«خرید مشکی یک استراتژی جدید نیست

buying from shopبه همین دلیل، من فقط واضح‌ترین تنظیمات را انجام می‌دهم. در جایی خرید می‌کنم که انتظار دارم هزاران معامله‌گر دیگر نیز وارد شوند. برای سرمایه‌گذاران نهادی بزرگی که موقعیت‌های بسیار بزرگی در یک سهام دارند، سفارش‌های حد افزایشی در سطوح مختلف قیمت در تلاش برای دستیابی به بهترین قیمت متوسط ​​ممکن برای کل سفارش استفاده می‌شوند. مدل‌های فقط اتصال گرم انرژی بسیار بیشتری مصرف می‌کنند، زیرا کل چرخه از آب گرم استفاده می‌کند، نه فقط مراحل شستشو و آبکشی. اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی خریداری شده دارای گزینه های برنامه شستشوی سرد است. برخی از ماشین های لباسشویی دارای برچسب انرژی با مصرف انرژی برای شستشوی سرد و گرم هستند. وضوح بالاتر (یعنی 4K UHD، فول اچ دی و 8k)، اندازه صفحه نمایش بزرگتر، اتصال به اینترنت و محافظ صفحه نمایش که تلویزیون را برای مدت طولانی روشن نگه می دارد منجر به افزایش مصرف انرژی می شود.

برای کنسول‌های بازی، در نظر بگیرید که آیا به اتصال دائمی به اینترنت نیاز دارید یا خیر. به دنبال مدل هایی با اتصالات سرد و گرم یا فقط اتصال سرد باشید. به دنبال ماشین‌هایی باشید که چرخه «اقتصادی» ارائه می‌دهند که اغلب به اندازه کافی شستشو می‌دهند (مخصوصاً برای لباس‌های کم کثیف) و در عین حال در مصرف انرژی و آب صرفه‌جویی می‌کنند. ماشین ظرفشویی تولید شده در اوایل دهه 1990 به طور متوسط ​​بیش از دو برابر آب – و 80٪ انرژی بیشتر – برای شستن بار به اندازه مدل فعلی مصرف می کند. بررسی کنید که رتبه انرژی برای کدام برنامه شستشو اعمال می شود: برنامه شستشوی مورد استفاده برای آزمایش باید معیار عملکرد تمیز کردن و آبکشی را داشته باشد بنابراین پس از خراش دادن ظروف برای شستشوی معمولی مناسب خواهد بود. برای اوراق پس انداز الکترونیکی به عنوان هدیه، هم شما و هم گیرنده باید یک حساب TreasuryDirect داشته باشید. این امر مخصوصاً در صورتی مهم است که نمی‌توانید لباس‌ها را در بیرون خشک کنید و باید مرتباً از خشک‌کن خود استفاده کنید.

بگذارید ابتدا خنک شود.

Buy خشک کن های پمپ حرارتی بسیار کارآمدتر هستند زیرا بیشتر انرژی موجود در هوای مرطوب خروجی را بازیابی می کنند و دوباره از آن برای خشک کردن لباس ها استفاده می کنند. مراقب لباسشویی‌هایی باشید که در مرحله خشک کردن از آب استفاده می‌کنند (برای خنک کردن درام دستگاه و متراکم کردن آب تبخیر شده از لباس). بگذارید ابتدا خنک شود. اولین نقطه قیمت توقف است که شروع قیمت هدف مشخص شده معامله است. پول خود را در جایی که قلب شما زندگی می کند نگه دارید، از اقتصاد دوستان و همسایگان حمایت کنید، و جامعه ای بسازید که با فکر کردن به محلی در ابتدا پیشرفت کند.

یک دستورالعمل برای خرید فلزات گرانبها این است که فرآیند خرید را تا حد امکان ساده نگه دارید. چرا به یکی نیاز دارم؟ چرا؟ زیرا آزمایش را سخت تر می کند. اتصالات دوگانه در لودرهای جلو کمتر رایج است، اما اگر می‌خواهید شستشوی گرم انجام دهید، مهم است که در نظر بگیرید. ماشین های لباسشویی بدون اتصال آب دوتایی (سرد و گرم) دارای بخاری داخلی برای گرم کردن آب هستند که کارکرد آن هزینه بیشتری دارد. جدا از مراجعه به برچسب رتبه بندی انرژی، منابعی مانند مجله یا وب سایت انتخاب را برای اطلاعات دقیق تر در مورد مواردی مانند عملکرد شستشو و خشک کردن، صدا، سهولت استفاده و غیره بررسی کنید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد خرید برای اجاره هستید، جزئیات در راهنمای نحوه اجازه دادن به دولت موجود است. وب سایت های امن دارای یک نماد قفل کوچک در نوار آدرس هستند که گاهی اوقات با کلمه "امن" همراه است. ما همچنین توصیه می‌کنیم مطمئن شوید که از هر جایی که خرید می‌کنید دارای نوعی ضمانت خریدار است تا هنگام خرید از فروشندگان ثانویه از شما محافظت شود.

این یک راه ساده برای تضمین خرید بدون احمقانه است. اما اگر می خواهید نسخه مدرن آفیس را تنها با یک بار هزینه ساده داشته باشید، این راه حل است. برای آسان‌تر کردن این فرآیند، ممکن است بخواهید یک کیت موزاییک بخرید. اگر هیچ کنترل کننده دما برای سیستم آب گرم وجود نداشته باشد، ممکن است نیاز به نصب یک شیر معتدل باشد. در حالی که ماشین‌های ظرفشویی قدیمی چرخه کوتاه‌تری داشتند، نسبت به مدل‌های جدیدتر انرژی و آب بیشتری مصرف می‌کردند (معمولاً مصرف آب بیشتر به معنای مصرف انرژی بیشتر است). برخی از مدل هایی که در بازار اروپا ظاهر می شوند به پمپ های حرارتی مجهز هستند تا مصرف انرژی خود را کاهش راهنمای خرید کولر گازی ایستاده 48000 دهند. پمپ های حرارتی همچنین برای گرمایش استخر استفاده می شوند و از آنجایی که به جای تولید گرما، گرما را جابجا می کنند، می توانند بسیار کارآمد باشند. یخچال و فریزر را دور از نور مستقیم خورشید و دور از سایر منابع گرما مانند اجاق گاز و اجاق گاز قرار دهید و همچنین از نصب بر روی دیوارهای خارجی با عایق ضعیف و در معرض آفتاب یا گرما خودداری کنید.

Buying From Shop

با این حال، آنها همچنین از چرخه مبرد برای بازیابی گرما استفاده می کنند، از جمله استفاده از مبردهایی با پتانسیل گرمایش جهانی بالا مانند هیدروفلوئوروکربن ها (HFCs). برای چاپ های چند صفحه ای با حجم بالا یا مکرر، ممکن است کار با چاپگر لیزری ارزان تر از دستگاهی باشد که از کارتریج های جوهر گران قیمت استفاده می کند. اگر یک استخر سرپوشیده دارید، پمپ‌های حرارتی که گرما را از بخار آب و هوای گرم خارج شده از محوطه استخر بازیابی می‌کنند، می‌توانند کارایی بالایی داشته باشند، زیرا انرژی مورد استفاده برای گرم کردن استخر منجر به تبخیر آب می‌شود و سپس از ساختمان خارج می‌شود..

Guide To Buying Household Appliances

اگر پنل‌های خورشیدی نصب کرده‌اید، کارکردن دستگاه شما در طول روز مقرون به صرفه‌تر می‌شود، زیرا به‌طور مستقیم از انرژی در هنگام جذب بهره می‌برید. خیلی روی این فرض تکیه نکنید که کفش‌های چرمی بعد از شکستن محکم‌تر می‌شوند. بله، این عمل میکرو اسکرابر خراش های روی کفش های تنیس سفید را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می برد. کاغذ سفید اصلی ساتوشی ناکاموتو چیزی است که همه چیز را شروع کرد.

او در سال 2015 مقاله ای را منتشر کرد که در آن تکنیک جدیدی به نام میکروسکوپ انبساطی (ExM) ارائه کرد که به موجب آن نمونه مورد مطالعه قبل از آزمایش گسترش می یابد (با ایمونوفلورسانس، میکروسکوپ معمولی و غیره). هنگام بسته شدن باید یک تکه کاغذ را محکم در جای خود نگه دارد. آخرین قطعه از پازل، امنیت حجم کاری شما در حال اجرا است. اما این توصیه تنها در صورتی اعمال می شود که موجودی کارت اعتباری خود را ماهانه به طور کامل پرداخت کنید. برای شروع، اگر از بسته 150 دلاری استفاده کنید، می توانید هر ماه 1000 دنبال کننده داشته باشید. یک ویژگی قابل برنامه ریزی یا شروع با تاخیر می تواند مزایای بیشتری داشته باشد زیرا به شما امکان می دهد دستگاه را در زمان های خاصی از روز یا شب اجرا کنید، مانند دوره های کم مصرف یا موارد مشابه اگر تعرفه برق انعطاف پذیری دارید.

این شبکه برق در کار است.

موارد مشخص: روز یادبود (آغاز تابستان)، روز کارگر (آغاز پاییز)، و جمعه سیاه (آغاز تعطیلات) و تعطیلات آخر هفته در اطراف آنها. یکی از دشوارترین چیزها در مورد تلاش برای پایدارتر بودن این است که بدانید از کجا شروع کنید – و مهمتر از آن، از کجا خرید کنید. خرید سوغاتی خود را در توکیو از اینجا شروع کنید. ما این جهش ایمان را انجام دادیم و تصمیم گرفتیم که 100 درصد این کار را انجام دهیم. این شبکه برق در کار است. انرژی باد پاک ترین و ارزان ترین فناوری انرژی در جهان است. با توجه به موفقیت شبکه های هوشمند در ایالات متحده، انتظار می رود بازار جهانی با سرعت بیشتری رشد کند و از 69.3 میلیارد دلار در سال 2009 به 171.4 میلیارد دلار تا سال 2014 برسد. سازندگان نرم افزارهایی که برای انتقال و سازماندهی حجم عظیمی از داده های جمع آوری شده توسط متر استفاده می شوند. فروشندگان گاهی اوقات آماده مذاکره در مورد قیمت هستند، اما عادت به "lowballing" (ارائه قیمت بسیار پایین تر از آنچه فروشنده می کند) را ایجاد نمی کنند. در نهایت فقط مردم را آزار می دهید و بلاک می شوید.

در اواخر دهه 1950، اینترنشنال، دوج، شورولت، جنرال موتورز، فورد و استودبیکر همگی شروع به ارائه نسخه های کارخانه ای 4×4 کامیون های سبک معمولی خود کردند. این مدل ها مصرف آب بسیار کمی دارند. مصرف انرژی LED و OLED به روشنایی صفحه نمایش بستگی دارد، بنابراین کم کردن روشنایی (تنظیم نور پس زمینه برای LED) می تواند باعث شود تلویزیون انرژی کمتری مصرف کند (اگرچه این امر باعث کاهش نسبت کنتراست برای OLED می شود). LED تکنولوژی اصلی نمایش تلویزیون است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. اینها دارای یک صفحه نمایش کریستال مایع (LCD) هستند که از دیودهای ساطع نور (LED) برای تامین نور پس زمینه صفحه نمایش استفاده می کند. تلویزیون‌های صفحه‌نمایش دیود ساطع نور ارگانیک (OLED) اخیراً برای ایجاد نور بدون نور پس‌زمینه در دسترس قرار گرفته‌اند.

در صورت وجود، ما به خرید از منابع ارگانیک و اخلاقی وحشی توجه می کنیم. وقتی از وسایل برقی استفاده نمی‌کنید و به تعطیلات می‌روید، آن‌ها را در نقطه برق خاموش کنید، مگر اینکه لازم باشد همیشه آنها را روشن کنید (مثلاً یخچال‌ها، فریزرها یا هشدارهای امنیتی). اگر از کنترلر پاور آماده به کار استفاده نمی کنید، سعی کنید محصولاتی با کلید روشن/خاموش خریداری کنید. سعی کنید حدود 20 درصد فضای خالی برای گردش هوا باقی بگذارید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما