توضیحات و نمایی از دایره قطب شمال ایران

[ad_1]

دومین نشست مجازی آغاز جنگ در دانشجویان عمومی و ویژه در ارتباط با موضوعات مرتبط با ایرانیان و مقیم در این کشور به ریاست وزیر امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به دنبال وزارت امورخارجه طی چند هفته گذشته بویژه پس از آغاز جنگ در مردم، موضوعات خاص مرتبط با ایرانیان و دانشجویان مقیم در این کشور، بعد از ظهر امروز دومین نشست مجازی در این خصوص به ریاست دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور مالی و با حضور معاون اداری و رئیس ستاد فرماندهی وزارت امور خارجه، نمایندگان مجلس و امور ایرانیان، رئیس مرکز دیپلماسی عمومی، مدیران کل منطقه ای و آسیا و شرق اروپا، دیگر کل ذیربط و سفرا. و مسئولین جموری اسلان در مرزهای مجارستان، مجارستان اتریه ترکیه سرکنسون در استانبول برگزار می شود.

امیر عبداللهیان در این نشست مجازی با تبریک عید مبعث رسول گرامی اسلام، با مروری بر انجام شده در خصوص انتقال ایرانیان مقیم، گزارش های سفرا را ارسال می کند و برای تقویت پیگیری های سفارتخانه های مرتبط کشورمان تا اطمینان از وضعیت امنیت و سلامت ایرانیان مقیم. .ککایین ت .ت .ک…

وزیر امور خارجه کشورمان علاوه بر تاکید بر لزوم بکارگیری همه گزینه ها برای خروج ایمان ایرانیان از مناطق درگیری، آمار ایرانیان در آنجا به تفکیک شهرها و همچنین خارج از کشور خارج شده است را برای شناسایی مکان های ایرانی باقی مانده و تمهیدات خروج را بررسی می کنند. صنها صادر کرد.

در همین راستا باید تاکید کرد که بر ضرورت استفاده از امکانات برای کمک به سفارتخانه های معین، 24 ساعت مرکز و سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در ذیربط را مورد مشخص قرار داده و بیان می کند: هیچ درخواستی از آن در هیچ شرایطی بیپاسخ گذاشته شده است. .ود.

لازم به ذکر است در این جلسه، معاونین، کل مدیران و سفرای جمهوری اسلامی ایران گزارش هایی از آخرین وضعیت ایرانیان مقیم کشور، تسهیلات ارائه شده برای خروج از مناطق بحرانی، فراهم کردن تمهیدات مربوط به انتقال ایرانیان به کشور از جمله مهم ترین پروازهای اختصاصی ایرانیان. در مسیر ورشو برای امشب، به مسائل دانشجویان ایرانی و از جمله موضوع مشمولین، ادامه تحصیل دانشجویان رشته های مختلف از جمله پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های تهران و همچنین وضعیت دیپلمات ها و خانواده های آنها را ارائه می دهند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما