پرسپولیس استفاده کرد. بازیکنانی که در زمان حضور در زمین توانستند خوب بازی کنند، بازیکنانی که قطعا یکی از روزهای خوش شانس خود را در زندگی ورزشی سپری کردند و با اولین حضورشان در زمین با پیراهن تیم فولاد حسین(ع)، سوپرجام را بالای سر بردند. جام را بردند.

از بین بازیکنان مد نظر تیم فنی فولد، علیرضا کوشکی تنها بازیکنی بود که از ابتدا توانست در تیم جدیدش به میدان برود. کوشکی با بازی خوب خود در پیکه و البته سپیدرود رشت یکی از تعویضی ترین بازیکنان لیگ برتر بود که در فصل نقل و انتقالات زمستانی چندین پیشنهاد خوب از تیم های مختلف دریافت کرد و در نهایت به جمع فولادی ها اضافه شد. . او در دوران حضور در اهواز و تمرینات تیم فولاد اعتماد جواد نکونام را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کرد. او در بازی با پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام داد و چندین بار گلزنی کرد. تیم را تا مرز سقوط پیش برد.

محمدرضا حالتبری دومین بازیکن جدید اهوازی بود که در دقیقه 62 زمین گیر شد و در مدت حضورش در زمین توانست برنامه های تاکتیکی جواد نکونام و ترکیب فولاد را در زمین و پشت پنالتی پرسپولیس به خوبی اجرا کند. حوزه.

عرش رضوند و اعراف آقاسی دو بازیکن سابق استاگلال لیگ برتر هستند که در روزهای اخیر از این تیم جدا شده و به عضویت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا درآمده اند. رضوند در دقیقه 82 و آغاسی در وقت اضافه سوپرجام اولین بازی خود را در ترکیب جدید خود انجام دادند. البته در مورد اعراف آقاسی باید به این نکته اشاره کرد که او قبل از پیوستن به آبی ها تا پایان لیگ گذشته یکی از بازیکنان فولاد حسین بود و به این ترتیب حضور مجدد او به صورت درصدی نوعی بازگشت به هم تیمی های سابقش است. .

تیم فولاد حسین در فصل نقل و انتقالات زمستانی تاکنون موفق به جذب 5 بازیکن شده است که 4 نفر از آنها در بازی مقابل پرسپولیس به میدان رفته اند و باغ پدر نیز بازیکنی بود که در آن بازی حضور نداشت. نکته جالب اینجاست که در بین بازیکنان جدید، باغ پدر محتمل ترین نامی بود که قرار بود در بازی با پرسپولیس به میدان برود و از دروازه تیم سابقش دفاع کند که البته این اتفاق نیفتاد و کاملا برعکس بود. .

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما