خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

[ad_1]

car.ir: بازار خودرو در کشور ما به مونتاژ و ساخت محصولات تکراری مشغول است. ایران خودرو و سایپا دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور مدت ها بود که جز تارا و شاهین از محصولات جدیدی در کشور رونمایی نکرده بودند. البته آنها محصولات فیس لیفتی را عرضه کردند که چیزی برای گفتن نداشتند جز تغییرات جزئی مانند تغییر رنگ سقف یا تغییر چراغ های جلو و عقب یا سپر. محصولاتی مانند ساینا اس، کوئیک آر در سایپا، رانا پلاس و سورن پلاس یا سقف شیشه ای 207 در ایران خودرو.

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

بازار خودرو در کشور تشنه محصولات جدید و به روز است. اخیراً شرکت های خودروسازی خصوصی محصولات جدیدی را معرفی کرده اند که همگی در کلاس شاسی بلند و کراس اوور هستند و همگی در زبان چینی رایج هستند. مانند خودروسازان دولتی که به دنبال سدان های سایز متوسط ​​هستند، حدود 3 تا 4 سال طول می کشد تا عرضه شوند.

همه خودروسازان داخلی مجبور به همکاری با شرکت های چینی هستند و در این میان توانسته اند کم و بیش به خودروسازان بزرگ چینی مانند سایک موتور، گیلی، بایک یا ام جی موتور دست پیدا کنند که از زمان دوم هیچ علاقه ای به همکاری مشترک علیه ایران ندارند. دور تایید شروع شد

در این مقاله به معرفی خودروهای جدیدی می پردازیم که در سال 99 وارد بازار شده و یا وارد بازار خواهند شد. شایان ذکر است که ممکن است در خودروی ارائه شده با نسخه در حال ورود به بازار تفاوت هایی در ویژگی های فنی یا امکانات وجود داشته باشد. ممکن است خودروهایی مانند 207 دنده سقف شیشه ای (پانوراما) یا دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز در این مقاله قرار داشته باشند که به دلیل تکراری بودن این محصولات از ذکر آنها در این مقاله خودداری کردیم.

1- فردا SX5

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

فردا SX5 دانگ فنگ SX5 است که در بازار چین با نام دانگ فنگ X5 به فروش می رسد. قیمت نهایی خودرو که به صورت رسمی اعلام شده 590 میلیون تومان است و در فاز اول فروش این شاسی بلند 40 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است. این خودرو دارای موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 123 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور ساخت شرکت میتسوبیشی ژاپن است.

البته آرزوی هایما S7 (با موتور 2.0 لیتری) یا چری تیگو 5 با آرزوی طبیعی به احتمال زیاد فردا در SX5 جدید با موفقیت چندانی در کسب سهم بازار و فروش عرضه خواهد شد. بدست آوردن


2- موتور KMC K7 کرمان

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

جک X7 با نام KMC K7 کرمان موتور در ایران عرضه می شود. این محصول جدید شرکت چینی موتور جک می باشد. قیمت نهایی خودرو در مرحله اول فروش در کشور 950 میلیون تومان اعلام شده است. موتور KMC K7 کرمان مجهز به موتور 4 سیلندر بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن متر است.

نیروی خروجی این پیشرانه توسط یک گیربکس 6 سرعته DCT (دوکلاچه) به محور جلو منتقل می شود. جاده به ترتیب 10.1، 8.6 و 7 لیتر اعلام شده است.


3- خودرو JMC S350 ریگان

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

کارخانه ریگان خودرو در قلعه جدید بم خط تولید شاسی بلند JMC S350 را افتتاح کرد. پس از GMC S350، Copa T210، ریگان خودرو اکنون دومین محصولی است که می خواهیم در کشورمان عرضه کنیم.

حداکثر قیمت نسخه های دو چرخ متحرک S350 در بازار چین 174000 یوان (یا تقریباً 24000 دلار) است که همان قیمت هاوال H6، Changan CS75 و Zotye T600 است.


4- شاهین سایپا

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

محصول جدید سایپا که در سال 98 معرفی و رونمایی شد، سرانجام در اواخر پاییز وارد خط تولید شد. قیمت نهایی کارخانه شاهین در سه ماهه سوم سال جاری از سوی شورای رقابت 2 میلیون و 365 میلیون ریال اعلام شده است که با توجه به افزایش تعداد و بیمه، حدود 13 درصد افزایش می یابد. سایپا ویژگی های نهایی انواع مختلف «شاهین» را منتشر کرد. سایپا شاهین در دو نسخه S و G وارد بازار خواهد شد. سایپا شاهین اس و جی که مدتی است در سایپا به فروش می رسد در دو نوع عرضه می شود.

موتور 1.5 لیتری توربو سایپا شاهین 110 اسب بخار قدرت با 165 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با گیربکس دستی روانه بازار می شود.


5- تارا ایران خودرو

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

تارا جدیدترین خودروی مونتاژی در خودرو ایران است. این محصول جدید در اصل K132 نام دارد. این خودروی سدان کلاس C است که با طراحی تخصصی این شرکت و خودروی پژو 301 تولید خواهد شد.

خودروی خانوادگی با گیربکس دستی و اتوماتیک و استاندارد آلایندگی یورو 5 دوستدار محیط زیست ترین خودروی ایران است.

موتور 4 سیلندر 1600 سی سی تنفس طبیعی 110 اسب بخار قدرت تولید می کند. هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده است اما طبق برآوردها قیمت این خودرو با دنا پلاس برابری خواهد کرد.


6- کرامت پرایم

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

دیگنیتی پرایم با امکاناتی از نظر تجهیزات و آپشن های رفاهی و ایمنی بالا به بازار عرضه خواهد شد و شامل کیسه هوای راننده، سرنشین و جانبی، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نور روز، نور خودکار خواهد بود. ، دوربین 360 درجه، سیستم هوشمند بدون ورود بدون کلید و استارت دکمه و غیره.
موتور دیگنیتی بهمن با موتور SFG15T در خط تولید مونتاژ می شود. این موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر بوده و 148 اسب بخار قدرت با 220 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حداکثر گشتاور این موتور در 1800 تا 4000 دور در دقیقه قابل استفاده است و این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

موتور خودروی دیگنیتی دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و ظرفیت باک بنزین آن 58 لیتر است. گروه بهمن موتور هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده است.


7- گیلاس تیگو 5 توربو

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

چری تیگو 5 به عنوان خودرویی با سابقه در بازار شناخته می شود اما مشکل اصلی این خودرو موتور ضعیف آن است که به زودی متناسب با تقاضای بازار خودرو کشور با گیربکس های جدید وارد فاز تولید و عرضه خواهد شد. . .

موتور توربو این خودرو یک موتور 1.5 لیتری توربو شناخته شده بر پایه محصولات شناخته شده شرکت مدیریت خودرو مانند تیگو 7، آریزو 6، ایکس 55 و آریزو 5 است که عملکرد نسبتا خوب و بهینه ای دارد. این موتور ساخت شرکت معروف اتریشی AVL است و سیستم توربو آن تکنولوژی شرکت معروف Honeywell می باشد.

از طرفی گیربکس این خودرو نسل جدید گیربکس های CVT 25 است که گیربکس های 9 سرعته بوده و برای اولین بار بر روی خودروهای آریزو 6 نصب شده که عملکرد آن نیز موفق است. این گیربکس جدید با موتور توربو بالا کارایی بالایی دارد.

هنوز قیمت نهایی این خودرو اعلام نشده است.


8- ام وی ام X55

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

MVM X55 جدید که در بازار جهانی با نام «تیگو 4» شناخته می شود، در دسامبر 1998 توسط Car Executive به بازار عرضه شد.

ام وی ام X55 دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 147 اسب بخار است. این خودرو دارای گیربکس دوکلاچه با 6 سرعته اتوماتیک است.

از مهمترین تجهیزات این خودرو می توان به: فرمان برقی کمکی – 6 ایربگ 10 نقطه ای – ترمز ABS، EBD و BA – سیستم کنترل پایداری و انحراف – ترمز پارک برقی – نگه داشتن خودکار – کنترل استارت صعودی – صندلی راننده برقی – 360 دوربین درجه – کروز کنترل – سانروف – سنسور پارک – چراغ های روشنایی روز (نور) و سنسور نور نوک تیز.

در کارخانه قیمت این خودرو در مدل فول 855 میلیون تومان است اما در بازار کمتر از 800 میلیون تومان خریداری می شود.


ماشین ایمن 9-SWM

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

مدتی است که تولید کراس اوور کراس اوور ایتالیایی-چینی G01 در سیف خودرو آغاز شده است. با توجه به نیاز به تنوع و گسترش سبد محصولات، این شرکت به زودی مدل G01F را تولید خواهد کرد. هر دو مدل از نظر پیشرانه، قدرت موتور و حجم و سیستم گیربکس شبیه هم هستند اما از نظر ظاهری با هم تفاوت دارند. SWM G01 یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که می تواند حداکثر 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته اتوماتیک است. محصول جدید سیف خودرو به شش ایربگ، دوربین 360 درجه، شارژر موبایل بی سیم، چراغ های گوشه و سقف پانوراما مجهز شده است.

سیف خودرو در مردادماه قیمت نقدی G01 را با موعد تحویل 580 میلیون تومان و قیمت نقدی G01F را با موعد تحویل 650 میلیون تومان اعلام کرد، در حالی که این خودرو در خرداد 99 به ترتیب 310 و 350 میلیون تومان قیمت گذاری شده بود. تومان است.


10-ماشین لیفان X70 بام

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

لیفان X70 محصول جدید کرمان موتور لیفان است که در گروه خودروسازی بام تولید خواهد شد. سیستم مدیریت پایداری ESP همچنین دارای استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، صندلی برقی راننده و صندلی جلوی گرم شونده داخلی برای کراس اوور لیفان است. لیفان X70 دارای یک موتور دو لیتری طبیعی با گیربکس CVT است. این موتور 140 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور دارد. باید با تمرین تست شود و با این محصول جدید و سایر رقبا مقایسه شود تا در مورد موتور 2 لیتری بدون توربوشارژر این خودرو تصمیم قطعی تری گرفته شود.

طبق اعلام رسمی خودروسازان بم در شهریور 99 و اولین قیمت های اعلامی، لیفان X70 با قیمت نهایی 580 میلیون تومان به دست مشتریان می رسید.


11. کراس اوور T60 YEMA

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

شایعاتی مبنی بر همکاری ماموت خودرو (نماینده فولکس واگن در ایران) با برند چینی YEMA به گوش می رسید و کراس اوور T60 یکی از گزینه های اصلی عرضه یام در ایران بود اما ظاهراً T60 در نهایت با برند اصلی خود وارد ایران شد. ، لودیو. پا گذاشته است.

Levdeo T60 از دو موتور 112 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربو 112 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربو و برای سیستم انتقال محور جلو، دو گیربکس CVT و یک طرف ایرانی 5 سرعته دستی بهره می برد. انتظار می‌رود T60 با قیمتی در حدود 9000 تا 14000 دلار در بازار چین قیمتی بین MVM X22 و X33 خود داشته باشد.


12- وانت جک T8

خودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

وانت جک T8 در رده پیکاپ های متوسط ​​ورودی به بازار ایران در مدل های دو کابین قرار می گیرد و با رقبایی چون آمیکو آسنا و پیکاپ تونان فوتون رقابت می کند. پیکاپ TC Jack T8 مدل 1997 با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر که از Low Rev در دسترس است، از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به چهار چرخ خودرو منتقل می شود. جک T8 با ترمزهای دیسکی 4 چرخ با فرمان هیدرولیک و چرخ های 18 اینچی عرضه می شود.

پیش فروش فاز اول این خودرو آغاز شده اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. طبق برخی اطلاعاتی که در اختیار داریم قیمت این محصول حدود 700 میلیون تومان خواهد بود، اما به دلیل نوسانات نرخ ارز در ابتدای فروش رسمی، احتمال متفاوت بودن این قیمت وجود دارد.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما