خخیتت خخدو بالدو ؛حخ ؛ چیزی به نام آه باه وجود ندارد؟

[ad_1]

فارو- بازار خرید و فروش خودرو در چند روز گذشته متأثر از کاهش قیمت ارز، با افت قیمت روبرو بوده است، اما نکته مهم اینجاست در بازار فروش بسیاری وجود دارد و خبری از خریدار نیست. بهاعتقاد نمایشگاهداران خودرو نوسانات قیمت عاملی شده است تا برخی از کسب و کارها بیشتر بردارند و اقدام به فروش محصولات خود کنند، اما از آن طرف منجر به کاهش قیمت ها به خرید خودرو نمی شود.

به گزارش فرارو، بررسی بازار نشان می دهد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از 2 تا 12 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. هزاران تندر، رعد و برق، رعد و برق و رعد و برق، برفک برفک برفک. علاوه بر این بر این کوییک آر 196 میلیون تومان، سمند الایکس 249 میلیون تومان، پژوپارس 265 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 250 میلیون تومان و پراید 131 با قیمت 176 میلیون تومان محل قرار می گیرد.

خخیتت خخدو بالدو ؛حخ ؛  چیزی به نام آه باه وجود ندارد؟چگونه به یک فایل ویدئویی متصل شویم؟
ایالات متحده آمریکا آفت در فارو با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار، با توجه به اینکه بازار خودروها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، گفت: سایر بازارها تأثیر قابل توجهی از نرخ ارز دارند، بنابراین با کاهش قیمت دلار در بازار، با کاهش قیمت خودرو روبرو می‌شوند. اگر هیچ داده ای در این سایت ندارید، می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید یا یک تصویر ایجاد کنید که می خواهید از آن استفاده کنید.

وی افزود: زیرا در چنین شرایطی قدرت خرید مصرف کنندگان واقعی است که نیاز به خودروهای جدید دارند، بسیار کاهش یافته و واقعیت آن است که آنها با این قیمت ها خرید خودرو را نمی کنند، البته باید به این نکته اشاره کرد که اگر برجام احیا شده و تحریم شود. صنعت خودرو شود، میتون انتار داشت کهار خودرو به سوی وبات حرکت کند، اما آن زمان ممکن است الزار خودرو با تلاطاطمهایی ها تلاطمهایی هلالاطمهایی هلالاطمایی همراهی همراه شود.

امینی با اشاره به اینکه برای کاهش قیمت خودرو باید اصلاحات اساسی در صنعت خودرو انجام شود، اظهار داشت: در اولین قدم در این زمینه باید صنعت خودروسازی از انحصار خارج شود، در حال حاضر با توجه به اینکه بیش از 90 درصد از بازار در دست است. خودروساز بزرگ کشور است، اگر همچنان این انحصار پابرجا باشد، ما نمی توانم به آینده امیدوار باشیم، حتی با وجود احیای برجام، نمی توانم امیدوار بود که بازار خودرو سروسامانی را بسازد.

این استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: بنابراین باید در این زمینه صنعت خودرو رقابتی شود تا شاهد بهبود وضعیت بازار و صنعت خودرو باشیم، در این زمینه و در زمان امضای برجام در سال 2015 شاهد بودیم که با ورود شرک های خودروسازی خارجی، تنوع. و اگر می خواهید مطمئن شوید که کار نمی کند، باید تنظیمات و تنظیماتی که انجام داده اید را بررسی کنید.

وی ادامه داد: اما اگر همین روند برجام در خودرو ادامه می‌افتد، قدر مسلم قیمت خودرو نیز می‌توانست بشود، اما روند چنین روندی ادامه نیافت و صنعت خودرو به پله اول بازگشت، این درحال‌حاضر است که طی این سال‌ها سوء مدیریت‌های بسیار زیادی در صنعت خودرو وجود دارد. رخ و آثار آن را امروز مشاهده می کنیم، به عنوان مثال در همین مورد کاهش قیمت خودرو، هدفی که برای تحقق این هدف باید صورت گیرد، افزایش تولید خودرو در کشور است، اما نه تنها طی این سالها، افزایش تولید رخ نمی دهد، در این بازی شما قادر خواهید بود به تمامی سایت های RoboBoard دسترسی داشته باشید.

امینی خاطر نشان کرد: همچنین در وهله های بعدی باید مانند رفع ممنوعیت های تولید خودرو، کاهش تولید و تولید تمام شده شرکت خودروساز و قطعه ساز و خصوصی سازی واقعی خودروسازان بزرگ انجام شود تا ما شاهد تحول در شرکت های جاده ای باشیم. چدا.. .ه………………….

این کارشناس صنعت خودرو بیان می‌کند: ازسویی طی این سال‌ها دولت‌های مختلف همواره در امور اجرایی خودروسازان اجرا می‌کند و به صورت مستقیم هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌ها را منصوب کرده است، در حالی که دولت تنها باید تصمیم به سیاست گذاری و راهبری صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کند. اگر عضو گروهی از افرادی هستید که با شخص دیگری رابطه داشته اند، باید بتوانید در مورد آن با یکدیگر صحبت کنید.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما