جنرال الکتریک قصد دارد خود را به سه شرکت تقسیم کند.

[ad_1]

تصویردر سال 2017 لافایت، هند.  کارخانه موتور جت الکتریکی جنرال در.

جنرال الکتریک روز سه‌شنبه اعلام کرد که قصد دارد خود را به سه تجارت عمومی تقسیم کند، که آخرین مورد از مجموعه تلاش‌های این مجموعه صنعتی 129 ساله برای تسهیل تجارت و افزایش قیمت سهام پایدار است.

این شرکت گفت که بخش مراقبت های بهداشتی را در اوایل سال 2023 و تجارت انرژی خود را یک سال بعد تعطیل خواهد کرد. این واحد هوانوردی خود را با رئیس و مدیر اجرایی H.J. تحت رهبری لارنس کالپ ادامه خواهد داشت.

آقای کالپ در بیانیه ای گفت: “امروز یک لحظه حیاتی برای جنرال الکتریک است و ما آماده ایم.” حرکتی که ما ایجاد کرده‌ایم در موقعیتی است که ما را به این مرحله هیجان‌انگیز بعدی در تحول جنرال الکتریک می‌برد و پتانسیل کامل هر یک از کسب‌وکارهایمان را درک می‌کند.

اعلام روز سه‌شنبه شاید سخت‌ترین تلاشی باشد که جنرال الکتریک تا به حال برای کشف مجدد خود انجام داده است، زیرا از زمان بحران مالی 2008 در تلاش است تا ثروت خود را تقویت کند.

معروف به تاج جواهرات شرکت های بزرگ آمریکا، توماس آ. این شرکت که از ادیسون به ارث رسیده است، در سال‌های اخیر تلاش‌های غیرواقعی برای عملیات انجام داده و میلیون‌ها روپیه برای رفع اتهامات گمراه‌کننده علیه سرمایه‌گذاران پرداخت کرده است.

تحت فشار سرمایه گذاران، از جمله شرکت سهامدار تروی به رهبری نلسون پلتز، این شرکت به سمت کاهش بازوی بزرگ مالی یک بار خود و حذف یا فروش انواع مشاغل حرکت کرده است.

اد گوردون، مدیر ارشد سرمایه گذاری Tryan و مدیر جنرال الکتریک، گفت: “Tryan مشتاقانه از این نقطه عطف مهم در تحول جنرال الکتریک حمایت می کند. ما از تلاش های لری کالپ GECEO و تیمش برای افزایش ارزش سهامداران درازمدت استقبال می کنیم.

پس از اعلام این خبر، سهام جنرال الکتریک در معاملات قبل از بازار بیش از 10 درصد افزایش یافت.

این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.

اعتبار …جید گائو / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

فدرال رزرو روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که ناآرامی در بخش املاک و مستغلات چین می تواند ایالات متحده را تهدید کند.

فدرال رزرو ایالات متحده در یک به روز رسانی دو سالانه در مورد سیستم مالی ایالات متحده، اعلام کرد که نگران سطح افزایش بدهی شرکت های چینی و نحوه مدیریت بدهی پکن است.

مشکلات مالی گروه China Evergrande، بزرگترین توسعه دهنده بدهی جهان، با 300 میلیارد دلار بدهی، موجی از شوک را در بازارهای مالی جهانی و در داخل ایجاد کرده است. نگرانی اولیه در مورد یک شرکت وام دهنده بزرگ به بسیاری از شرکت های املاک و مستغلات دیگر سرایت کرده است. آن‌ها نشانه‌هایی از استرس خودشان را نشان می‌دهند، زیرا توسعه‌دهندگان زیر کوهی از بدهی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و کنترل‌های دولتی بر وام‌گیری تشدید شده است.

تمرکز نظارتی، فدرال رزرو، گفت: “پتانسیل فشار بر برخی از بدهکارترین شرکت ها، به ویژه در بخش املاک و مستغلات، مانند چین، نمونه ای از نگرانی های اخیر در مورد گروه Evergrand وجود دارد.”

این تنش ها به نوبه خود می تواند به اقتصاد گسترده تر سرایت کند.

با توجه به اندازه اقتصاد و سیستم مالی چین و همچنین روابط تجاری گسترده آن با سایر نقاط جهان، تنش های اقتصادی در چین می تواند ریسک گریزی را تشدید کند، بازارهای مالی جهانی را تحت فشار قرار دهد، رشد اقتصادی جهانی را تهدید کند و رشد اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهد. ” ایالات متحده، “فدرال رزرو گفت.

در هفته‌های اخیر، حداقل شش توسعه‌دهنده املاک چینی در مورد اوراق قرضه خارجی اشتباه کرده‌اند که باعث سردرگمی در بازارهای مالی داخلی و افزایش هزینه‌های وام برای همه شرکت‌های چینی شده است. قیمت ملک در حال کاهش است و افراد کمتری آپارتمان می خرند، که چشم انداز منطقه را بدتر می کند. اورگراند که بیش از یک میلیون آپارتمان ناتمام در سراسر کشور دارد، تا چهارشنبه مهلت دارد تا حداقل 150 میلیون دلار وثیقه را پرداخت کند.

پس از دهه‌ها بدهی هنگفت، تنظیم‌کننده‌های چینی منابع مالی واقعی قلمرو دولتی را قطع کردند. بسیاری از توسعه‌دهندگان قبل از تکمیل ملک، آپارتمان‌ها را فروختند و از خریداران خانه پرداخت کردند و وضعیت دشواری را نه تنها برای بانک‌ها و سرمایه‌گذاران، بلکه برای صاحبان خانه نیز ایجاد کردند.

میسی روز دوشنبه اعلام کرد که حداقل دستمزد را تا ماه مه به 15 دلار در ساعت افزایش می دهد و در ماه فوریه به کارمندان مزایای آموزشی ارائه می کند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این افزایش میانگین دستمزد پایه میسی را به 17 دلار در ساعت خواهد رساند. ماسی حداقل دستمزد فعلی خود را مشخص نکرد، اما گفت که این حداقل دستمزد بر اساس مکان متفاوت خواهد بود. برنامه آموزشی شامل شهریه، کتاب و هزینه برنامه هایی از جمله اتمام دبیرستان، آمادگی کالج و مدارک کاردانی و کارشناسی در شبکه خواهد بود. این شرکت انتظار دارد طی چهار سال آینده 35 میلیون دلار هزینه کند.

میسیز همچنین به کارمندان مرخصی با حقوق اضافی می دهد.

خرده فروشان سعی می کنند قبل از فصل تعطیلات بسیار مهم، که انتظار می رود پس از سال 2020 رونق پیدا کند، اجاره کنند. بسیاری از زنجیره‌ها دستمزدها را افزایش می‌دهند و مزایای جدید و انعطاف‌پذیری بیشتری را در تعقیب کارگران تاسیکا ارائه می‌دهند.

جف جانت، مدیر اجرایی Massey در مصاحبه اخیر با نیویورک تایمز گفت: “نبرد برای استعداد در خط مقدم است.” این خرده فروش گفت که قصد دارد 76000 کارمند تمام وقت و پاره وقت در این فصل استخدام کند.

اعتبار …ویکتوریا جونز / انجمن مطبوعات، از طریق آسوشیتدپرس

برای چندین دهه، دولت بریتانیا به طور منظم پروژه های حفاری نفت در دریا در دریای شمال را تایید کرده است.

اما طبق گزارش استنلی رید از نیویورک تایمز، یک میدان نفتی پیشنهادی در آب‌های عمیق شمال غربی جزایر شتلند اسکاتلند به یک آزمایش مهم برای دولت، گروه‌های زیست محیطی و صنعت نفت تبدیل شده است.

دوستداران محیط زیست می خواهند جلوی پیشرفت این پروژه را بگیرند و از نقش بریتانیا به عنوان میزبان کنفرانس بزرگ آب و هوای سازمان ملل در گلاسکو در این ماه به عنوان فرصتی برای مقابله با دولت برای حمایت مستمر از صنعت نفت و گاز استفاده کنند. وی خاطرنشان می کند که سرمایه گذاری های جدید در سوخت های فسیلی باید متوقف شود تا گرمایش جهانی مهار شود.

صنعت انرژی می گوید اقتصاد بریتانیا تا چند سال آینده به نفت و گاز نیاز خواهد داشت.

هر دو طرف موافق هستند که رد پروژه به اصطلاح ترکیبی برای صنعت نفت بریتانیا و شاید دیگر کشورها ناقوس مرگ باشد.

مایک تولن، مدیر بخش پایداری نفت و گاز انگلستان گفت: «رد کردن کامبو به این معنی است که ما در مورد سیاست انرژی بریتانیا جدی نیستیم.

کارولین رنس، ناشر اسکاتلندی برای دوستان زمین گفت: «این ترکیب نمونه‌ای فوق‌العاده از ریاکاری اقلیمی بریتانیا است. به همین دلیل است که کمبو به یک مبارزه بزرگ و معتبر تبدیل شده است.

کمبود سیلیکون به صنعت تراشه 500 میلیارد دلاری اضافه می کند و بسیاری از تغییرات احتمالاً منجر به کمبود سوخت همه گیر می شود. فقدان اجزای کوچک – که تولیدکنندگان ماشین‌ها، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های پزشکی و بسیاری چیزهای دیگر را به تعویق انداخته است – یادآور ماهیت اصلی تراشه‌ها است که به عنوان مغز رایانه‌ها و سایر محصولات عمل می‌کنند.

طبق گزارش دان کلارک از نیویورک تایمز، تغییر اصلی تغییر بلندمدت در قدرت بازار بین خریداران و فروشندگان تراشه است، به‌ویژه آنهایی که صاحب کارخانه‌هایی هستند که نیمه‌رساناها تولید می‌کنند. بزرگترین ذینفعان، سازندگان تراشه های غول پیکر مانند شرکت تولید نیمه هادی تایوانی هستند که خدماتی به نام ریخته گری ارائه می دهد که برای شرکت های دیگر تراشه می سازد.

اما این کاستی ها نفوذ سازندگان تراشه های کمتر شناخته شده مانند Microchip Technology، NXP Semiconductors، STMicroelectronics، Onsemi و Infineon را نیز تقویت کرده است که هزاران نوع تراشه را طراحی و به هزاران مشتری می فروشند. این شرکت‌ها که محصولات زیادی را در کارخانه‌های قدیمی خود تولید می‌کنند، اکنون می‌توانند به مشتریان اجازه دهند انتخاب کنند که چه تعداد از تراشه‌های کمیاب خود را دریافت کنند.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما